Twijfels relatie
zondag 11 november 2018 om 11:01
Jouw Nederlands is ook niet zo best, maar dat terzijde.
Volgens mij heb je issues, dus begin eens met hulp zoeken. Want kennelijk ben je de relatie vanaf begin af aan al aan het frustreren. En ja, hst lijkt mij verstandig de relatie uit te maken. Ik ken meerdere mensen die hier ooit voor de liefde naartoe kwamen, maar dat de relatie uiteindelijk strandde. Die hebben het ook gered.
Volgens mij heb je issues, dus begin eens met hulp zoeken. Want kennelijk ben je de relatie vanaf begin af aan al aan het frustreren. En ja, hst lijkt mij verstandig de relatie uit te maken. Ik ken meerdere mensen die hier ooit voor de liefde naartoe kwamen, maar dat de relatie uiteindelijk strandde. Die hebben het ook gered.
zondag 11 november 2018 om 11:11
Hij is tevreden met de relatie en vindt dat we soms moeilijke tijden doormaken, maar al met al zou hij de relatie niet willen beëindigen.
Hij respecteert mijn keuze hierin als ik dit wil.
zondag 11 november 2018 om 11:16
Zoals je het beschrijft, krijg ik de indruk dat jij meer degene bent die de relatie negatief beïnvloedt, dan dat hij dat is. Volgens jou is zijn minpunt dat hij de taal slecht beheerst. En jouw minpunten zijn: te hoge verwachtingen en frustraties botvieren op je partner.
Als je echt niet genoeg voor hem voelt, moet je, ook voor zijn bestwil, een einde maken aan jullie relatie. Liefde kun je niet dwingen en dat is voor jullir allebei alleen maar frustrerend.
Als je denkt wel van hem te houden, kun je beter je eigen gedachtes onder de loep gaan nemen en eraan werken en hem op een goede taalcursus zetten.
Als je echt niet genoeg voor hem voelt, moet je, ook voor zijn bestwil, een einde maken aan jullie relatie. Liefde kun je niet dwingen en dat is voor jullir allebei alleen maar frustrerend.
Als je denkt wel van hem te houden, kun je beter je eigen gedachtes onder de loep gaan nemen en eraan werken en hem op een goede taalcursus zetten.
zondag 11 november 2018 om 11:32
Ik vraag me nu wel af waar hij vandaan komt en in welke taal jullie communiceren, wanneer je diepgang mist betekent dit dat jij zijn taal dus ook niet vloeiend spreekt. Mijn man is Australiër, spreekt ook geen Nederlands maar wij hebben zeker wel diepgaande gesprekken.
Ik zou niet meer te lang in deze relatie blijven hangen, volgens mij weet je zelf ook wel dat dit niet de man is waarmee je echt oud wilt worden. Blijf alsjeblieft niet samen omdat je nu eenmaal samen bent, je bent nog zo jong er komt echt wel iemand die beter bij je past.
Ik zou niet meer te lang in deze relatie blijven hangen, volgens mij weet je zelf ook wel dat dit niet de man is waarmee je echt oud wilt worden. Blijf alsjeblieft niet samen omdat je nu eenmaal samen bent, je bent nog zo jong er komt echt wel iemand die beter bij je past.