Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
Kan me niet voorstellen dat Jaap ooit aan de vrouw komt. Hij heeft echt helemaal niets te bieden. Z'n toko ligt onder de rook van schiphol, naast een drukke snelweg en hij werkt alleen maar. Zie hem nog niets romantisch doen voor 'n vrouw.
Ik vind Jaap echt zo vervelend, hij rekent zich echt de koning te rijk met z'n 2 vrouwen. Hij doet totaal niks attents of galants voor z'n vrouwen, hij laat zich gewoon pamperen. Bleh.
En ik vind hem ook helemaal niet geinteresseerd over komen, stelt amper vragen over hen zelf (behalve of ze zo snel mogelijk bij hem willen komen wonen).
redbulletje schreef:
12-11-2018 12:18
Kan me niet voorstellen dat Jaap ooit aan de vrouw komt. Hij heeft echt helemaal niets te bieden. Z'n toko ligt onder de rook van schiphol, naast een drukke snelweg en hij werkt alleen maar. Zie hem nog niets romantisch doen voor 'n vrouw.
Hij kan romantisch vliegtuig spotten vanuit de eigen tuin;-)

De vraag aan Marian vond ik vooral lomp en onhandig. Maar dat is Jaap in zijn gehele communicatie.
*Kettricken* schreef:
12-11-2018 11:54
Oh ja! Tabak heette zei toch? Ik begreep goed dat Jaap haar wegstuurde, wat was zij vervelend.
Marjan Tabak idd.
Ik vind de kritiek op Jaap een beetje spijkers op laag water zoeken eerlijk gezegd. Kennelijk voelen de dames zich prettig bij hem. Petra lijkt me het type dat op zou stappen als het haar niet bevalt en Marian is niet op haar mondje gevallen (overigens heb ik Marian juist horen opmerken 1 of 2 afleveringen terug dat hij het ze juist naar de zin probeert te maken, zoals hij toen er op stond dat ze wel een houdertje voor haar koffiebekertje had. Slecht voorbeeld misschien, maar zij zei toen dat ze dat heel typisch voor hem vind: zorgen voor de mensen om hem heen).

Als je in een beetje saai bent, ben je toch niet meteen een klootzak of een vervelend persoon? In de jaren BzV zijn er wel heel wat vervelendere figuren langs gekomen.

Ik vond de vraag aan Marian wel direct, maar niet lomp Hij is juist heel erg bezig met hoe ze zijn en of het straks past. Ik vond het wel een interessante observatie. Maar goed, kennelijk kunnen sommigen zulke vragen en observaties dan weer onder 'geen belangstelling voor de dames' scharen.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
redbulletje schreef:
11-11-2018 22:54
Nou, inderdaad! Voor 500 euro heb je er eentje van Intex
https://www.zwembadgigant.nl/intex-opbl ... UDEALw_wcB
Die plastic gevallen? Dat vind ik dan weer goor.
redbulletje schreef:
11-11-2018 22:59
Maar hij heeft al wel jaren samengewoond, je zou toch verwachten dat die dames dan op z'n minst een nieuwe keuken en woonkamerinrichting afdwingen?
Waarom? Niet alle dames zijn van nieuw, spic en span en kwantum-leenbakker-vtwonen- eenheidsworst. Gelukkig niet!
Juist goed om het zo te laten zien, what you see is what you get, ik ben Marnix, ik ben geen opruimer, ik ben slordig, chaotisch en ik geef al helemaal niks om opsmuk. Ik weet zeker dat ook vrouwen zijn die zich heerlijk voelen bij de Janboel van Marnix. Zo'n vrouw heeft hij nodig.

En afdwingen? Dat kan toch ook gewoon in overleg. Denk dat dwingende vrouwen ook niet bij Marnix passen.
Meteen vol op de mond is niet goed, alleen maar een aai over de hand is niet goed, meehelpen met klussen is niet goed, niks doen is niet goed, van alles vragen aan de deelnemers is niet goed, niks vragen is niet goed. Meteen een keuze kunnen maken is niet goed, niet kunnen kiezen is niet goed.
Uit de gefilmde momenten zien we maar kleine stukjes en die zijn vast 'goed' gekozen. Misschien is de logeerweek maar een weekend ( Marnix).
Het al of niet zgnd niet kunnen kiezen, moet het natuurlijk wel een beetje spannend houden, want als we allemaal meteen weten wie de uitverkorene is, is 't niet leuk en klopt de opzet vh programma niet meer.
Niemand zit aan z'n keus vast, het is nog maar een eerste begin. Vind je er meer dan 1 leuk en zou je met allebei wel 's willen bekijken of er meer inzit: prima toch? Dan is er geen verkeerde keus.
Waarom zou je als deelnemers zelf moeten opstappen als je boer ( na 3 ? dagen ) nog niet goed weet: wie beter bij hem zou passen/met wie hij een betere klik heeft/tot wie hij zich lichamelijk meer aangetrokken voelt/weet ik veel ?
Je weet als deelnemer toch ook niet of je voor altijd en eeuwig van de boer gaat houden en bij 'm blijft?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
:-D :-D XD Haha, raap me op! Of schrijf een Bzv column in deze stijl!
nachtvlinder1977 schreef:
11-11-2018 23:45
Ik hoopte stiekem dat Marnix zijn huis in de fik zou steken met zijn hot-tub-vuur. Wat een ongelofelijke teringzooi is het bij hem! En hij heeft meer stemmingswisselingen dan de gemiddelde vrouw met PMS, daar moet ie misschien toch eens medicatie voor gaan nemen.
MarindaH schreef:
12-11-2018 08:36
Ik denk ook dat Paula behoorlijk sfeerbepalend was en dat Wim daar nog onzekerder van werd dan hij al was. Ik vind het leuk met Marit!
Precies dit. Ook Marit kon daardoor zichzelf niet zijn.
Onprettige persoonlijkheid, die Paula. Fijn dat ze weg is. En voor alle jonge mannen die hier meelezen: weet waar je aan begint!

"Ben je graag volgend en onderdanig en laat je je graag overrulen en kleineren? Sta je open voor het volledig aan laten passen van je persoonlijkheid en je hele leven en zijn door een dominante bepalende meid? Schrijf dan naar Paula!"
*nightsky* schreef:
12-11-2018 13:27
:-D :-D XD Haha, raap me op! Of schrijf een Bzv column in deze stijl!
:mrgreen:
Pindakaasjes schreef:
12-11-2018 11:03
Hebben wij het over dezelfde Maarten die gisteren te zien was???

Veel passie gezien, en die diepgang wilde hij ook wel hoor! Letterlijk!!!

Die Maarten hadden we nog niet gezien.. zo g#il als boter, zo zag ie eruit!!
Ik doelde inderdaad op alle voorgaande afleveringen en tot het keuzemoment. Pas na het keuzemoment zag ik een andere kant van hem. Daarom denk ik dat hij het beter doet zonder camera's en dat de montage ons een hele andere Maarten heeft laten zien dan hij daadwerkelijk is.
Bij Jaap heb ik vaak het idee dat hij mannen misschien leuker vind dan vrouwen, maar dat zelf nog niet weet....
Hij voelt iig nog geen vlinders en denkt daardoor alleen maar praktisch.

Als ik Janneke was dan zou Marnix het echt helemaal verpest hebben op het moment dat hij haar afzeek (afzeikte?) omdat ze meer dan 15 woorden geschreven had. Ik vond het heel goed dat ze eerder aan tafel aangaf dat ze het niet eens was met zijn idee. Marnix durft gewoon niet te kiezen, maar dat probleem moet hij niet bij de dames neerleggen.

Dat Marnix het van Bertine niet erg vond dat ze een briefje geschreven had ipv 15 woorden vond ik ook vreemd. waarom deed hij tegen haar niet zo naar als dat hij tegen Janneke deed?

Maarten was mijn held, ik zat hardop te juichen toen hij michelle goed beetpakte en vol passie zoende! Misschien niet gepast omdat Ruud binnen zat, maar ik vond het mooi!

Ik had door dat Steffi voor Roel zou gaan tijdens de aflevering hiervoor. Harrold is echt een grote schat, die komt er nog wel.

Wim is of lijkt blue, maar hij is niet anders dan in de voorstelronde. Dat gezeik van Paula vond ik erg oneerlijk en ik was blij dat ze weg ging. Marit vind ik niet leuk en ik denk dat zij een veel pittigere man nodig heeft uiteindelijk. Ik vond het wel heel mooi te zien dat Wim losser werd en wat meer durfde.
vandale schreef:
12-11-2018 10:23
Volgens mijn wilde Jaap tegen Petra zeggen dat hij voor Marian ging toen ze naar de paarden liepen maar kreeg hij de kans niet.
Domme keuze want Petra is veel leuker, maar die vindt vast een leukere man.

Janneke was geweldig! Groot gelijk dat ze niet mee wilde doen met het stomme spelletje. Marnix geilt op Bettine maar Janneke zou veel beter bij hem passen.

Michelle en Maarten verdienen elkaar, wat een zweverig, niksig stel.

En Wim en Marit hebben natuurlijk het bed gedeeld, ik kan me best voorstellen dat de gevoelens pas loskomen als het "derde wiel" er niet meer bij is.
Die gaan het vast nog leuk hebben.
Nou, dat verwachtte ik inderdaad ook. Maar hij zei het niet.
*nightsky* schreef:
12-11-2018 13:34

"Ben je graag volgend en onderdanig en laat je je graag overrulen en kleineren? Sta je open voor het volledig aan laten passen van je persoonlijkheid en je hele leven en zijn door een dominante bepalende meid? Schrijf dan naar Paula!"

Haha, lag in een deuk toen ik dit las ''geweldig!'' :-D
Ik zag het toch anders dan mooi.
Michelle haar reactie liet ook zien dat ze er door werd overrompeld.
Ik vond het eigenlijk ongemanierd om ,terwijl Ruud nog maar net uit beeld liep, je tong er in te duwen.
Ik ben absoluut liefhebber van passie, maar dit vond ik echt awkward overkomen en voor Michelle leek het ook to much.
*nightsky* schreef:
12-11-2018 13:13
Die plastic gevallen? Dat vind ik dan weer goor.

Die zijn niet goor.
Ik heb 2 jaar een Intex Jacuzzi gehad, en heb nu een echte vaste Jacuzzi.

Die opblaasbare was veel makkelijker schoon te houden en te verversen.

Leeg laten lopen, op zijn kant rollen, soppen en uitspoelen en weer schoon water! Pomp aan en gaan!

Is bij zo'n vaste Jacuzzi wel een ander verhaal. Ze zijn ook nog eens tig keer duurder in aanschaf en verbruik.
Harrold is nu op Radio2. Hij is verliefd geworden op iemand anders, ongeveer een maand na de opnames. een hele mooie vrouw uiteraard. Hij vond het lastig om alles onder de pet te houden samen met zijn vriendin. Ze konden al die maanden niet samen op pad bijvoorbeeld. En bleven dus veel thuis, wat ook zijn voordeel had aldus Harrold.
DianaBerrigan schreef:
12-11-2018 11:30
En bizar ook dat de KRO dat op die manier uitzendt. Alles zo keurig mogelijk, maar dan wel dat vieze gerook de hele tijd in beeld
Nou, roken. Poeh, echt misdadig ja! Kan echt niet! :facepalm: :popcorn:
*nightsky* schreef:
12-11-2018 13:34
Afbeelding
Dahlia74 schreef:
12-11-2018 13:50
Harrold is nu op Radio2. Hij is verliefd geworden op iemand anders, ongeveer een maand na de opnames. een hele mooie vrouw uiteraard. Hij vond het lastig om alles onder de pet te houden samen met zijn vriendin. Ze konden al die maanden niet samen op pad bijvoorbeeld. En bleven dus veel thuis, wat ook zijn voordeel had aldus Harrold.
Ow jee.........maak je borst nat......jij gaat een emmer roet over je heenkrijgen in dit topic!!
anoniem_63b6a03408332 wijzigde dit bericht op 12-11-2018 14:14
1.19% gewijzigd
Dahlia74 schreef:
12-11-2018 13:50
Goed om te lezen! Leuk voor hem dat hij nu een relatie heeft.
Leuk voor Harrold!
Ttroeteltje schreef:
12-11-2018 14:02
Ow jee.........maak je borst nat......jij gaat een emmer roet over je heenkrijgen in dit topic!!
Waarom?? Leuk toch voor hem.
Ahhhhh Harrold, wat een scheetje...
https://boerzoektvrouw.kro-ncrv.nl/extr ... et-harrold

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven