Entertainment alle pijlers

Boer zoekt vrouw 2018 - deel 2

05-11-2018 14:34 2954 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom op het nieuwe Boer zoekt vrouw topic, editie 2018 - deel 2!

Afbeelding

Deel 1: entertainment/boer-zoekt-vrouw-2018/lis ... #p29209782
M0RIARTY schreef:
12-11-2018 10:57

Roel en Steffi vind ik leuk! Harrold wist nog niks he, ik vind het respectvol dat ze nog niet elkaar de kleren van het lijf scheurden. Daar is Steffi sowieso ook veel te verlegen voor, en Roel respecteert dat.
Vond ik ook. Zat bij Ruud de hele tijd te hopen dat hij niet uit het raam keek. Vond dat Roel en Steffi het veel netter aanpakten!

(en wat heb je een leuke nick! :flirting: )
DianaBerrigan schreef:
12-11-2018 11:30
En bizar ook dat de KRO dat op die manier uitzendt. Alles zo keurig mogelijk, maar dan wel dat vieze gerook de hele tijd in beeld
'... de hele tijd... '
:rofl:
DianaBerrigan schreef:
En bizar ook dat de KRO dat op die manier uitzendt. Alles zo keurig mogelijk, maar dan wel dat vieze gerook de hele tijd in beeld

Bij andere boeren zie je ze tijdens de lunch al aan het bier zitten.. daar valt niemand over!
DianaBerrigan schreef:

De hele tijd in beeld...?
nu zouden we voor de gein eens alle afleveringen moeten nakijken om de keren te tellen. Ik denk dat er erg zwaar overdreven wordt namelijk.
Maar laten we dan ook effe meetellen hoeveel alcohol gebruik er in beeld is geweest.
Dat komt namelijk dichter in de buurt van 'de hele tijd'.
Pindakaasjes schreef:
12-11-2018 11:36
Bij andere boeren zie je ze tijdens de lunch al aan het bier zitten.. daar valt niemand over!
Klopt ja. Ook best bijzonder
Pindakaasjes schreef:
12-11-2018 11:36
Case-je schreef:
12-11-2018 11:34
'... de hele tijd... '
:rofl:
Goh :there:
redbulletje schreef:
11-11-2018 17:45
Vind dat toch wel goed zichtbaar tussen de regels door eigenlijk.
Vind ik ook hoor. En daarom ook prima dat het probleem dat bij Jaap in de kassen plaatsvond wel werd uitgezonden. En alle hands aan dek moesten. Hoewel dat nog vrij mild werd gefilmd, toch?
Over het alcohol gebruik heb ik mij ook verbaasd. Er zijn wat biertjes en wijntjes doorheen gegaan.
coolpack2 schreef:
11-11-2018 20:26
Jemig, die muziek. Zet je toch niet aan met je date in je auto?
Hahaha, dat dacht ik ook. Toen ik 19 was deed ik dat soort muziek.....en petje achterstevoren en arm uit het raam, beetje hangen in de auto....stoerrrrrrrrr. Maareh........Wim?
DianaBerrigan schreef:
12-11-2018 11:43

Dat viel mij namelijk wel erg op.. steeds die flesjes bier overal bij! (ik weet niet welke sponsor daar achter verstopt zit) maar het bleef niet onopgemerkt, zeg maar!

Gisteren zei ik tegen mijn man: ''he' ze roken alle drie'' dat was dus nog niet eens opgevallen.

Zo opmerkelijk dat anderen dat dan als 'de hele tijd' beschouwen.
anoniem_6666bc6591591 wijzigde dit bericht op 12-11-2018 11:52
0.34% gewijzigd
Dahlia74 schreef:
12-11-2018 11:46
Over het alcohol gebruik heb ik mij ook verbaasd. Er zijn wat biertjes en wijntjes doorheen gegaan.
Dat vind ik vrij normaal als je bezoek hebt.

Ik stond eerder versteld van het eten. Wat 'n kleurloze meuk kookten die dames bij Marnix. Leek alleen maar rijstprut te zijn. Ja, hij is een slecht gastheer dat er niets in huis was, maar waarom halen die meiden dan niet zelf even iets fatsoenlijks? Of bestel pizza's ofzo.
Toen hij zijn dikbilclub over de vloer had, had ie tenminste z'n bbq aan en voldoende vlees in huis.
Tante_Ans schreef:
11-11-2018 20:34
15 dingen waaraan ze dachten bij het logeerweekend.
Om zijn eigen keuze makkelijker te maken?
Euhm......tierelantijntjes in en om het huis, geen ordelijk huishouden, blik bonen over de datum, vuile ramen, roze stoeipakjes, korte en staccato antwoorden, etc.
Wel zo handig dat ze alle drie roken, krijg je daar tenminste geen gezeur over.
Pindakaasjes schreef:
12-11-2018 11:48
Dat viel mij namelijk wel erg op.. steeds die flesjes bier overal bij! (ik weet niet welke sponsor daar achter verstopt zit) maar het bleef niet onopgemerkt, zeg maar!

Gisteren zei tegen mijn man: ''he' ze roken alle drie'' dat was dus nog niet eens opgevallen.

Zo opmerkelijk dat anderen dat dan als 'de hele tijd' beschouwen.
Er werd overal veel gedronken. Niet alleen bier, maar ook veel wijn en radler. Mij viel het op omdat er eigenlijk niemand in mijn omgeving rookt, dus ik zie dat bijna nooit in het dagelijks leven. En daarin vond ik het opvallend dat zij alle drie rookten en omdat het mooi weer was konden ze ook veel buiten zitten. Snap wel dat je dan veel rookt, maar ik vond het opvallend dat de KRO dat wel regelmatig heeft uitgezonden
redbulletje schreef:
12-11-2018 10:26
Bij al die anderen zijn de ouders/familie al langs geweest maar bij Marnix nog helemaal niet.
Bij Jaap ook niet toch?
Daar gaat het er ook maar raar/saai aan toe. Die vrouwen moeten toch zo langzamerhand een keer dat huis uit willen? Ze zijn nog niet 1 keer op stap geweest, zelfs Marnix is gaan zwemmen met zijn dames. Ja naar de kas, om te werken. woehoe.
*Kettricken* schreef:
12-11-2018 11:52
Wel zo handig dat ze alle drie roken, krijg je daar tenminste geen gezeur over.
Wie was die dame van de dagdate ook al weer, die daar zo'n probleem van maakte op passief-agressieve wijze
Severus_Snape schreef:
11-11-2018 20:44
Ook weer in dit gesprek in de tuin. Even kijken wie het meest geïnteresseerd is in Jaap, wie het beste voor hem kan zorgen. Zit geen oprechte interesse in de dames in voor mijn gevoel.
Ik schat in dat hij zich voelt als een kind in een speelgoedwinkel. Weet niet wat hem overkomt, het overdondert hem. En daarom die keuzestress.
Het maakt het niet aantrekkelijk....een man die aan blijft geven dat kiezen zoooooooo moeilijk is. Toch begrijp ik hem wel. Hij is het niet gewend, weet niet wat hem overkomt.
DianaBerrigan schreef:
12-11-2018 11:53
Wie was die dame van de dagdate ook al weer, die daar zo'n probleem van maakte op passief-agressieve wijze
Oh ja! Tabak heette zei toch? Ik begreep goed dat Jaap haar wegstuurde, wat was zij vervelend.
|Courage| schreef:
11-11-2018 20:48
Mam heeft hetzelfde lachje. ;-D
Ja!
MarindaH schreef:
11-11-2018 20:47
Marnix staat ook altijd zo stom met z'n benen zo wijd.
Ze zeggen wel eens dat baasjes op hun hond gaan lijken....zo gaat Marnix op zijn......lijken.
*Kettricken* schreef:
12-11-2018 11:54
Oh ja! Tabak heette zei toch? Ik begreep goed dat Jaap haar wegstuurde, wat was zij vervelend.
Klopt ja!! Goede naam :proud:
*Kettricken* schreef:
12-11-2018 11:54

Ja, die vrouw die am publiek dat vragenvuur op hem afschoot, en dan ook op zulk een belerende en kleinerende wijze.
(Bij sommige mensen snap je al gauw waarom ze single zijn)
Die moest gauw vertrekken, en terecht. Een hele nare en overheersende factor was zij binnen de groep!
Ttroeteltje schreef:
12-11-2018 11:45
Vind ik ook hoor. En daarom ook prima dat het probleem dat bij Jaap in de kassen plaatsvond wel werd uitgezonden. En alle hands aan dek moesten. Hoewel dat nog vrij mild werd gefilmd, toch?

Nice :proud:
Such fun!1
Ik vond het trouwens nog wel apart dat Jaap met een soort.. kritiek kwam op marian, toen ze met z'n drieën zaten. Tegen Marian zei ie: 'Zij stelt allemaal vragen, maar jij helemaal niet, denk je, dat komt nog wel ofzo?'

Vind ik nou zo raar met de ander erbij.
Such fun!1

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven