Hotel Londen
donderdag 16 augustus 2018 om 19:24
Die idd. Ik heb ook in andere hotels gelogeerd, maar die vallen toch wel echt tegen vergeleken met deze.MrsNiceGuy schreef: ↑16-08-2018 12:37The Tower Hotel van Guoman Hotels. Aan The Tower, met zicht op de Thames en vlakbij een metrostation. Wij waren er heel tevreden.
https://www.guoman.com/en/london/the-to ... site_click#
Oh heerlijk, Londen![]()
vrijdag 17 augustus 2018 om 00:20
Ben dit jaar 2x in Londen geweest (een vriendin is er gaan wonen) en beide keren een Airbnb geboekt. Voornamelijk uit kosten oogpunt, maar het beviel echt heel goed. Wellicht iets om te overwegen! Vond de hotelprijzen echt heel hoog. Laatste keer een hele leuke in Camden gehad, dat is geen centrum maar wel een hele leuke wijk en goed te doen met ov.
maandag 20 augustus 2018 om 10:27
woensdag 14 november 2018 om 14:08
Hoi,
Het voelt lang geleden dat ik hier om tips vroeg. Uiteindelijk zijn we begin oktober een lang weekend in Londen geweest. We hebben in travelodge hotel in Unionstreet in Southwark overnacht. Prima hotel. Het hotel was vrij basis maar rustig. Qua locatie een prima uitvalbasis voor trips naar de diverse buurten in Londen. Southwark is trouwens ook een leuke buurt. Fijne eettentjes, een markt (Borough market) en een twee metrostations op loopafstand. Een hotel om naar terug te keren. Ik zou er zo nog een keer boeken. Beetje laat maar bedankt voor alle tips!
Het voelt lang geleden dat ik hier om tips vroeg. Uiteindelijk zijn we begin oktober een lang weekend in Londen geweest. We hebben in travelodge hotel in Unionstreet in Southwark overnacht. Prima hotel. Het hotel was vrij basis maar rustig. Qua locatie een prima uitvalbasis voor trips naar de diverse buurten in Londen. Southwark is trouwens ook een leuke buurt. Fijne eettentjes, een markt (Borough market) en een twee metrostations op loopafstand. Een hotel om naar terug te keren. Ik zou er zo nog een keer boeken. Beetje laat maar bedankt voor alle tips!
woensdag 14 november 2018 om 23:06
Deze ga ik over een week of 4 bezoeken, ben benieuwd. In div hotels al geslapen in Londen, van 't Shang ri la hotel in the shard tot t ibis bij earls Court. Ook ooit eens ergens 3 hoog achter gezeten. Alles heeft z'n sharme.MrsNiceGuy schreef: ↑16-08-2018 12:37The Tower Hotel van Guoman Hotels. Aan The Tower, met zicht op de Thames en vlakbij een metrostation. Wij waren er heel tevreden.
https://www.guoman.com/en/london/the-to ... site_click#
Oh heerlijk, Londen![]()
donderdag 15 november 2018 om 10:00
VakantieveilingenZeepdoos25 schreef: ↑15-11-2018 09:11Ohh ik wilde met mijn dochter gaan, maar 300 euro voor 2 nachten vind ik echt super veel... iemand nog tips??
donderdag 15 november 2018 om 10:28
Kemsington Gardens Hotel. Ligt náást het eerder genoemde Phoenix hotel. Aardige gastvrouw overdag, en in de avond mag je bij Phoenix hotel je sleutel ophalen. Ook kun je bij de buren tegen bijbetaling ontbijten...
Ik had er een aantal jaar terug een 1pers kamer met douche op kamer, en nagenoeg privé wc op de gang. Kom nu op hun site prive ensuite tegen dus dat is misschien veranderd.
Ik had er een aantal jaar terug een 1pers kamer met douche op kamer, en nagenoeg privé wc op de gang. Kom nu op hun site prive ensuite tegen dus dat is misschien veranderd.
donderdag 15 november 2018 om 10:35
donderdag 15 november 2018 om 12:04
vrijdag 16 november 2018 om 14:22
zondag 18 november 2018 om 09:07
Wij hebben ooit de auto meegenomen naar Londen. Nóóit meer! Je vindt je weg niet, alleen maar stress, keiduur parkeren en tegenwoordig ook milieutaks, niet?Klaaskater schreef: ↑16-11-2018 14:22Ik ben eerste week januari misschien met de auto in Zuid-Engeland en overweeg dan ook een dag of 3 naar Londen te gaan. Wat is dan een handig hotel, met parkeergelegenheid en metro? Voor 4 personen. Via booking.com kom ik uit op omgeving Greenwich.
Ik zou de auto ergens in de rand langdurig parkeren en met OV de stad in gaan.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
zondag 18 november 2018 om 09:53
.MrsNiceGuy schreef: ↑18-11-2018 09:07Ik zou de auto ergens in de rand langdurig parkeren en met OV de stad in gaan.
Maar kijk dan wel vantevoren even hoe de prijsopbouw van treinkaartjes op de betreffende lijn is. Indien flexibel en korting bij vooruitboeken, doe dat dan. Kan heel veel geld schelen. Zoals ik - nou ja, bedrijf - eens 16 pond (vooruitgeboekt) en 80 pond (op de dag zelf gekocht) betaalde voor hetzelfde traject.
maandag 19 november 2018 om 20:47
Ik vind 648 euro incl ontbijt nog veel te veel voor 2 nachtenStampertje12 schreef: ↑16-11-2018 16:34
Als je wat goedkoper zoekt vind ik de London Apax Wall een prima optie.