Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren




Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
criminalmind schreef:
23-09-2018 08:40
Die is snel.

Musicalster Tommie Christiaan is kort na het verbreken van zijn verloving met Michelle Splietelhof, met wie hij zeven jaar samen was en een dochter heeft, weer verliefd geworden. Dit bevestigt hij zaterdag aan RTL Boulevard. 

Zijn nieuwe liefde is On Your Feet-collega Jamie Dors, die eerder als danseres in zijn videoclip te zien was. In een reactie aan RTL Boulevard laat hij weten dat het nog erg pril is en ze het ook niet willen overhaasten. 

Begin deze maand maakte Christiaan bekend de verloving met Splietelhof te hebben verbroken.  "Michelle en ik laten elkaar los. We hebben zeven mooie, intense en liefdevolle jaren gehad samen, waarin we de liefde van ons leven kregen: Lily", schreef hij op Instagram. 

Hij zei ook dat de afgelopen weken voor hem emotioneel waren, maar dat het wel de juiste beslissing was. Het stel leerde elkaar kennen toen ze tegenspelers waren in de musical Zorro.
En dan is nu meteen de échte reden van hun breuk bekend. Verdrietig, vooral voor Michelle en dochter...
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
06-09-2018 12:16
En weer een stel dat elkaar 'in liefde laat gaaaan' (het is echt een trend)
Ik blijf het raar vinden hoor, van elkaar houden, een klein kind hebben, zo over elkaar praten en dan uit elkaar, maar goed.

Soms als je van iemand houdt, moet je die persoon loslaten. Michelle en ik laten elkaar los. We hebben 7 mooie, intense en liefdevolle jaren gehad samen, waarin we de liefde van ons leven kregen: Lily. We zijn er erg verdrietig van en de afgelopen weken waren heftig en emotioneel, maar we weten allebei dat dit voor ons en voor Lily de juiste beslissing is. Juist omdat we nog heel erg veel van elkaar houden. Het enige wat nu telt is die kleine meid van ons, en rust. Rust om weer tot onszelf te komen en ons eigen plekje weer te vinden. We hopen dat iedereen onze privacy zal respecteren en zal begrijpen dat dit een heftige periode is voor ons. Onze harten zijn gebroken, maar die zullen weer helen… Mies, ik ben heel erg dankbaar voor alles wat je me gegeven hebt en ik zou het voor geen goud terug willen draaien. Ik hou van je. ❤

Afbeelding

wat een 'gedraai' waanzinnige ware liefde.. :sarcastic:
missie_m wijzigde dit bericht op 23-09-2018 10:43
0.54% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
criminalmind schreef:
23-09-2018 08:40
Die is snel.

Musicalster Tommie Christiaan is kort na het verbreken van zijn verloving met Michelle Splietelhof, met wie hij zeven jaar samen was en een dochter heeft, weer verliefd geworden. Dit bevestigt hij zaterdag aan RTL Boulevard. 

Zijn nieuwe liefde is On Your Feet-collega Jamie Dors, die eerder als danseres in zijn videoclip te zien was. In een reactie aan RTL Boulevard laat hij weten dat het nog erg pril is en ze het ook niet willen overhaasten. 

Begin deze maand maakte Christiaan bekend de verloving met Splietelhof te hebben verbroken.  "Michelle en ik laten elkaar los. We hebben zeven mooie, intense en liefdevolle jaren gehad samen, waarin we de liefde van ons leven kregen: Lily", schreef hij op Instagram. 

Hij zei ook dat de afgelopen weken voor hem emotioneel waren, maar dat het wel de juiste beslissing was. Het stel leerde elkaar kennen toen ze tegenspelers waren in de musical Zorro.

En hij was zeker Zorro en zwiepte met zijn zwaard een grote Z in het doek dat viel. De Z van .....? zo zo
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Gwyneth Paltrow trouwt Brad Falchuk

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... ad-falchuk

Na iets meer dan een half jaar verloofd te zijn met Brad Falchuk (47) stapten zaterdag Gwyneth (46) en Brad in de Hamptons in het huwelijksbootje. Volgens People begon de ceremonie om vijf uur plaatselijke tijd.

Bij de ceremonie die plaatsvindt bij het vakantiehuis van Gwyneth, zijn diverse bekenden uit de filmwereld aanwezig, waaronder Steven Spielberg en Robert Downey Jr., die bij hun aankomst bij de locatie gezien zijn. Benji Madden is ook gespot, zonder Cameron Diaz. Uiteraard ontbreekt buurman Jerry Seinfeld niet bij de grote dag van de actrice en de producer.

In de tuin van het landhuis waren drie grote witte tenten geplaatst, volgens Daily Mail zijn is er een bestemd voor de ceremonie, de tweede voor de receptie en de derde voor het personeel. Vrijdagavond genoot het stel van hun oefendiner bij Jerry Seinfeld thuis, die naast Gwyneth woont. Diezelfde Britse krant schrijft dat Gwyneth het vakantiehuis tijdens haar huwelijk met Chris Martin in 2006 heeft gekocht voor een slordige 5,4 miljoen dollar.

Gwyneth en Brad zijn al vier jaar samen. Hiervoor was ze ruim tien jaar getrouwd met Coldplay-zanger Chris Martin, met wie ze twee kinderen heeft, Apple (14) en Moses (12). Brad heeft ook twee kinderen uit een eerder huwelijk, Brody en Isabella.

In april was het vrijgezellenfeestje van Gwyneth, waarbij ook vriendin Daniëlle Oerlemans een van de genodigden was in het luxe strandresort in Mexico.
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Johnny de Mol is getrouwd. Ik kan geen plaatjes plakken maar ze zien er mooi uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeerde een plaatje voor je te plakken maar ik kan het ineens niet meer.
Nou ja, ze zien er idd mooi uit. Leuk stel lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Op Anouk ben ik wel een beetje jaloers, ze is getrouwd met 1 van de leukste mannen van Nederland en dan krijg je ook nog de liefste schoonmoeder :)
Alle reacties Link kopieren
luca schreef:
06-10-2018 08:45
Op Anouk ben ik wel een beetje jaloers, ze is getrouwd met 1 van de leukste mannen van Nederland en dan krijg je ook nog de liefste schoonmoeder :)
Volgens mij is tante Linda ook een erg leuk mens, net zoals vader John.
Leuke familie volgens mij :)
Wauw, ze zien er echt prachtig uit inderdaad :)
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mooi stel!!
Leuk dat Johnny nu gesetteld is.
Vind hem altijd op Joshua Jackson lijken, vroeger van Dawson’s Creek en nu van the Affair. Ook zo’n man die steeds leuker wordt en toch een beetje ruig blijft❤️
[quote=Nouschi post_id=29096108 time=1538811454 user_id=50111]
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Johnny er altijd een beetje viezig uit zien, randjes heeft ie. Maar hij lijkt me idd erg aardig. En zij lijkt wel zwanger op een van die foto’s.
Alle reacties Link kopieren
Echt leuk voor Johnny!
Alle reacties Link kopieren
rascalles schreef:
06-10-2018 19:18
Ik vind Johnny er altijd een beetje viezig uit zien, randjes heeft ie. Maar hij lijkt me idd erg aardig. En zij lijkt wel zwanger op een van die foto’s.
Dat dacht ik ook, dat ze een zwanger buikje had. Maar goed, ze is ook nog niet zo lang geleden bevallen toch? Johnny vind ik echt een leuke man, fijn dat hij zijn ware gevonden heeft.
Alle reacties Link kopieren
Pff wat tuurlijk heeft ze een buikje. Jeetje ze is net bevallen. De verwachtingen liggen wel erg hoog na Doutzen etc die 6 weken strak op de catwalk staan. Jammer dit soort opmerkingen.

Ze zien er super mooi uit. Johnny lijkt me een ontzettend leuke vent. En zij ziet er ook heel aardig uit. Leuk voor ze!
Alle reacties Link kopieren
Ik vond de jurk helemaal niet zo mooi.
Haar tieten lijken theezakjes.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
*zuurpruimalert*

Vind er niks aan, aan die jurk. En Johnny teveel kleuren.

De witte ballonnen vind ik dan weer wel leuk ;-)
Johnny zit ernstig in mijn allergie, maar leuk voor ze hoor.
Jurk vind ik inderdaad niet zo bijzonder en ook niet heel flatteus.
vandale schreef:
07-10-2018 14:29
Ik vond de jurk helemaal niet zo mooi.
Haar tieten lijken theezakjes.
Dat vind ik nou zo onnodig beledigend .
Ik vind de jurk ook niet mooi.
Ik vind het wel een hele mooie vrouw.
Billy_Mean schreef:
07-10-2018 19:43
Dat vind ik nou zo onnodig beledigend .
Hoezo is dat beledigend?
SallySpectra* schreef:
07-10-2018 20:07
Hoezo is dat beledigend?
Dat is niet per definitie beledigend, dat vind ik beledigend.
Omdat ik het niet nodig vind de borsten van een vrouw theezakjes te noemen.
Hoop ook niet dat de kersverse bruid dit leest. Het gaat wat mij betreft voorbij goed fatsoen .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven