Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!
zaterdag 22 december 2018 om 15:33
Dat is zo ondertussen toch de normale gang van zaken bij bekend Nederland? De Story en de Privé waarin men stralend het jonge geluk en het nieuwe gezinnetje van de pagina's af laat spatten, zijn nog niet koud van de persen of men gaat weer uit elkaar, en tegen de tijd dat ze 40-45 zijn hebben ze al minstens 5 partners versleten en soms bij verschillende daarvan "liefdesbaby's"...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
zaterdag 22 december 2018 om 18:22
Hoort een beetje bij de showbizz en is niks nieuws. Kijk in ons eigen land bijvoorbeeld naar Willeke Alberti en in het buitenland naar Elizabeth Taylor. Veel reizen, veel geld, veel verleidingen en dan wordt het allemaal schijnbaar wat anders.pejeka schreef: ↑22-12-2018 15:33Dat is zo ondertussen toch de normale gang van zaken bij bekend Nederland? De Story en de Privé waarin men stralend het jonge geluk en het nieuwe gezinnetje van de pagina's af laat spatten, zijn nog niet koud van de persen of men gaat weer uit elkaar, en tegen de tijd dat ze 40-45 zijn hebben ze al minstens 5 partners versleten en soms bij verschillende daarvan "liefdesbaby's"...
zaterdag 22 december 2018 om 18:31
Blijkbaar. Ik zou, denk ik, als ik zo'n rollercoaster van een bestaan zou hebben, heel erg blij zijn met een stabiele thuisbasis, waar ik even mezelf kan zijn bij iemand die van me houdt vanwege de mens die ik ben en niet vanwege de ster die ik ben, even normaal in een joggingbroek op de bank kan hangen in de wetenschap dat ik bij mijn partner gewoon mezelf kan zijn en niet een glamourplaatje hoef op te houden... Maar goed, dat ben ik, en makkelijk praten misschien, ik heb dat bestaan nooit geleid en ik verlang er ook niet naar.
maandag 24 december 2018 om 17:14

Miley Cyrus en Liam Hemsworth stiekem getrouwd.
Het lijkt erop dat Miley Cyrus en Liam Hemsworth elkaar dit weekend stiekem het jawoord hebben gegeven.
Conrad Carr, een vriend van het stel, heeft een paar foto’s op Instagram geplaatst, waaruit blijkt dat er een ceremonie geweest is. Te zien is hoe Miley, in een witte jurk, en Liam, in een pak, samen een taart aansnijden. Ook is er een foto waarop Liam samen met zijn broers een shotje drinkt. Op de achtergrond zijn ’Mr. & Mrs.-ballonnen’ te zien. Miley en Liam hebben al zo’n acht jaar een knipperlichtrelatie. Ze verloofden zich in 2012, maar ze gingen daarna meerdere keren uit elkaar. Volgens OK! Magazine wilden de twee het nu officieel maken, nadat ze onlangs hun huis verloren door bosbranden.
Fijn zo'n vriend die het zo bekend maakt.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 24 december 2018 om 17:28
Ja, balen voor het stel. Waarschijnlijk hadden ze hun verhaal en foto's zélf voor 100.000 dollar aan de boulevardpers willen verkopen tzt. Balen dat ze dat nou mislopen.Maleficent schreef: ↑24-12-2018 17:14
Het lijkt erop dat Miley Cyrus en Liam Hemsworth elkaar dit weekend stiekem het jawoord hebben gegeven.
Conrad Carr, een vriend van het stel, heeft een paar foto’s op Instagram geplaatst, waaruit blijkt dat er een ceremonie geweest is. Te zien is hoe Miley, in een witte jurk, en Liam, in een pak, samen een taart aansnijden. Ook is er een foto waarop Liam samen met zijn broers een shotje drinkt. Op de achtergrond zijn ’Mr. & Mrs.-ballonnen’ te zien. Miley en Liam hebben al zo’n acht jaar een knipperlichtrelatie. Ze verloofden zich in 2012, maar ze gingen daarna meerdere keren uit elkaar. Volgens OK! Magazine wilden de twee het nu officieel maken, nadat ze onlangs hun huis verloren door bosbranden.
maandag 24 december 2018 om 17:33
maandag 24 december 2018 om 17:58
Wie zegt dat het zonder overleg met het stel zelf is gedaan?Maleficent schreef: ↑24-12-2018 17:14
maandag 24 december 2018 om 18:38
dinsdag 25 december 2018 om 13:34
Heidi Klum is ten huwelijk gevraagd door
Tom Kaulitz. Ze zijn tenslotte al een jaar samen
ik vind hem echt randjes hebben, brrrr.

https://www.nu.nl/achterklap/5649761/he ... ulitz.html
Tom Kaulitz. Ze zijn tenslotte al een jaar samen

dinsdag 25 december 2018 om 14:02
Ik zou Willeke Alberti niet als voorbeeld nemen als je dit wil bewijzen.
Die heeft in mijn ogen al jaren geen relaties meer en de relaties, die ze heeft gehad, zijn niet om showbizzachtige redenen misgegaan, voorzover ik weet. Ze ging eerder te veel op in haar relatie dan dat ze er zaken buiten zou gaan zoeken.
Maar goed ik ken haar natuurlijk helemaal niet.
Maar voor veel mensen zal het idd opgaan dat die wereld veel verleidingen kent.
donderdag 27 december 2018 om 15:30
donderdag 27 december 2018 om 18:42
Zij ziet eruit alsof ze net een paar hechtingen uit haar arm heeft laten halen en de littekens nog rood zijn en hij is zijn schoenen die bij het pak horen vergeten en heeft daarom maar zijn schoenen van het ochtendjoggen aangehouden...
donderdag 27 december 2018 om 20:17
16 jaar is Heidi ouder dan haar vriend. Ze hebben pas sinds begin dit jaar een relatie. Ik zie ook 'wat' en weet niet of dat randjes zijn wat ik zie. Wat word ik 'lekker' ouderwets.Whomi schreef: ↑25-12-2018 13:34Heidi Klum is ten huwelijk gevraagd door
Tom Kaulitz. Ze zijn tenslotte al een jaar samenik vind hem echt randjes hebben, brrrr.
Ex-topmodel Heidi Klum (45) is ten huwelijk gevraagd door haar vriend Tom Kaulitz (29). Begin dit jaar doken de eerste geruchten op dat de twee een relatie zou hebben.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 27 december 2018 om 20:20
vrijdag 28 december 2018 om 09:32
Ah, superleuk! Fijn voor Miley, elke keer als het uit was met Liam was ze helemaal de weg kwijt. Mooi dat ze er toch echt iets van hebben weten te maken.
Am Yisrael Chai!
vrijdag 28 december 2018 om 09:37
D'r vader wordt oud. Zij zijn ook al lang samen, d'r vader en moeder. Ook een paar keer bijna gescheiden, maar toch bij elkaar gebleven. Op zich heeft Miley dus van huis uit wel een goed voorbeeld gehad. Maar goed, zij en Liam zijn natuurlijk, weliswaar met een kleine crisis hier en daar, ook al 10 jaar samen.
Am Yisrael Chai!