Kinderwagen kopen (Joolz)
dinsdag 20 november 2018 om 15:18
@Nijntje Ja klopt ook wel.
Maar wel je eigen kindjes. Zal wel hormonen zijn allemaal.
Maar nieuw, of eigen gebruikt voelt fijner. Hoewel idd alles wasbaar is enzo.
Ik dacht misschien dat ik op deze manier wel in de buurt kan komen van een tweede hands prijs. Als er veel andere mama's zijn die ook graag een nieuwe willen kopen.
Ik dacht misschien dat ik op deze manier wel in de buurt kan komen van een tweede hands prijs. Als er veel andere mama's zijn die ook graag een nieuwe willen kopen.
dinsdag 20 november 2018 om 15:18
Als je goed zoekt vind je ook wagens die maar één ronde gebruikt zijn. genoeg mensen die het bij 1 kind houden of overstappen op een duo wagen.
Ik vind een nieuwe kinderwagen sowieso belachelijk duur, voor dat geld kun je een auto aanschaffen.
Maargoed, gelukkig zijn er mensenj die gloedjenieuwe kinderwagens kopen zodat er genoeg pareltjes op marktplaats blijven verschijnen voor vaak nog niet de helft van het originele aankoopbedrag!
Ik vind een nieuwe kinderwagen sowieso belachelijk duur, voor dat geld kun je een auto aanschaffen.
Maargoed, gelukkig zijn er mensenj die gloedjenieuwe kinderwagens kopen zodat er genoeg pareltjes op marktplaats blijven verschijnen voor vaak nog niet de helft van het originele aankoopbedrag!
caretaker wijzigde dit bericht op 20-11-2018 15:19
1.01% gewijzigd
Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
dinsdag 20 november 2018 om 15:20
dinsdag 20 november 2018 om 15:24
Ik denk dat je dat kan vergeten bij een winkel als Prenatal.CaatjeZ schreef: ↑20-11-2018 15:18@Nijntje Ja klopt ook wel.
Houd je hormonen in bedwang, luister naar je man en zoek een nette wagen uit op Marktplaats. Of vraag eens rond in je omgeving. Misschien is dat minder onbekend.
Een derde kind betekent toch weer extra kosten. Het is fijn dat de besparen met een tweedehands wagen. Of kies een goedkoper merk.
dinsdag 20 november 2018 om 15:24
dinsdag 20 november 2018 om 15:25
Ik denk dat je last heb van hormonen.
https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-e ... ousPage=lr
Heb je al 400 euro bespaard, hoef je jezelf ook niet belachelijk te gaan staan maken bij prenatal om korting te eissen. Want als je groot inkoopt, koop je dat bij de importeur/leverancier en niet bij een tussenhandelaar als prenatal
https://www.marktplaats.nl/a/kinderen-e ... ousPage=lr
Heb je al 400 euro bespaard, hoef je jezelf ook niet belachelijk te gaan staan maken bij prenatal om korting te eissen. Want als je groot inkoopt, koop je dat bij de importeur/leverancier en niet bij een tussenhandelaar als prenatal
anoniem_373103 wijzigde dit bericht op 20-11-2018 15:26
4.36% gewijzigd
dinsdag 20 november 2018 om 15:47
Ik zou gaan voor een nieuwe kinderwagen, maar dan merkloos.....
Heb ooit een veel te dure Quinny gekocht, en bij kind nummer 3 heb ik die heel stom van mijzelf overreden omdat dat ding verkeerd in de garage geparkeerd was....
Wilde toen een nieuw voorwiel kopen, en dat ging niet....
Wat was ik blij met mijn merkloze goedkope kinderwagen, waar daarna nog 2 kinderen in gelegen hebben......
Ik zou nooit meer zon dure bak kopen....
Heb ooit een veel te dure Quinny gekocht, en bij kind nummer 3 heb ik die heel stom van mijzelf overreden omdat dat ding verkeerd in de garage geparkeerd was....
Wat was ik blij met mijn merkloze goedkope kinderwagen, waar daarna nog 2 kinderen in gelegen hebben......
dinsdag 20 november 2018 om 16:08
Ik zou dus eerdere tweedehands a-merk kopen dan merkloos. Heb er toendertijd zelfs topic over geopend hier.JobEva schreef: ↑20-11-2018 15:47Ik zou gaan voor een nieuwe kinderwagen, maar dan merkloos.....
dinsdag 20 november 2018 om 16:18
dinsdag 20 november 2018 om 16:42
Je hebt natuurlijk merk en merkCaatjeZ schreef: ↑20-11-2018 16:18https://www.prenatal.nl/onderweg/kinder ... 2&start=13
? bizar en nog wel een merkwagen ook