Eenzaam

11-11-2018 09:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
. Mijn vriend werkt in ploegen, dus vind het soms wel lastig.

Van 6 tot 2 in de middag, van 2 tot 10 in de avond en van 10 tot 6 in de ochtend.

Maar ik voel me eenzaam. Als hij dan thuis is, gaat hij slapen ( snap ik), of hij is weg. Ik doe echt mijn best om de relatie nog te redden, maar hij niet. Als ik er met hem over praat, kan hij niet serieus zijn, of hij word boos.

Ik heb het gevoel of komt het maar van 1 kant, en dat is mijn kant.
anoniem_364174 wijzigde dit bericht op 16-11-2018 10:27
2.51% gewijzigd
Je vriend is gewoon moe van het werk, kun je niet gewoon jezelf vermaken?
Klinkt niet leuk. Hoe is hij als hij vrij is? Ondernemen jullie nog leuke dingen?
...
Werken in ploegen is inderdaad echt niet altijd heel leuk voor je relatie. Ik ken het hier ook. Wij zien elkaar soms ook een dag of wat nauwelijks omdat de een gaat slapen als de ander thuiskomt (of ervoor al).
Maar waar wil je precies over praten? Werk is werk, daar kan je partner niet heel veel aan doen toch?
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Hoelang hebben jullie een relatie en hoelang doet hij dit werk al?
.
Je hebt al precies hetzelfde topic geopend. Daar staan genoeg reacties.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dus je relatie moet gered worden omdat je vriend ploegendienst heeft. Wauw....
Huh? Waarom nog een keer bijna hetzelfde topic?
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat vanavond wederom niet door.
Dit kwam mij al zo bekend voor...

Werk aan jezelf of ga uit elkaar.
En wat doe je zelf de hele dag?
Ja en?
Zoek je de juiste momenten uit om te praten? Dus niet als hij net thuiskomt van werken en net wil gaan slapen ofzo. Of op het moment dat hij net wil vertrekken naar vrienden. En de toon waarop je het ter sprake brengt is ook van belang. Ga niet het zeurende tekortgedane vrouwtje uithangen. Zoek een fijn moment met wat lekkers te eten, drankje, gezellige sfeer en breng het dan ter sprake. Die momenten zullen er toch wel eens zijn?
Jezelf kunnen vermaken lijkt me altijd essentieel, je partner is er niet om elk moment dat je je verveelt op te vullen. Los daarvan zou ik me wel afvragen waarom ik nog in een relatie zou zitten wanneer mijn partner nooit samen iets leuks zou willen doen/altijd naar vrienden is, en ook nog eens niet op een volwassen manier over de relatie kan praten.

Ik denk dat je je als single minder eenzaam zult voelen dan nu eigenlijk.
Nouschi schreef:
11-11-2018 09:39
Je hebt al precies hetzelfde topic geopend. Daar staan genoeg reacties.
Het kwam me al bekend voor :idee:
Probleem lijkt me eerder in de relatie te liggen en in je eventuele depressie dan in de ploegendiensten. Als je depressief bent, ga dan eerst eens praten met de huisarts.
Verder hoop ik dat ik niet in jouw tempo oud word.
Ik heb je even geloept. Begin dit jaar was je nog 23, nu ineens 25? Wat heb je tot nu toe met alle andere adviezen gedaan? En als jij denkt depressief te zijn, zou ik daar wat aan gaan doen in plaats van steeds dezelfde topics openen.
Ik zou met hem trouwen en kinderen maken
Het ligt niet aan de ploegendiensten. Er zijn massa's mensen die ook in ploegendienstenwerken en gewoon gelukkkg zijn. Hij is een eikel die jou slecht behandelt. En dat doe je zelf, jij accepteert dat. Dus, je gaat bij hem weg of je stopt met janken.
ik geef mn bek ook maar een douw
Delhi23 schreef:
11-11-2018 09:46

Werk aan jezelf of ga uit elkaar.
Ja ga werken aan jezelf in ploegen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven