Cadeaus in december
maandag 12 november 2018 om 20:10
Vast het duizendste topic hierover maar kan niet vinden wat ik zoek.
Zoontje wordt 1 in december, vlak na het hele Sinterklaas gebeuren.
We vieren Sinterklaas altijd vrij uitgebreid en aan cadeaus geen tekort.
Voor ons zoontje vind ik het moeilijk om een lijstje te maken omdat hij ook nog jarig is én omdat we al zoveel speelgoed hebben.
Voor pakjesavond dacht ik aan wat praktische dingen, maar voor zijn verjaardag is het natuurlijk wel leuk als de familie en vrienden wat speelgoed oid geven.
Dingen die ik hier voorbij heb zien komen zoals een wobbel board en wheelybug vind ik erg leuk maar eigenlijk te duur voor het item zelf.
Loopfiets hebben we nog van onze dochter evenals (heel veel) Duplo.
Wat wij hem zelf gaan geven met zijn verjaardag hebben we ook nog geen idee van
Hoop op leuke tips!
Zoontje wordt 1 in december, vlak na het hele Sinterklaas gebeuren.
We vieren Sinterklaas altijd vrij uitgebreid en aan cadeaus geen tekort.
Voor ons zoontje vind ik het moeilijk om een lijstje te maken omdat hij ook nog jarig is én omdat we al zoveel speelgoed hebben.
Voor pakjesavond dacht ik aan wat praktische dingen, maar voor zijn verjaardag is het natuurlijk wel leuk als de familie en vrienden wat speelgoed oid geven.
Dingen die ik hier voorbij heb zien komen zoals een wobbel board en wheelybug vind ik erg leuk maar eigenlijk te duur voor het item zelf.
Loopfiets hebben we nog van onze dochter evenals (heel veel) Duplo.
Wat wij hem zelf gaan geven met zijn verjaardag hebben we ook nog geen idee van
Hoop op leuke tips!
maandag 12 november 2018 om 20:15
maandag 12 november 2018 om 20:17
Hier dacht ik ook aan, maar familie kennende vinden zij dit niet leuk om te geven. Het liefst komen ze met het hele assortiment van de action
maandag 12 november 2018 om 20:19
Deze is erg leuk! Helemaal mijn smaak. Dankje!apiejapie schreef: ↑12-11-2018 20:15https://studioperspective.nl/shop/kinde ... aampuzzel/
Zoiets bedoel ik
maandag 12 november 2018 om 20:23
Hier nuttige kados, maar dan wel van iets wat ze helemaal fantastisch vinden.
Ze zijn 5 en eind dec 2.
Dus ipv een standaard Zeeman of Hema pyama nu een Bumba en een Paw Patrol exemplaar.
Voor de eenjarige kregen we vorig jaar (verjaardag en Sint ook vlak na elkaar):
Little People, popje, poppenbuggy, puzzel, prentenboeken, kleertjes, dekbedovertrek voor ledikant (ging over van dekentje naar kinderdekbedje van Ikea), theeserviesje en snijfruit en groente. Met alles is heel veel gespeeld afgelopen jaar.
Ze zijn 5 en eind dec 2.
Dus ipv een standaard Zeeman of Hema pyama nu een Bumba en een Paw Patrol exemplaar.
Voor de eenjarige kregen we vorig jaar (verjaardag en Sint ook vlak na elkaar):
Little People, popje, poppenbuggy, puzzel, prentenboeken, kleertjes, dekbedovertrek voor ledikant (ging over van dekentje naar kinderdekbedje van Ikea), theeserviesje en snijfruit en groente. Met alles is heel veel gespeeld afgelopen jaar.
maandag 12 november 2018 om 20:29
maandag 12 november 2018 om 20:47
Ik heb ze liever in de slaapkamer dan op een shirt
maandag 12 november 2018 om 20:47
Dit
maandag 12 november 2018 om 21:22
maandag 12 november 2018 om 21:27
Dit. In de zomer is hij 1,5. Hartstikke leuk, kan hij lekker spelen.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
maandag 12 november 2018 om 21:39
dit...
hier is zoon ook vlak na sint jarig.
met sinterklaas 1 schoencadeau en 2 cadeaus op pakjesavond zelf (plus nog een cadeau van oma en opa, maar dat is vaak ook een trui of pyjama oid)
op zn eerste verjaardag kreeg hij een jas en regenlaarsjes. Oudste heeft een regenpak gekregen op zn eerste verjaardag. die is in het voorjaar jarig.
Dit jaar krijgt peuter snowboots van de lidl met lampjes, een mooie pyjama. en daarnaast ook wat speelgoed. Zolang het een beetje in balans is.
een paraplu is ook een leuk cadeau wat geen speelgoed is.
of namens een stel ooms/tantes een abonnement op speeltuin/dierentuin. Daar heb je dan het hele jaar wat aan.
maandag 12 november 2018 om 21:52
Super leuk! Maar dit hebben we eigenlijk allemaal dus al. We hebben ook veel van dit soort speelgoed bewaard van onze dochter.
Sowieso hebben we een overschot aan speelgoed als ik er zo over nadenk
Hij speelt ook nog niet echt ergens mee. Het is een druk mannetje met erg weinig geduld. Ik zie hem nog niet rustig een blokken toren bouwen of een puzzel maken