Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
*Meelezer die even inbreekt*
Spannend Flipje! Ik hoop voor jullie dat de bevalling snel opgang komt. Klinkt hoopvol. Bij mijn oudste begon het ook met het verliezen van de slijmprop. Een paar uur later braken de vliezen.
Er gebeurd in ieder geval iets wat lijkt op een naderende bevalling 😊
Oh spannend flip! Ik kijk echt elk uur of er nog nieuws is.. Denk echt dat het niet lang meer gaat duren. Zit er benzine in de auto? Ooit een stel gekend dat eerst nog moest gaan tanken :facepalm:
Zelf dacht ik alles voor elkaar te hebben had ik geen elastiekjes mee voor m'n haar en geen batterijen voor de camera. Gelukkig was ik niet de enige en hadden ze dat op de zusterspost liggen.

Ben benieuwd hoe je de bevalling ervaart en dan vooral de eerste uren dat je kersverse meisje op je buik ligt. Dat gevoel is onbeschrijfelijk :love:
Ik hoop dat je een goede bevalling hebt en heerlijk mag genieten van de eerste uren met jullie meisje!

Ga je trouwens voor een ruggenprik? En gaat je eigen verloskundige mee?
cookie84 wijzigde dit bericht op 21-11-2018 07:44
3.36% gewijzigd
Spannend flip, bij mij begon het ook twee keer de nacht nadat ik (het laatste deel met een klein beetje bloed) de slijmprop ben verloren. Ik wens je een voorspoedige bevalling.
Hoe gaat het flip?
Ik heb m'n vorige bericht aangepast, stukje verwijderd wat er niet zo handig stond :facepalm: Sorry
Nog geen nieuws!

@cookie, ik had niets storends gezien in je bericht hoor :)
Ach, verdorie... daar ben je weer :-)
ik vergeet iedere keer te zeggen hoe onwijs mooi ik je zin vind 'Je hoort de vogels weer..'
De betekenis erachter is voor ieder anders, maar je kan het pas echt begrijpen als je de regen gedronken hebt..

:cheer2: :cheer2:
Hup baby hup
En ik blijf klikken... Kom op baby! :cheer2:
depster schreef:
21-11-2018 10:10
ik vergeet iedere keer te zeggen hoe onwijs mooi ik je zin vind 'Je hoort de vogels weer..'
De betekenis erachter is voor ieder anders, maar je kan het pas echt begrijpen als je de regen gedronken hebt..

:cheer2: :cheer2:
Hup baby hup
Stukje uit een heel mooi nummer van Spinvis.
Die is echt een meester in heel veel diepere betekenis leggen in simpele zinnen met maar weinig woorden, prachtig.

Het wordt een lange reis
Een lange reis
Het heeft hier flink gestormd vannacht
Maar het klaart al op
Je hoort de vogels weer
Je ruikt de regen nog
Misschien een andere keer
Een andere keer
Want we moeten verder
Hoe dan ook tot het niet meer lukt
Tot het niet meer gaat
Dat zien we dan wel weer
Wel een heftige nacht achter de rug hoor! Ik dacht écht dat ze ging komen, vannacht nog of anders vanmorgen vroeg.

Maar nee, nu weer rustig.

Helemaal voor niks een hele nacht pijn gehad en geen oog dicht gedaan... :furious:
Heel mooi stukje tekst flip! :heart:

En misschien ben je toch wel een beetje ontsluiting aan het opwerken, of anders in ieder geval het verweken van de bmm. Zou het niet heerlijk zijn om dan straks gewoon al een paar cm ontsluiting te hebben zonder al te veel ellende.
flipje2 schreef:
21-11-2018 12:04
Wel een heftige nacht achter de rug hoor! Ik dacht écht dat ze ging komen, vannacht nog of anders vanmorgen vroeg.

Helemaal voor niks een hele nacht pijn gehad en geen oog dicht gedaan... :furious:
Vaak is dit wel een teken dat het niet lang meer duurt... maar lang is natuurlijk relatief.

Thanks voor Spinvis, zal het eens opzoeken
flipje2 schreef:

Wie weet is de boel er wel goed door verweekt nu. Ik heb ingezet op vrijdag maar hoop voor je dat je haar dan al lang aan het knuffelen bent.
(vrij) Stille meelezer hier, Flipje succes met de bevalling alvast. Als ik het zo lees is je lichaam al bezig met het begin. Nu moet het alleen nog doorzetten!
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.
flipje2 schreef:

Voorwerk is ook werk!
Voorwerk bracht me vier centimeter, nog voor de bevalling begon :)

Heel veel sterkte met de allerlaatste zwangerloodjes voor je prachtige dochter arriveert.
En, ook als het nu pittig wordt, neem nog even wat momentjes om even bewust te genieten van de liefde in je buik. Hierna moet je haar gaan delen met anderen :)
Oh Flipje, komt me wel bekend voor hoor.
Ik heb de woensdag op donderdagnacht onder de douche staan puffen, dacht echt dat het begonnen was. De zaterdag erop braken mijn vliezen in de avond en 7 uur later had ik zoon op mij liggen.

Nog eventjes!!!
Wat spannend flip! Ik kijk ook meerdere keren per dag of er al nieuws is. De foto van je buik is prachtig.
Flipje, heb je al huismiddeltjes geprobeerd om de bevalling op te wekken? Bij de eerste heb ik dat wel gedaan, maar het hielp volgens mij geen biet. :mrgreen: Mijn schoonzus daarentegen zweerde bij wonderolie.
Seksen Flip, seksen! :proud:
Vandaag Flip! Nog 24u zodat ik de pol win :D. Haha!
Je hebt nog 2 berichten om in te bevallen...

Afbeelding
Vandaag komt ze hoor!
Of ze is er al ❤️❤️

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven