Werk & Studie alle pijlers

Emirates assessment day

06-10-2018 16:39 256 berichten
Even een snel vraagje aan de stewardessen onder jullie.

Volgende week vrijdag is er een assessment day in Keulen voor Emirates. Ik zou daar graag heen willen om mijn kans te wagen. Maar ik vraag me af of dat zin heeft. Ik ben zelf belg en beheers het Engels zeer goed alsook Frans. Mijn Duits is echter beperkt tot "notie".

Zijn ze in Duitsland enkel op zoek naar Duits sprekende crew (naast het Engels)?

Eind november komen ze naar Brussel maar owv organisatorische redenen is de datum in Keulen praktischer.
Bearnaise schreef:
13-11-2018 12:17
Dat kan vandaag nog komen maar kan nog ook een week duren. :bonk:
.
Ik kan niet wachten! Dus ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je voelt haha.

Wat voor werk doe je nu eigenlijk?
tu1nhek schreef:
13-11-2018 15:18
.
Ik kan niet wachten! Dus ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je voelt haha.

Wat voor werk doe je nu eigenlijk?
Ik ben reisleidster. Maar speciaal voor deze sollicitatie sla ik het winterseizoen over en werk ik in mijn thuisland in de customerservice (toerisme nog steeds).

Ik heb zojuist alvast een afspraak gemaakt bij de tandarts voor de medische controle die ik moet doen na de Golden Call. De wachttijden bij de tandarts zijn namelijk lang. Ik kan daar pas halverwege december terecht. Ik ben best ongerust over de dental check want ik vermoed dat ik een gaatje heb die gevuld moet worden.

Ik zou ook een uitstrijkje moeten laten doen maar die wachttijden zijn nog veel langer. 6 maanden ofzo. Ik kan wel zeggen dat het dringend is. Dan kan ik er vast eerder terecht maar ik wacht eerst even op de instructies.

---

Als iemand tijdens een vlucht vraagt naar bearnaisesaus weet ik in ieder geval dat het iemand van het VF is. :proud:
Alle reacties Link kopieren
een uitstrijkje?? en ook je tanden? is dat voor de verzekering of zo en mag dat allemaal zo bij die maatschappij vanwege de privacy of zo
(ik ben een mooie vrouw)
Uitstrijkjes doen huisartsen ook vaak (mijn huisarts tenminste wel)

En (alvast) Gefeliciteerd!!! :hello: :cheer: :cheer2: :yes:
WTF? een uitstrijkje?? Wat willen ze allemaal van je? Is dat gebruikelijk in de luchtvaart?? en wat maakt en gaatje uit??
Tante_Ans schreef:
13-11-2018 16:35

Ik mocht voor de levensverzekering geen medische check laten doen bij mijn/een huisarts, dat moest bij een verzekeringsarts.

En verder ook gefeliciteerd natuurlijk! Ben benieuwd naar het nieuwe topic over je ervaringen. :sun:
JettaPoen schreef:
13-11-2018 16:32
een uitstrijkje?? en ook je tanden? is dat voor de verzekering of zo en mag dat allemaal zo bij die maatschappij vanwege de privacy of zo
Ze willen enkel gezonde mensen die de job fysiek aankunnen. Sommige tests zijn ook noodzakelijk voor het visum had ik begrepen.

Daarom moet ik getest worden op bepaalde ziektes (oa hepatitis en HIV). Ook een scan van mijn longen en mijn gebit.

Het gebit is uiteraard vooral esthetisch. Of misschien ook om mij te kunnen identificeren na een crash? :sherlock: :proud:

Dit komt allemaal in je medisch dossier waar enkel bevoegde medewerkers van Emirates inzage in hebben.
anoniem_356232 wijzigde dit bericht op 13-11-2018 16:53
6.48% gewijzigd
Tante_Ans schreef:
13-11-2018 16:35

Oh ja! Mijn HA is een man dus dat deed ik liever niet bij hem. Maar goed als het niet anders kan, verstand op nul en broek naar beneden.

Ik weet niet of Emirates gaat eisen dat ik daarvoor naar een gynaecoloog ga. Ik denk het niet. Maar dat moet ik even afwachten.
Bearnaise schreef:
13-11-2018 16:51
Oh ja! Mijn HA is een man dus dat deed ik liever niet bij hem. Maar goed als het niet anders kan, verstand op nul en broek naar beneden.

Ik weet niet of Emirates gaat eisen dat ik daarvoor naar een gynaecoloog ga. Ik denk het niet. Maar dat moet ik even afwachten.
Volgens mij kan dat zelfs ook bij de assistente.
Maar gedver, nog steeds geen nieuws.
Bearnaise schreef:
13-11-2018 16:51

Mijn ervaringen tot nu toe (3x uitstrijkje en 2 spiralen later) is dat je beter een man kan hebben als een vrouw.
In ieder geval mijn huisarts (man) neemt de tijd je op je gemak te stellen, warmt die eendebek op en doet het echt voorzichtiger.

En de vrouw die alleen een uitstrijkje maakte (2x) heeft er 2x voor gezorgd dat ik flauw viel zo wild ging ze met mn onderingang om.
Tante_Ans schreef:
13-11-2018 19:39
Mijn ervaringen tot nu toe (3x uitstrijkje en 2 spiralen later) is dat je beter een man kan hebben als een vrouw.
In ieder geval mijn huisarts (man) neemt de tijd je op je gemak te stellen, warmt die eendebek op en doet het echt voorzichtiger.

En de vrouw die alleen een uitstrijkje maakte (2x) heeft er 2x voor gezorgd dat ik flauw viel zo wild ging ze met mn onderingang om.
Jeetje! o_o

Mijn moeder vertelde mij daarnet dat mijn zus haar uitstrijkje altijd bij de HA (we hebben dezelfde) laat doen. Als zij het kan... En zo erg als jouw ervaringen zal het in ieder geval niet zijn.
Uitstrijkje? Moeten de de mannen dan voor een prostaatonderzoek?
Alvast heel voorzichtig een van harte gefeliciteerd Bearnaise! :cheer2:

Afbeelding
Ik adviseer je een kat.
Ik stem ook voor een man voor inwendig gedoe. Mannen gaan veel respectvoller en zachtaardiger met je punani om. Die kondigen elke beweging van tevoren aan, verontschuldigen zich overal voor en gebruiken dan ook nog zachte aaitjes. Vrouwen zijn meer zo van "niet piepen, ik heb er ook 1 en mij hoor je ook niet janken" klets-flats-kedeng-boem en dan rossen ze zo die eendenbek naar binnen.
Am Yisrael Chai!
Hahaha geweldig hoe dit gesprek is uitgelopen op ervaringen over uitstrijkjes :D (ik had gelukkig een hele aardige rustige vrouw die alles rustig uitlegde en met respect behandelde, ze bestaan dus wel!)

Maar bearnaise, gefeliciteerd!! Heel veel plezier met je nieuwe baan!
polydox schreef:
13-11-2018 21:04
Wat een goede vraag! :proud:

Ik ben lid van een aantal hysterische facebookgroepen die aangemaakt zijn voor mensen die net als ik "in het traject zitten". Beide groepen hebben elk om en bij de 4200 leden. Daar zitten verassend veel mannen in. Er wordt druk gespeculeerd over elk detail en de betekenis daarachter (Ik doe uiteraard vrolijk mee). Maar dit onderwerp is nog niet voorbij gekomen.
Bearnaise schreef:
13-11-2018 23:14
Wat een goede vraag! :proud:

Ik ben lid van een aantal hysterische facebookgroepen die aangemaakt zijn voor mensen die net als ik "in het traject zitten". Beide groepen hebben elk om en bij de 4200 leden. Daar zitten verassend veel mannen in. Er wordt druk gespeculeerd over elk detail en de betekenis daarachter (Ik doe uiteraard vrolijk mee). Maar dit onderwerp is nog niet voorbij gekomen.
.
Gooi het in de groep! ;-D
polydox schreef:
13-11-2018 21:04
Zou wel zo eerlijk zijn inderdaad!
Ik vind het wel wat ver gaan om eerlijk te zijn, een uitstrijkje en een tandartsonderzoek! Artsen in opleiding hoeven dat toch ook niet.
diamantje123 schreef:
14-11-2018 09:38
Ik vind het wel wat ver gaan om eerlijk te zijn, een uitstrijkje en een tandartsonderzoek! Artsen in opleiding hoeven dat toch ook niet.
Slaat ook echt nergens op. Wat willen ze in vredesnaam uit een uitstrijkje halen wat je ‘not fit to fly’ zou maken? Dat ze iets van een check doen op hart en vaatziekten zou ik nog snappen, maar zelfs van baarmoederhalskanker val je niet van de ene op de andere seconde om. Dan zijn er nog tig dingen die ze uit zouden moeten sluiten. En sowieso bij mannen minstens een rectaal onderzoek dan.
Ik heb weleens enorme kiespijn gekregen tijdens een vlucht. Naderhand begreep ik van mijn tandarts dat dat kan komen door het luchtdrukverschil en lucht in het gaatje. Het fijne weet ik er niet meer van, maar prettig was het niet. Dus het zal niet esthetisch zijn, maar een stewardess met kiespijn kun je missen als kiespijn.
fashionvictim schreef:
13-11-2018 21:08
Ik stem ook voor een man voor inwendig gedoe. Mannen gaan veel respectvoller en zachtaardiger met je punani om. Die kondigen elke beweging van tevoren aan, verontschuldigen zich overal voor en gebruiken dan ook nog zachte aaitjes. Vrouwen zijn meer zo van "niet piepen, ik heb er ook 1 en mij hoor je ook niet janken" klets-flats-kedeng-boem en dan rossen ze zo die eendenbek naar binnen.
.
Eens. Heb eens een uitstrijkje door een mannelijke vervangende huisarts (HAIO?) laten maken. Eendenbek in de ene hand en boek met uitleg en een plaatje in de andere en héél voorzichtig. Vond het wel schattig.

Succes Bearnaise! Dubai is een aparte ervaring. Soms vergeet je bijna dat je in het Midden Oosten bent en het volgende moment sta je er middenin. Het belangrijkste om te onthouden is dat er een dun laagje tolerantie is voor westerlingen. Het lijkt allemaal tolerant, maar ga daar niet vanuit en houd rekening met de dubbele moraal.
ninanoname schreef:
14-11-2018 11:42
Ik heb weleens enorme kiespijn gekregen tijdens een vlucht. Naderhand begreep ik van mijn tandarts dat dat kan komen door het luchtdrukverschil en lucht in het gaatje. Het fijne weet ik er niet meer van, maar prettig was het niet. Dus het zal niet esthetisch zijn, maar een stewardess met kiespijn kun je missen als kiespijn.
Precies! Dit had ik gisterenavond ook gelezen na een rondje Google.

Ik heb nog een tandarts gevonden waar ik maandag al terecht kan! :yes: Volgens mij heeft hij nog nooit zo'n enthousiaste reactie gekregen op een afspraakvoorstel. :proud:
Ik had hem uitgelegd wat er aan de hand was. Volgens mij snapte hij er helemaal niks van maar de urgentie was hem duidelijk.
Ik heb mijn Golden Call gehad!!!!

Als de medische testen goed gaan vertrek ik 28/12 naar Dubai. :blob:
Gefeliciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven