Ben ik nou dom of? Dit is toch liegen
woensdag 14 november 2018 om 20:55
Hallo
Ik heb even advies nodig
Mijn vriend en ik gaan samen wonen maar moet nog wast dingen geregeld worden, nu werd hij benaderd telefonisch dat diegene bezichtiging wil doen, mijn vriend broeg mijn advies of we het door de wpningbouw moesten laten regelen ik zei daarop ja, hij zei tegen mij dan ga ik nu berichten dat woningbouw het verder afhandeld, ik vroeg aan hem of hij dat gedaan had daarop antwoorde hij ja, later op de dag vroeg ik of er nog reactie was, hij zei dast die man had gezegt dat dat goed was, eenmaal thuis hadden we het erover en vroeg ik dus het is nu geregeld dat de woningbouw het regelt? Ja zei hij maar ik zag iets aan zijn gezicht dus vroeg nogmaals heb je dat echt gezegt ja ik zag dat hij loog lachend zei hij nee heb ik niet gedaan ze komen morgen kijken. Hij ontkent dat dit liegen is en daarna kwam er weer een ander verhaal wat niet klopte en word hij boos op mij, nou maakt het mij niet uit of hij of de woningbouw het regelt maar het feit dat hij liegt of is dit niet liegen? Want volgends hem heb ik een plaat voor me kop
Ik heb even advies nodig
Mijn vriend en ik gaan samen wonen maar moet nog wast dingen geregeld worden, nu werd hij benaderd telefonisch dat diegene bezichtiging wil doen, mijn vriend broeg mijn advies of we het door de wpningbouw moesten laten regelen ik zei daarop ja, hij zei tegen mij dan ga ik nu berichten dat woningbouw het verder afhandeld, ik vroeg aan hem of hij dat gedaan had daarop antwoorde hij ja, later op de dag vroeg ik of er nog reactie was, hij zei dast die man had gezegt dat dat goed was, eenmaal thuis hadden we het erover en vroeg ik dus het is nu geregeld dat de woningbouw het regelt? Ja zei hij maar ik zag iets aan zijn gezicht dus vroeg nogmaals heb je dat echt gezegt ja ik zag dat hij loog lachend zei hij nee heb ik niet gedaan ze komen morgen kijken. Hij ontkent dat dit liegen is en daarna kwam er weer een ander verhaal wat niet klopte en word hij boos op mij, nou maakt het mij niet uit of hij of de woningbouw het regelt maar het feit dat hij liegt of is dit niet liegen? Want volgends hem heb ik een plaat voor me kop
vrijdag 16 november 2018 om 10:36
Natuurlijk is het wel liegen. Bewust de waarheid niet vertellen is liegen. Verhalen opleuken en smoesjes zijn ook leugens, en eerlijk gezegd vind ik dat de kinderachtigste soort. Leugens omdat je te laf bent om achter jezelf te staan.lolapaloeza schreef: ↑16-11-2018 08:32Ik vind het ook geen liegen, omdat het niet belangrijk is. Dan zou je nooit meer een verhaal op kunnen leuken of een smoesje verzinnen zonder dat je een liegende ellendeling bent. En dat vind ik onzin.
Dus, zijn verhaal klopte niet, maar liegen vind ik een te groot woord voor zoiets stoms.
vrijdag 16 november 2018 om 10:56
En jij, TO, blijft er maar keer op keer over doorgaan en kan het niet loslaten.
Als dat een eigenschap is van jou, snap ik wel waarom hij in eerste instantiue al zo reageerde.
Maar goed, hoe dan ook. Jij kan het nu niet meer loslaten. Dan is dus de vraag, wat wil jij, precies, tot in detail van hem horen, zodat jij dit wel los kan laten en hem er niet de komende decennia mee om de oren kan slaan als een weggerotte verdronken koe. Dat dit niet elke keer weer door jou wordt opgerakeld.
Persoonlijk denk ik dat jij, voor zijn geluk, maar beter de relatie kan beeindigen, want zoals jij er maar over doorgaat, komt dit nooit meer goed. En hij voelt dat al aan, waardoor elke keer dat jij er weer over begint, hij nog verder op jou afknapt.
Als dat een eigenschap is van jou, snap ik wel waarom hij in eerste instantiue al zo reageerde.
Maar goed, hoe dan ook. Jij kan het nu niet meer loslaten. Dan is dus de vraag, wat wil jij, precies, tot in detail van hem horen, zodat jij dit wel los kan laten en hem er niet de komende decennia mee om de oren kan slaan als een weggerotte verdronken koe. Dat dit niet elke keer weer door jou wordt opgerakeld.
Persoonlijk denk ik dat jij, voor zijn geluk, maar beter de relatie kan beeindigen, want zoals jij er maar over doorgaat, komt dit nooit meer goed. En hij voelt dat al aan, waardoor elke keer dat jij er weer over begint, hij nog verder op jou afknapt.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.

vrijdag 16 november 2018 om 11:04
Murrmurr schreef: ↑16-11-2018 10:32Ik denk dat jij heel veel zeurt en dat je vriend daarom een database'je van standaard antwoorden paraat heeft zoals ja schat', 'tuurlijk schat', 'ik ga erachteraan', en 'nee je kont lijkt niet dik in die jurk'. En hij wisselt ze gewoon een beetje af op goed geluk.

en gelijk heeft íe. Pick your battles.
vrijdag 16 november 2018 om 12:00
Nee, beter verbreekt hij dan de relatie. Zo omgaan met je partner is totaal niet liefdevol.
vrijdag 16 november 2018 om 19:06
Nou nee, mijns inziens is het het verschil weten tussen hoofd- en bijzaken. Maar jouw standpunt is net zo goed oke, alleen vind ik mensen die zo denken erg stijl en vervelend.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....