Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
En nog geen nieuws hoor mensen!
Ik was denk ik, een dag te laat flipje. Dacht dat de uitgerekende datum van F gisteren was... :rose:

Volgens mij ontploft dit topic als je je een dag niet meld flipje. Zo spannend dat ze er bijna is.
MevrouwStippel schreef:
18-11-2018 17:04
Ik was denk ik, een dag te laat flipje. Dacht dat de uitgerekende datum van F gisteren was... :rose:

Volgens mij ontploft dit topic als je je een dag niet meld flipje. Zo spannend dat ze er bijna is.
Ah ja, dat klopt inderdaad. En ik heb er ook zeker wel aan gedacht.
Maar daar heb ik niet zoveel moeite meer mee, omdat dat nu ook de uitgerekende datum van dit meisje was. :heart:
We gaan om de tijd te doden maar even een poll doen! :) Wanneer komt flipbaby? De winnaars krijgen uiteraard eeuwige roem.
(Geen idee of dit hieronder werkt trouwens, maar heb geen zin om hiervoor een nieuw topic te maken.... ;-D )

Poll: Wanneer komt flipbaby? Tussenstand:
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc
flipje2 wijzigde dit bericht op 18-11-2018 19:37
3.94% gewijzigd
Ik stem op een zondagskindje, volgende week dus. Al hoop ik voor je dat ze eerder komt. :heart:
Ik ga zelf voor dinsdag 20/11!
Cool, ik doe mee! Als je toch wacht, kun je net zo goed van de nood een deugd maken, haha. 40+5 is mijn gok. :)
Je moet niet alles geloven wat je denkt
Ha, leuk!
Ik ga voor donderdag, 40+6. Alleen maar omdat ik zelf twee keer met 40+6 bevallen ben. :-)
Ik ga voor vrijdagskindje.
Ik ga voor 21e
Ik heb op 40+4 gestemd, dan hoef je niet al te lang meer te wachten (+ ik ben zelf ook met 40+4 bevallen, wat het ook mag zeggen ;) )
Ik heb op 40+6 gestemd. Thanksgiving day.
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Ik denk zaterdag!
Ik gok op de 28e. Die van mij waren allebei te laat...
Ik ga voor vrijdag :) Ik kom echt elke keer kijken of er nog geen nieuws is... Er tellen zoveel mensen samen met jou af :)
Donderdag komt ze!
Ik heb gestemd voor 40+3 (ik ben met die termijn bevallen) en bedenk me nu pas dat dat vandaag is :P

Ik vind het echt zo leuk voor je dat we nu zo'n poll hebben! Wie had dat een paar jaar geleden kunnen verwachten?
het is wat het is
*Nog geen nieuws hoor!*

@ruiva Nou inderdaad, ik zei een paar dagen geleden nog tegen flipman: "Jeetje, wie had er nou nog gedacht dat het ooit ook écht 16 november zou worden...?" Voelt nog steeds totaal onwerkelijk.
Je bent niet de enige die voor vandaag heeft gestemd, dus ik ben benieuwd. ;-)
Je maakt T wel spannend!
Denk 26-11 op een maandag
Ik ga voor de 24e. Nog maar even met de voetjes omhoog dan flip.
aardblei schreef:
18-11-2018 22:27
Ik heb op 40+6 gestemd. Thanksgiving day.
Ik ook!
Leuk, een poll! Ik ben voor 40+6 gegaan. Waarom?
- mijn jongens kwamen met 39 en 40+3, maar mijn meisje met 40+6.
- donderdag ben ik lekker vrij, dus ik hoop dat je live op viva gaat bevallen en dan kan ik lekker eerste rang meeleven en meelezen.
KessAgain schreef:
19-11-2018 15:47
Leuk, een poll! Ik ben voor 40+6 gegaan. Waarom?
- mijn jongens kwamen met 39 en 40+3, maar mijn meisje met 40+6.
- donderdag ben ik lekker vrij, dus ik hoop dat je live op viva gaat bevallen en dan kan ik lekker eerste rang meeleven en meelezen.
Ja, dat ga je wel doen toch flipje?!
Donderdag :cheer:

*blijft Viva in de gaten houden, 16x per dag*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven