Napraattopic deel 105

21-10-2018 20:33 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ja ja ja.. nogmaals
Pipistrello schreef:
13-11-2018 21:29
Ja ja ja.. nogmaals
Ik snap dat je het vervelend vindt, maar ik vind het net zo vervelend dat er een soort vreemde karikatuur van iets dat helemaal niet zo belangrijk was gemaakt wordt.
Am Yisrael Chai!
Oud geld en nieuw geld, een heel verschil qua stijl en klasse.
Ik zie het verschil onmiddelijk.
yasmijn schreef:
13-11-2018 21:42
Klopt want stijl en klasse kun je niet kopen dat heb je .
fashionvictim schreef:
13-11-2018 21:33
Ik snap dat je het vervelend vindt, maar ik vind het net zo vervelend dat er een soort vreemde karikatuur van iets dat helemaal niet zo belangrijk was gemaakt wordt.
Helemaal eens. Rare vragen, rare veronderstellingen en rare conclusies worden er getrokken. Vrij kinderachtig ook. Terwijl het gewoon een observatie was en je bracht het nota bene ook nog met een soort van grap.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
fashionvictim schreef:
13-11-2018 21:33
Ja er was inderdaad niets belangrijks aan wat je schreef.
Lucifer2018 schreef:
13-11-2018 21:52
Joh, doe niet zo belachelijk agressief.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
13-11-2018 21:56
Joh, doe niet zo belachelijk agressief.
Joh. Neem een chillpill. :roll: :-D
Ik hou van luxe en mode en dat hoeft tegenwoordig niet veel te kosten. Maxima loopt zelfs nog in kledingstukken van de Zara.
Ik voel mij echt te oud voor de influencers van tegenwoordig op modegebied. Alhoewel ik de fashionstijl van Duchess Meghan Markle erg mooi vindt very classy. Sylvie Meis straalt echt luxe uit, maar daar werkt ze hard voor.
Lucifer2018 schreef:
13-11-2018 21:52
Dat zeg ik, kinderachtig. Tjongjonge pffff.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
DuchessMeganMarkle schreef:
13-11-2018 22:07
Ik voel mij echt te oud voor de influencers van tegenwoordig op modegebied. Alhoewel ik de fashionstijl van Duchess Meghan Markle erg mooi vindt very classy. Sylvie Meis straalt echt luxe uit, maar daar werkt ze hard voor.

Jezelf of iemand 'duchess' (laten) noemen is ook een vorm van gemaakte duurdoenerij.
Maar ik begrijp dat je het een beetje ironisch hebt gebruikt door ook haar naam verkeerd te spellen :biggrin:
Eerlijk is eerlijk; ik wist niet wie 't kind was en heb 't moeten googlen.

Het uitstralen van luxe, was dat bedoeld als compliment?
DuchessMeganMarkle schreef:
13-11-2018 22:07

Ik vind Silvie Meis nu juist het toonbeeld van gebrek aan klasse.
Hadden ze van die afgrijselijke Balenciagas aan?

Die heeft mijn collega ook en wij verdienen een hongerloontje,
Ik durf niet te vragen hoe dat zit.
the_Wicked_Witch schreef:
13-11-2018 22:31
Ik vind Silvie Meis nu juist het toonbeeld van gebrek aan klasse.

Ja, maar goed daar heb je dan truien voor die veel te duur zijn, dan kan je nog steeds luxe uitstralen.
shifty schreef:
13-11-2018 22:29
Jezelf of iemand 'duchess' (laten) noemen is ook een vorm van gemaakte duurdoenerij.
Maar ik begrijp dat je het een beetje ironisch hebt gebruikt door ook haar naam verkeerd te spellen :biggrin:
Eerlijk is eerlijk; ik wist niet wie 't kind was en heb 't moeten googlen.

Het uitstralen van luxe, was dat bedoeld als compliment?
Ah, come on, je maakt mij niet wijs dat je Meghan Markle hebt moeten googlen.

Even algemeen: wat is dat toch voor rare houding op het forum, waarbij wordt gedaan alsof het cool is om nul algemene ontwikkeling te hebben?
Am Yisrael Chai!
shifty schreef:
13-11-2018 22:33
Ja, maar goed daar heb je dan truien voor die veel te duur zijn, dan kan je nog steeds luxe uitstralen.

Ooooh. Kijk, daar gaat het mis. Ze draagt nooit truien.
fashionvictim schreef:
13-11-2018 22:34
Ah, come on, je maakt mij niet wijs dat je Meghan Markle hebt moeten googlen.

Even algemeen: wat is dat toch voor rare houding op het forum, waarbij wordt gedaan alsof het cool is om nul algemene ontwikkeling te hebben?

Erm ja die heb ik moeten googlen ja. Wat heeft dat met cool of met algemene ontwikkeling te maken? Het is de aangetrouwde poes van een prins van het Britse koningshuis. Ik zie de relatie met cool niet en ook niet met algemene ontwikkeling.
sam1968 schreef:
13-11-2018 22:32

Wat dacht je van de jongeren wat ze dragen. Ik heb de eerste Canada Goose, Woolrich, Parajumper jassen al gespot. Balenciaga is van vorig jaar die FILA sneakers is weer terug van weggeweest.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 13-11-2018 22:39
4.06% gewijzigd
sam1968 schreef:
13-11-2018 22:32

Nee, de vrouw had gewoon Gucci loafers aan. Heel klassiek. Deze:

Afbeelding
Am Yisrael Chai!
shifty schreef:
13-11-2018 22:37
Erm ja die heb ik moeten googlen ja. Wat heeft dat met cool of met algemene ontwikkeling te maken? Het is de aangetrouwde poes van een prins van het Britse koningshuis. Ik zie de relatie met cool niet en ook niet met algemene ontwikkeling.
Nou, dat zegt mij dat jij dit hele jaar nog geen krant gelezen hebt of journaal gezien hebt en dat vind ik best schokkend.
Am Yisrael Chai!
yasmijn schreef:
13-11-2018 21:42

Heeft pejeka je ontvoerd? Post dan een ongebruikelijke smiley, dan komen we je redden @(
fashionvictim schreef:
13-11-2018 22:39
Nou, dat zegt mij dat jij dit hele jaar nog geen krant gelezen hebt of journaal gezien hebt en dat vind ik best schokkend.
Die kun je niet gemist hebben hoor dan ben je van elk nieuws verscholen geweest .
Tja.. Ik vind het een slechte ontwikkeling. Ik ben meer van het schooluniform.

Ik ken trouwens een miljonair die altijd met de trein en de fiets ging.
the_Wicked_Witch schreef:
13-11-2018 22:39
Heeft pejeka je ontvoerd? Post dan een ongebruikelijke smiley, dan komen we je redden @(
:-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven