Emirates assessment day
zaterdag 6 oktober 2018 om 16:39
Even een snel vraagje aan de stewardessen onder jullie.
Volgende week vrijdag is er een assessment day in Keulen voor Emirates. Ik zou daar graag heen willen om mijn kans te wagen. Maar ik vraag me af of dat zin heeft. Ik ben zelf belg en beheers het Engels zeer goed alsook Frans. Mijn Duits is echter beperkt tot "notie".
Zijn ze in Duitsland enkel op zoek naar Duits sprekende crew (naast het Engels)?
Eind november komen ze naar Brussel maar owv organisatorische redenen is de datum in Keulen praktischer.
Volgende week vrijdag is er een assessment day in Keulen voor Emirates. Ik zou daar graag heen willen om mijn kans te wagen. Maar ik vraag me af of dat zin heeft. Ik ben zelf belg en beheers het Engels zeer goed alsook Frans. Mijn Duits is echter beperkt tot "notie".
Zijn ze in Duitsland enkel op zoek naar Duits sprekende crew (naast het Engels)?
Eind november komen ze naar Brussel maar owv organisatorische redenen is de datum in Keulen praktischer.
donderdag 15 november 2018 om 12:11
Gefeliciteerd!
En uit ervaring kan ik zeggen dat Oud en Nieuw in Dubai heel leuk is dus als je dan nog niet hoeft te werken wens ik je veel plezier.
Maak er wat van daar en hou ons van je belevenissen op de hoogte als je dat leuk vindt. Good luck!
Am Yisrael Chai!
donderdag 15 november 2018 om 12:33
Bedankt allemaal!!
Ik ben blij dat ik iig kerst nog thuis ben.
donderdag 15 november 2018 om 12:42
Ja dat wil ik wel graag doen! Ik denk dat ik dan wel een nieuwe nick ga maken en deze op anoniem zet. Ik wil dan wat herkenbaarder gaan schrijven en ik wil niet gelinkt worden aan eerder topics en opmerkingen.
Misschien ga ik ook wel vloggen.
donderdag 15 november 2018 om 12:58
donderdag 15 november 2018 om 13:00
Gefeliciteerd! Nog net voor het nieuwe jaar naar Dubai, gaaf! Oud en nieuw is een spektakel daar.
Ik heb zelf ook altijd stewardess willen worden bij Emirates, maar vanwege omstandigheden heb ik dat opzij moeten zetten. Heel knap van jou dat je binnen bent!
Mag ik brutaal zijn en vragen hoe oud je bent?
Ik heb zelf ook altijd stewardess willen worden bij Emirates, maar vanwege omstandigheden heb ik dat opzij moeten zetten. Heel knap van jou dat je binnen bent!
Mag ik brutaal zijn en vragen hoe oud je bent?
donderdag 15 november 2018 om 13:03
Ik ga vanavond eens kijken want ik zit nu op mijn werk. Het was al lastig om het telefoontje aan te nemen omdat ik op dat moment telkens gasten aan de lijn had. Dus ik heb het 2 keer gemist. Gelukkig kon ik de 2de keer onmiddellijk terugbellen en was de persoon die mijn aanwerving doet nog niet in gesprek.Reflectione schreef: ↑15-11-2018 12:55Gefeliciteerd! Zo leuk! Ik blijf je ook graag volgen!
Welke medische onderzoeken moet je nu allemaal behalve tandarts en uitstrijkje?
donderdag 15 november 2018 om 14:46
donderdag 15 november 2018 om 15:15
Van harte gefeliciteerd! Ga genieten!
Over jouw medische checkups, binnen de grote vaart is dit vaak een half jaarlijkse keuring en ben je blij (dat weet ik uit mijn tijd) dat je in NEderland eventueel al weet dat er iets zou moeten gebeuren. Medische zorg in landen waar wel een prima (luxe) vliegveld is kan soms erg allerbelabberdst medische voorzieningen hebben.
Over jouw medische checkups, binnen de grote vaart is dit vaak een half jaarlijkse keuring en ben je blij (dat weet ik uit mijn tijd) dat je in NEderland eventueel al weet dat er iets zou moeten gebeuren. Medische zorg in landen waar wel een prima (luxe) vliegveld is kan soms erg allerbelabberdst medische voorzieningen hebben.
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......