Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat is zo ondertussen toch de normale gang van zaken bij bekend Nederland? De Story en de Privé waarin men stralend het jonge geluk en het nieuwe gezinnetje van de pagina's af laat spatten, zijn nog niet koud van de persen of men gaat weer uit elkaar, en tegen de tijd dat ze 40-45 zijn hebben ze al minstens 5 partners versleten en soms bij verschillende daarvan "liefdesbaby's"...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
22-12-2018 15:33
Dat is zo ondertussen toch de normale gang van zaken bij bekend Nederland? De Story en de Privé waarin men stralend het jonge geluk en het nieuwe gezinnetje van de pagina's af laat spatten, zijn nog niet koud van de persen of men gaat weer uit elkaar, en tegen de tijd dat ze 40-45 zijn hebben ze al minstens 5 partners versleten en soms bij verschillende daarvan "liefdesbaby's"...
Hoort een beetje bij de showbizz en is niks nieuws. Kijk in ons eigen land bijvoorbeeld naar Willeke Alberti en in het buitenland naar Elizabeth Taylor. Veel reizen, veel geld, veel verleidingen en dan wordt het allemaal schijnbaar wat anders.
Yavanna schreef:
22-12-2018 18:22
Hoort een beetje bij de showbizz en is niks nieuws. Kijk in ons eigen land bijvoorbeeld naar Willeke Alberti en in het buitenland naar Elizabeth Taylor. Veel reizen, veel geld, veel verleidingen en dan wordt het allemaal schijnbaar wat anders.
Blijkbaar. Ik zou, denk ik, als ik zo'n rollercoaster van een bestaan zou hebben, heel erg blij zijn met een stabiele thuisbasis, waar ik even mezelf kan zijn bij iemand die van me houdt vanwege de mens die ik ben en niet vanwege de ster die ik ben, even normaal in een joggingbroek op de bank kan hangen in de wetenschap dat ik bij mijn partner gewoon mezelf kan zijn en niet een glamourplaatje hoef op te houden... Maar goed, dat ben ik, en makkelijk praten misschien, ik heb dat bestaan nooit geleid en ik verlang er ook niet naar.
Afbeelding

Miley Cyrus en Liam Hemsworth stiekem getrouwd.

Het lijkt erop dat Miley Cyrus en Liam Hemsworth elkaar dit weekend stiekem het jawoord hebben gegeven.

Conrad Carr, een vriend van het stel, heeft een paar foto’s op Instagram geplaatst, waaruit blijkt dat er een ceremonie geweest is. Te zien is hoe Miley, in een witte jurk, en Liam, in een pak, samen een taart aansnijden. Ook is er een foto waarop Liam samen met zijn broers een shotje drinkt. Op de achtergrond zijn ’Mr. & Mrs.-ballonnen’ te zien. Miley en Liam hebben al zo’n acht jaar een knipperlichtrelatie. Ze verloofden zich in 2012, maar ze gingen daarna meerdere keren uit elkaar. Volgens OK! Magazine wilden de twee het nu officieel maken, nadat ze onlangs hun huis verloren door bosbranden.

Fijn zo'n vriend die het zo bekend maakt.
Maleficent schreef:
24-12-2018 17:14
Afbeelding

Het lijkt erop dat Miley Cyrus en Liam Hemsworth elkaar dit weekend stiekem het jawoord hebben gegeven.

Conrad Carr, een vriend van het stel, heeft een paar foto’s op Instagram geplaatst, waaruit blijkt dat er een ceremonie geweest is. Te zien is hoe Miley, in een witte jurk, en Liam, in een pak, samen een taart aansnijden. Ook is er een foto waarop Liam samen met zijn broers een shotje drinkt. Op de achtergrond zijn ’Mr. & Mrs.-ballonnen’ te zien. Miley en Liam hebben al zo’n acht jaar een knipperlichtrelatie. Ze verloofden zich in 2012, maar ze gingen daarna meerdere keren uit elkaar. Volgens OK! Magazine wilden de twee het nu officieel maken, nadat ze onlangs hun huis verloren door bosbranden.

Ja, balen voor het stel. Waarschijnlijk hadden ze hun verhaal en foto's zélf voor 100.000 dollar aan de boulevardpers willen verkopen tzt. Balen dat ze dat nou mislopen.
pejeka schreef:
24-12-2018 17:28
Ja, balen voor het stel. Waarschijnlijk hadden ze hun verhaal en foto's zélf voor 100.000 dollar aan de boulevardpers willen verkopen tzt. Balen dat ze dat nou mislopen.
Hebben ze ook echt nodig, die 100.000 dollar :rofl:
Star² schreef:
24-12-2018 17:29
Hebben ze ook echt nodig, die 100.000 dollar :rofl:
Volgens mij hebben die mensen altijd geld "nodig", op de één of andere manier slaan ze overal geld uit. Zoals de meeste parvenu's.
Ik zie nu pas dat Famke Louise en Ronnie flex hier nog niet genoemd zijn: zij zijn dus officieel een stel. Tussendoor heeft een andere vrouw wel zijn kinder ter wereld gebracht. Maar goed: kleinigheidje blijf je houden.
pejeka schreef:
24-12-2018 17:33
Volgens mij hebben die mensen altijd geld "nodig", op de één of andere manier slaan ze overal geld uit. Zoals de meeste parvenu's.
O gosje, jij hebt weer met ze geknikkerd begrijp ik? :rofl:
Maleficent schreef:
24-12-2018 17:14
Afbeelding

Wie zegt dat het zonder overleg met het stel zelf is gedaan?
mick87 schreef:
24-12-2018 17:43
Ik zie nu pas dat Famke Louise en Ronnie flex hier nog niet genoemd zijn: zij zijn dus officieel een stel. Tussendoor heeft een andere vrouw wel zijn kinder ter wereld gebracht. Maar goed: kleinigheidje blijf je houden.

:rofl:
Such fun!1
Whomi schreef:
24-12-2018 17:58
Wie zegt dat het zonder overleg met het stel zelf is gedaan?
Nou, als ze het zelf zouden willen, zouden ze het toch zelf wel gedaan hebben.
Lijkt me dan he!
Heidi Klum is ten huwelijk gevraagd door
Tom Kaulitz. Ze zijn tenslotte al een jaar samen :biggrin: ik vind hem echt randjes hebben, brrrr.

Afbeelding

https://www.nu.nl/achterklap/5649761/he ... ulitz.html
Yavanna schreef:
22-12-2018 18:22
Ik zou Willeke Alberti niet als voorbeeld nemen als je dit wil bewijzen.
Die heeft in mijn ogen al jaren geen relaties meer en de relaties, die ze heeft gehad, zijn niet om showbizzachtige redenen misgegaan, voorzover ik weet. Ze ging eerder te veel op in haar relatie dan dat ze er zaken buiten zou gaan zoeken.
Maar goed ik ken haar natuurlijk helemaal niet.
Maar voor veel mensen zal het idd opgaan dat die wereld veel verleidingen kent.
Miley Cyrus en Liam Hemsworth zijn inderdaad getrouwd. Ze heeft nu zelf foto's op Instagram gezet.
Afbeelding
Rita Ora en Andrew Garfield (acteur) zouden sinds kort een stelletje zijn. Ik vind dat geen combi. Om de één of andere reden vind ik die Andrew altijd een beetje raar.... maar dat komt misschien ook door de rollen die hij heeft gespeeld.
Rita Ora lust hem rauw :proud:
Star² schreef:
27-12-2018 15:28
Afbeelding
Zij ziet eruit alsof ze net een paar hechtingen uit haar arm heeft laten halen en de littekens nog rood zijn en hij is zijn schoenen die bij het pak horen vergeten en heeft daarom maar zijn schoenen van het ochtendjoggen aangehouden...
Whomi schreef:
25-12-2018 13:34
Heidi Klum is ten huwelijk gevraagd door
Tom Kaulitz. Ze zijn tenslotte al een jaar samen :biggrin: ik vind hem echt randjes hebben, brrrr.

Afbeelding

https://www.nu.nl/achterklap/5649761/he ... ulitz.html
16 jaar is Heidi ouder dan haar vriend. Ze hebben pas sinds begin dit jaar een relatie. Ik zie ook 'wat' en weet niet of dat randjes zijn wat ik zie. Wat word ik 'lekker' ouderwets.

Ex-topmodel Heidi Klum (45) is ten huwelijk gevraagd door haar vriend Tom Kaulitz (29). Begin dit jaar doken de eerste geruchten op dat de twee een relatie zou hebben.
LOEP ME MAAR aub.
pejeka schreef:
27-12-2018 18:42
Zij ziet eruit alsof ze net een paar hechtingen uit haar arm heeft laten halen en de littekens nog rood zijn en hij is zijn schoenen die bij het pak horen vergeten en heeft daarom maar zijn schoenen van het ochtendjoggen aangehouden...
:biggrin:
LOEP ME MAAR aub.
Zo, kopietje van haar moeder:
Afbeelding
Star² schreef:
27-12-2018 15:20
Miley Cyrus en Liam Hemsworth zijn inderdaad getrouwd. Ze heeft nu zelf foto's op Instagram gezet.
Ah, superleuk! Fijn voor Miley, elke keer als het uit was met Liam was ze helemaal de weg kwijt. Mooi dat ze er toch echt iets van hebben weten te maken.
Am Yisrael Chai!
Star² schreef:
28-12-2018 08:14
Afbeelding
D'r vader wordt oud. Zij zijn ook al lang samen, d'r vader en moeder. Ook een paar keer bijna gescheiden, maar toch bij elkaar gebleven. Op zich heeft Miley dus van huis uit wel een goed voorbeeld gehad. Maar goed, zij en Liam zijn natuurlijk, weliswaar met een kleine crisis hier en daar, ook al 10 jaar samen.
Am Yisrael Chai!
Star² schreef:
28-12-2018 08:14
Afbeelding
Oh ik vind haar ouders echt nog jong ogen zeg.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven