Centraal Moderatortopic

29-08-2018 10:30 2878 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.

Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.

Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_mes ... #p28955681

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-11-2018 18:58
Reden: off-topic
98.59% gewijzigd
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-11-2018 18:59
97.42% gewijzigd
Mods, ik zie bij de Lees Ook een 'artikel' over Zwarte Piet. Dat is tegen de huisregels, dus willen jullie het weg laten halen?
Lady*Voldemort schreef:
19-11-2018 18:06
Mods, ik zie bij de Lees Ook een 'artikel' over Zwarte Piet. Dat is tegen de huisregels, dus willen jullie het weg laten halen?
Mogen we een topic openen over een lees ook artikel dat over zwarte piet gaat, mods? :sarcastic:
Geen idee welke reclame het is, want hij verdwijnt steeds weer.
Maar via mobiel is er een reclame die ‘uitklapt’ wanneer je naar beneden scrollt, hierdooor klik ik vaak ineens op een advertentie (6) Screenshot zou ik graag toe willen voegen, maar hij klapt in en verdwijnt wanneer ik ernaartoe scroll.
¡Apagando las luces!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-11-2018 19:12
96.77% gewijzigd
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Lady*Voldemort schreef:
19-11-2018 18:06
We hebben het doorgegeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Kukita-Del-Barrio schreef:
19-11-2018 18:29
Mogen we een topic openen over een lees ook artikel dat over zwarte piet gaat, mods? :sarcastic:
Haha, nee dat is zoals je in de huisregels kunt lezen niet toegestaan. Het artikel in lees ook hebben we doorgegeven.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva

ModeratorViva schreef:
19-11-2018 19:06
We hebben het doorgegeven.

Serieus? De huisregels zijn toch helemaal niet van toepassing op de Lees Ook, dat hoort toch niet bij het forum? :confused:
Maar vinden jullie het zelf nou niet een beetje raar om een specifiek onderwerp gewoon te verbieden? je kunt toch ook gewoon in de huisregels zetten dat discussies die uit de hand lopen zullen worden verwijderd?
Er is een nieuw Napraattopic:

overig/napraattopic-deel-106/list_messages/431859

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

RikM schreef:
19-11-2018 19:14
Serieus? De huisregels zijn toch helemaal niet van toepassing op de Lees Ook, dat hoort toch niet bij het forum? :confused:
Daar heb je inderdaad een punt. Het is in ieder geval doorgegeven. Het is nu aan de redactie of ze er wat mee doen of niet.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Lady*Voldemort schreef:
19-11-2018 19:15
Maar vinden jullie het zelf nou niet een beetje raar om een specifiek onderwerp gewoon te verbieden? je kunt toch ook gewoon in de huisregels zetten dat discussies die uit de hand lopen zullen worden verwijderd?
Discussies over zwarte piet zijn allemaal uit de hand gelopen, daarom is deze regel ingesteld. Jouw punt over de aanpassing in de huisregels hebben we doorgegeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

ModeratorViva schreef:
19-11-2018 20:05
Discussies over zwarte piet zijn allemaal uit de hand gelopen, daarom is deze regel ingesteld. Jouw punt over de aanpassing in de huisregels hebben we doorgegeven.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Ik ben altijd zo benieuwd aan wié dat dan doorgegeven wordt. En werken jullie dat dan ook bij in de huisregels?
Want er is voor een nieuweling die hier wil posten anders geen touw meer aan vast te knopen natuurlijk.
the_Wicked_Witch schreef:
19-11-2018 21:22
Ik ben altijd zo benieuwd aan wié dat dan doorgegeven wordt. En werken jullie dat dan ook bij in de huisregels?
Want er is voor een nieuweling die hier wil posten anders geen touw meer aan vast te knopen natuurlijk.
gewoon aan een voorbijganger.
een manager van een afdeling, een sollicitant, de pizzabezorger
wie er maar in de buurt is
ModeratorViva schreef:
19-11-2018 20:05

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Juist ja. En wat was er uit de hand aan het lopen dan? De discussie? Potverdriedubbeltjes. Dus zodanig dat de normale forumregels jullie onvoldoende handvaten gaven om te kunnen corrigeren. Want voor de forummers hoeft het niet, jullie vonden het als beheerder nodig.

Maareuh, graag even opheldering over de volgende onderwerpen:

- Witte piet?
- Piet als jongensnaam?
- Roetveegpiet?
- Reetvoegpiet?
- sinterklaas als toonbeeld van kerkelijk kindermisbruik?
- Racisme?
- Verstoppertje?
- Cowboy en Indiaantje als toonbeeld van genocide?
- Wegblokkeerders?
- Where can we put in one young Trump?
- Koloniaal slavernijsymboliek?
- J.P. Coen?
- Multatuli?
Super irritant wanneer iemand zijn OP verwijdert, gebeurt tegenwoordig zo vaak precies?
S-Meds schreef:
19-11-2018 21:30
gewoon aan een voorbijganger.
een manager van een afdeling, een sollicitant, de pizzabezorger
wie er maar in de buurt is
:HA:
Er was vrijdag of zaterdag een topic geplaatst door een dame die last had van pijn tijdens het vrijen.
waar is dat topic gebleven mods?
Het topic 'Help! Ex van vriend heeft het met zijn broer' is verwijderd ivm trollen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Ik wil bij deze op anoniem, doeg.
Weet niet of dit de jusite plek is, maar ik wil van mijn account af en dus op anoniem
Misschien al gemeld maar degene die gisteravond op anoniem is gegaan, staat hier netjes als anoniemhuppeldepup genoemd en is niet meer te loepen. Maar in mijn lijst van topics waarin ik heb gereageerd, staat de naam van diegene nog zichtbaar als laatste reageerder.
Beste Viva mod, kan mijn account anoniem gemaakt worden? Zou fijn zijn :)
Aneso schreef:
20-11-2018 10:36
Misschien al gemeld maar degene die gisteravond op anoniem is gegaan, staat hier netjes als anoniemhuppeldepup genoemd en is niet meer te loepen. Maar in mijn lijst van topics waarin ik heb gereageerd, staat de naam van diegene nog zichtbaar als laatste reageerder.
Zo'n geval heb ik laatst ook aangegeven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven