Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
minnimouse schreef:
28-10-2018 10:58
Knap grietje.
Precies Katja maar het blonde van haar vader.
Thomas Berge en Cassidy Roeks zijn voor de tweede keer uit elkaar;
https://www.nu.nl/achterklap/5540648/re ... trand.html

Natuurlijk is Thomas wél vol dankbaarheid en geweldige vrouw en onwijs veel geluk en liefde blablabla :zzz:
Nothing happens for a reason
Rick Brandsteder ziet relatie stranden

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... e-stranden
Relax we're all crazy, it's not a competition
Saskia Noort & Kluun zijn een setje
Rouge__ schreef:
10-11-2018 19:32
Saskia Noort & Kluun zijn een setje
Dat is toch geen nieuws meer?
Het is nu pas officieel bevestigd.
Stressed is just desserts spelled backwards
Maleficent schreef:
10-11-2018 23:05
Het is nu pas officieel bevestigd.
Nee hoor tijdje terug al door Saskia. Toen dacht ik al nee toch. Ik gun haar een leukere man. Naar mijn idee was ze net zo lekker op weg met zichzelf. Vrees dat dit een stap terug is.
.
impala schreef:
10-11-2018 23:09
Nee hoor tijdje terug al door Saskia. Toen dacht ik al nee toch. Ik gun haar een leukere man. Naar mijn idee was ze net zo lekker op weg met zichzelf. Vrees dat dit een stap terug is.
Er was inderdaad al eerder door beide partijen bevestigd dat er ‘iets’ was. Maar dit was kennelijk het eerst dan Sas er iets over op social media gooide.
Ik vind Kluun echt een lul. En het eerste wat ik dacht was : het lukt hem niet meer bij de jonge vrouwtjes, dan Saskia maar.
Dit is allemaal pure speculatie natuurlijk. Ik hoop voor haar dat ik het mis heb.
.
Dat vrouwen nog voor Kluun gaan vind ik echt onbegrijpelijk. Dan weet je toch echt wat je krijgt. Ik zou hem nooit vertrouwen en al helemaal niet intiem met hem willen zijn.
Yavanna schreef:
11-11-2018 03:20
Dat vrouwen nog voor Kluun gaan vind ik echt onbegrijpelijk. Dan weet je toch echt wat je krijgt. Ik zou hem nooit vertrouwen en al helemaal niet intiem met hem willen zijn.

ja hij heeft zijn vrouw bedrogen. Maar dat is toch echt al bijna 20 jaar geleden of zo? Mensen maken fouten. Maar het leven gaat ook gewoon weer door.
Ik vind het een leuk setje.
mick87 schreef:
11-11-2018 13:02
ja hij heeft zijn vrouw bedrogen. Maar dat is toch echt al bijna 20 jaar geleden of zo? Mensen maken fouten. Maar het leven gaat ook gewoon weer door.
Dat is mijn probleem niet met hem, ik vond dat toen erg ovedreven dat hij werd afgemaakt omdat hij vreemd ging toen zijn vrouw ziek was. Ik vond Er kwam een vrouw. .. ook een goed en eerlijk boek.
Ik ben pas daarna een hekel aan hem gaan krijgen. Typisch zo'n ibizaganger van het derde uur, een meeloper die krampachtig zijn best doet om hip en happening te zijn en 'gewild' over te komen.
Pas nog een recenter boek van hem meegenomen uit de bieb, DJ. Dat had precies diezelfde toon. Verschrikkelijk, heb het halverwege ook weggelegd want ik ergerde me kapot.
.
ah oké. Ik ken Kluun niet echt goed. Hij komt wel over als een popi-jopi. Maar ik heb nog nooit een boek van hem gelezen. Zijn boeken spreken me niet echt aan. Die van Saskia overigens ook niet (meer). Maar haar vind ik wel een leuke vrouw.
Dat is het goede woord ja, popi jopi. Saskia heeft ook zo'n krampachtige party periode gehad. Maar die is al vrij snel weer lekker nuchter geworden (letterlijk en figuurlijk), en toen vond ik haar een heel stuk leuker.
Benieuwd hoe het gaat lopen met die twee. Ze zijn al wel heel lang gewoon bevriend, en doen ook samen lezingen enzo (bestaat dat Nightwriters nog?). Als het mis gaat, is dat wsl ook voorbij, dus best een risicootje.
.
Kluun lijkt me enorme egotripper. Met een verlopen kop.
Denk dat Noort zonder hem beter af is.
Maar ach de zogenaamde feestdagen komen er weer aan ;-)
Wat een veroordelingen weet over mensen die je niet kent
Frankly my dear, I don"t give a damn
Channing Tatum bevestigt relatie met Jessie J

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-jessie-j

De relatie tussen Channing Tatum en Jessie J lijkt steeds serieuzere vormen aan te nemen. De acteur postte een foto op Instagram, waarin hij zijn liefje de hemel in prijst.

„Deze vrouw heeft zich zojuist met hart en ziel gegeven op het podium van de Royal Albert Hall. Iedereen die erbij was heeft iets magisch meegemaakt, wow!”, schreef hij bij de foto. Ook Jessies moeder zou aanwezig zijn geweest bij het concert van haar dochter. Channing heeft zijn ’schoonmoeder’ daar volgens bronnen ontmoet.

Sinds Jessie en Channing begonnen met daten, gaat de acteur vaak mee naar concerten van Jessie in zowel Amerika als het Verenigd Koninkrijk. „Hij doet erg zijn best en wil zoveel mogelijk tijd met haar doorbrengen als hij kan. Hij voelt zich fijn bij haar en ziet wel wat er hierna gebeurt”, aldus een bron.

Afgelopen april maakte Channing bekend weg te gaan bij zijn vrouw Jenna, maar hun scheiding is pas onlangs aangevraagd. Ook Jenna is inmiddels met een nieuwe liefde, acteur Steve Kazee.
miedo schreef:
11-11-2018 23:46
Kluun lijkt me enorme egotripper. Met een verlopen kop.
Denk dat Noort zonder hem beter af is.
Maar ach de zogenaamde feestdagen komen er weer aan ;-)
Helemaal mee eens. Ik heb een paar boeken van hem gelezen maar ergerde me kapot.
Ik vind het een figuur die krampachtig jong en jeugdig wil blijven

popi Jopi is wel een goede omschrijving

Sneue man
oh wat leuk Jessie J en Channing tatum 😍😍

Nu vraag ik me wel af wat die Jessie j tegenwoordig doet, want ik heb al lang geen nieuwe muziek van haar gehoord. Ik vind haar een van de tofste en beste zangeressen van de afgelopen jaren.
mick87 schreef:
11-11-2018 13:02
Nou dit dus. Saskia vind ik niet veel aan trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
calvijn1 schreef:
12-11-2018 00:17
Wat een veroordelingen weet over mensen die je niet kent

Daar is dit topic toch juist voor?
Ik ken helemaal niemand in showbizznizz maar vind het leuk erover mee te kletsen
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Nouschi schreef:
15-11-2018 09:43
Nou dit dus. Saskia vind ik niet veel aan trouwens.
Ik vind haar boeken mooi maar ze lijkt me geen sympathiek persoon. Ze wil graag haar mening geven maar luistert denk ik slecht naar een ander. Ik vind haar eigenlijk wel bij Kluun passen. Beide arrogant.
Ik vind haar boeken ook mooi, ik vond het ook leuk dat ze columniste werd, maar eerlijk gezegd vallen die stukjes tegen en lees ik ze niet meer
Over columnisten gesproken, die Angela vind ik echt erg, die denkt echt dat ze een soort God is.

de enige leuke vind ik Egbertjan, met zijn date verhalen
Angela wie? Groothuysen? Want haar stukjes lees ik dan weer graag
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
MonkeyTown schreef:
15-11-2018 12:14
Angela wie? Groothuysen? Want haar stukjes lees ik dan weer graag
Angela de Jong denk ik. Schrijft TV-recensies in het AD.
Nothing happens for a reason

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven