Hotel Londen

16-08-2018 10:30 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

In September of Oktober willen wij een lang weekend naar Londen.
Ik ben op zoek naar een leuk hotel maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Iemand recente ervaring met een prettig hotel in Londen?
NH Kensington, ruime nette kamer. Dicht bij Metro station.
Is ons goed bevallen.
Premier Inn Blackfairs, heerlijke bedden en zeer betaalbaar.
Premier Inn London Archway, het is een vrij nieuw hotel, goede bedden, naast de metro en alles goed bereikbaar.
MrsNiceGuy schreef:
16-08-2018 12:37
The Tower Hotel van Guoman Hotels. Aan The Tower, met zicht op de Thames en vlakbij een metrostation. Wij waren er heel tevreden.

https://www.guoman.com/en/london/the-to ... site_click#

Oh heerlijk, Londen :cheer:
Die idd. Ik heb ook in andere hotels gelogeerd, maar die vallen toch wel echt tegen vergeleken met deze.
Ben dit jaar 2x in Londen geweest (een vriendin is er gaan wonen) en beide keren een Airbnb geboekt. Voornamelijk uit kosten oogpunt, maar het beviel echt heel goed. Wellicht iets om te overwegen! Vond de hotelprijzen echt heel hoog. Laatste keer een hele leuke in Camden gehad, dat is geen centrum maar wel een hele leuke wijk en goed te doen met ov.
Bedankt voor alle tips! Zaten prima hotels tussen maar wel prijzig. Voor 3 nachten zaten wij al snel op 550 - 600 euro. We hebben gekozen voor de Travelodge Southwark. Niet super de luxe maar prima voor 3 nachten. Gisteren geboekt. We gaan het eerste weekend van oktober. Nu al zin in!
Leuk, veel plezier alvast!
Perkins schreef:
20-08-2018 10:27
Bedankt voor alle tips! Zaten prima hotels tussen maar wel prijzig.
.
Het zal een duur weekend zijn. Londen boek ik altijd zo vroeg mogelijk.
Hoi,

Het voelt lang geleden dat ik hier om tips vroeg. Uiteindelijk zijn we begin oktober een lang weekend in Londen geweest. We hebben in travelodge hotel in Unionstreet in Southwark overnacht. Prima hotel. Het hotel was vrij basis maar rustig. Qua locatie een prima uitvalbasis voor trips naar de diverse buurten in Londen. Southwark is trouwens ook een leuke buurt. Fijne eettentjes, een markt (Borough market) en een twee metrostations op loopafstand. Een hotel om naar terug te keren. Ik zou er zo nog een keer boeken. Beetje laat maar bedankt voor alle tips!
MrsNiceGuy schreef:
16-08-2018 12:37
The Tower Hotel van Guoman Hotels. Aan The Tower, met zicht op de Thames en vlakbij een metrostation. Wij waren er heel tevreden.

https://www.guoman.com/en/london/the-to ... site_click#

Oh heerlijk, Londen :cheer:
Deze ga ik over een week of 4 bezoeken, ben benieuwd. In div hotels al geslapen in Londen, van 't Shang ri la hotel in the shard tot t ibis bij earls Court. Ook ooit eens ergens 3 hoog achter gezeten. Alles heeft z'n sharme.
Ohh ik wilde met mijn dochter gaan, maar 300 euro voor 2 nachten vind ik echt super veel... iemand nog tips??
Zeepdoos25 schreef:
15-11-2018 09:11
Ohh ik wilde met mijn dochter gaan, maar 300 euro voor 2 nachten vind ik echt super veel... iemand nog tips??
Vakantieveilingen
Kemsington Gardens Hotel. Ligt náást het eerder genoemde Phoenix hotel. Aardige gastvrouw overdag, en in de avond mag je bij Phoenix hotel je sleutel ophalen. Ook kun je bij de buren tegen bijbetaling ontbijten...
Ik had er een aantal jaar terug een 1pers kamer met douche op kamer, en nagenoeg privé wc op de gang. Kom nu op hun site prive ensuite tegen dus dat is misschien veranderd.
Mijn ervaring met ov in Londen is trouwens dat vanaf de wijk Bayswater met metro stations queensway (central line) en bayswater (ditrict line) het centrum en het museumkwartier veel makkelijker te bereiken zijn dan vanaf de wijk rond st pancras. Dan moet je vaak overstappen.
Ik zit ook altijd in de wijk Bayswater. Vind ik een prettige wijk, goede verbinding, vlakbij Hyde Park, en leuke pubs/restaurantjes.

Je kunt ook nog op hostelworld kijken. Veel hostels hebben ook private kamers of eventueel met gedeelde badkamer. Kan weer schelen in de prijs.
Ibis budget hotel in Whitechapel is spotgoedkoop en dichtbij zit er een metrostation.
Bedankt allemaal!

Hoe is de wijk Greenwich?
Ik vind de wijk Greenwich harstikke leuk om even naartoe te gaan tijdens een bezoek aan Londen. Maar ik vind het zelf te ver als locatie om het hotel te hebben.
Ik ben eerste week januari misschien met de auto in Zuid-Engeland en overweeg dan ook een dag of 3 naar Londen te gaan. Wat is dan een handig hotel, met parkeergelegenheid en metro? Voor 4 personen. Via booking.com kom ik uit op omgeving Greenwich.
Ik vind de Mondrian altijd goed in Londen. Zit ook op mooie locatie.

Ham Yard en Mandrake zijn ook goed.

Als je wat goedkoper zoekt vind ik de London Apax Wall een prima optie.
Klaaskater schreef:
16-11-2018 14:22
Ik ben eerste week januari misschien met de auto in Zuid-Engeland en overweeg dan ook een dag of 3 naar Londen te gaan. Wat is dan een handig hotel, met parkeergelegenheid en metro? Voor 4 personen. Via booking.com kom ik uit op omgeving Greenwich.
Wij hebben ooit de auto meegenomen naar Londen. Nóóit meer! Je vindt je weg niet, alleen maar stress, keiduur parkeren en tegenwoordig ook milieutaks, niet?

Ik zou de auto ergens in de rand langdurig parkeren en met OV de stad in gaan.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
MrsNiceGuy schreef:
18-11-2018 09:07
Ik zou de auto ergens in de rand langdurig parkeren en met OV de stad in gaan.
.
Maar kijk dan wel vantevoren even hoe de prijsopbouw van treinkaartjes op de betreffende lijn is. Indien flexibel en korting bij vooruitboeken, doe dat dan. Kan heel veel geld schelen. Zoals ik - nou ja, bedrijf - eens 16 pond (vooruitgeboekt) en 80 pond (op de dag zelf gekocht) betaalde voor hetzelfde traject.
Ikzelf zit heel graag in de wijk Paddington, daar zijn best veel hotels.... en de allerbeste libanees....
Stampertje12 schreef:
16-11-2018 16:34

Als je wat goedkoper zoekt vind ik de London Apax Wall een prima optie.
Ik vind 648 euro incl ontbijt nog veel te veel voor 2 nachten :"-(
Londen premier inn archway heeft een parkeergarage. Wij zijn er twee jaar geleden geweest met gezin.
Londen in en uit is wel file rijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven