Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
IS ZE ER AL?!

Grapje hoor. Ik wacht rustig met je mee.
Spannend.
Morgenstond_ schreef:
16-11-2018 19:06
IS ZE ER AL?!

Grapje hoor. Ik wacht rustig met je mee.
Neeheeeeeeeeee, nog steeds niet! :nut:
Is ook wel erg koud buiten, ik zou het ook wel weten, lekker warm in mama's buik of buiten in die kou. Negen jaar geleden was ik ook hoogzwanger, moest uiteindelijk ingeleid worden, baby zat prima daar. Weet je op welk gewicht ze nu geschat wordt?
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Belle73 schreef:
17-11-2018 10:39
Is ook wel erg koud buiten, ik zou het ook wel weten, lekker warm in mama's buik of buiten in die kou. Negen jaar geleden was ik ook hoogzwanger, moest uiteindelijk ingeleid worden, baby zat prima daar. Weet je op welk gewicht ze nu geschat wordt?
Bij de groei echo bij 30 weken schatte de vk haar op 3600 bij 40 wk.
Ietsje meer dan gemiddeld, maar gewoon "normaal" dus.
Kortom, klaar om geboren te worden. We wachten ongeduldig met je mee.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Afbeelding
Wat een mooie buik 😍
:love: prachtig flipje. Geniet nog even flink van je buik :heart: ik vond het heel dubbel na de bevalling. Was heel blij met mijn zoontje , maar zo verdrietig dat hij niet meer in m'n buik zat en ik dat getrappel niet meer voelde. Iets met hormonen hihi
.
Wat een prachtig ronde buik. Leuk dat je dat deelt flip!
Mooie buik Flip!
Mooie buik! Geniet nog even van dat getrappel! :)
Zo dat is nog eens een mooie buik!!
Mooie buik maar nog wel hoog, heb je niet vel last van je maag?
@Sophiever Nee, eigenlijk helemaal niet gehad! Wel veel van mijn ribben... ;-D

@boerinneke Lijkt me ook ontzettend raar. Het komt langzaam en geleidelijk (zowel de buik zelf als de bewegingen) en na de bevalling is dat in een keer weg. Is vast een hele vreemde ervaring...
Wat een mooie buik
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Je bent er erg mooi slank gebleven Flip! :hello:

Ben zo benieuwd wanneer ze komt en dat we hier op viva dan eindelijk de smileys van stal kunnen halen om het goede nieuws te vieren!! :hyper:

Ik tel met je af... :couple:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Eigenlijk zullen we wel weten wanneer de bevalling begonnen is, want zodra je dan even niet reageert gaat de geruchtenmolen zijn werk doen natuurlijk ;-)

Het is wel vreemd om niet meer zwanger te zijn na de bevalling ja, maar eigenlijk leef je er ook wel weer dusdanig naartoe, dat niet meer zwanger zijn ook fijn is. Zo lang je kindje op een gezonde termijn geboren worst tenminste. En na de bevalling ben je toch druk met andere zaken :love:

Mooie buik inderdaad! Nog even van het eventuele ongemak genieten ;-D
Prachtige buik Flip! :flirting: Ze zit nog lekker hoog volgens mij, nog niet ingedaald?

Succes met uitbroeden, het einde is in zicht!

Maar 3600 met 40 weken is toch helemaal niet zo gek? Zoon is met 38+2 geboren en was precies 3500 gram. Was helemaal niet een groot of dik kindje, maar een klein babietje.
Dat is een mooi fijn buikje flip! Geniet er nog even van. Zo spannend die laatste dagen/ week zwangerschap. Bij alles wat je voelt denk je 'zou het nu'? En het begint straks gewoon helemaal onverwacht.
Wauw Flip mooie buik!
Wie had dat gedacht... jouw baby gewoon n termijn van 40+.
Spannend!
Mooie buik :love:
Mooie buik Flip!!

Deze periode bij jou doet me mijn eigen laatste stukje van de zwangerschap weer terug beleven. Ook voorbij de 40 weken. Zo vol verwachting en dan idd wat Cookie zegt, toch nog een onverwacht begin van de bevalling. Hopelijk heb je een mooie bevalling! En daarna een lekker glibberig mensje op je buik. :P
Wat een prachtige buik om te zien Flipje.

Heel veel succes met de laatste loodjes. Hopelijk mogen jullie je dochter snel ontmoeten.

Was gisteren een moeilijke dag voor je? Ik heb aan jullie gedacht :redrose:
MevrouwStippel schreef:
18-11-2018 10:40
Wat een prachtige buik om te zien Flipje.
Heel veel succes met de laatste loodjes. Hopelijk mogen jullie je dochter snel ontmoeten.

Was gisteren een moeilijke dag voor je? Ik heb aan jullie gedacht :redrose:
Weet even niet zo goed waar je op doelt... misschien in de war met een andere forummer? (F is in elk geval in juni geboren.)
Maar toch lief dat je aan me denkt. :) Gisteren was prima hier. ;-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven