Op naar de NIPT...
maandag 29 mei 2017 om 21:54
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353
Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.
We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.
In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...
Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc
Hoera, ze is er!!
Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.
We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.
In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...
Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
donderdag 22 november 2018 om 19:00
Oeh dat zou wel heel veel werk zijn!CaroMamaVanMaik schreef: ↑22-11-2018 17:43Flip graag even elke wee melden. Dan kunnen wij klokken of ze al regelmatig worden!
Elke 10-30 minuten nu dus het is weer wat afgezakt....
donderdag 22 november 2018 om 20:02
Jaa, hier ook! Ik was even wat minder op het forum en zag dat er aardig wat pagina`s bij waren, dus dacht dat je vast al bevallen was! (al ontploft dan waarschijnlijk de hele pijler

donderdag 22 november 2018 om 20:36

donderdag 22 november 2018 om 20:52
Nee, vk had ik dinsdagochtend gezien en zie ik pas maandag weer, of bij een echte start van de bevalling.
Alvast wat ontsluiting zou fijn zijn, maar voor zover ik het zelf kan beoordelen zit ik nu nog op nul komma nul cm...
En er blijft maar van dat slijm komen, allemachtig! Groeit dat elke dag weer opnieuw dicht ofzo?
donderdag 22 november 2018 om 21:08
Waarom is de vk nog niet bij je geweest om te checken? Als je weer zo'n nacht hebt zou ik écht even bellen hoor. Mijn zusje heeft 4dagen met flinke voorweeën gelopen en die had achteraf eerder naar het ziekenhuis gemoeten.
Slijm blijft aangemaakt worden idd dus dat zul je blijven verliezen. Is de kleur wel helder? (Slijm en het vruchtwater moet geur en kleurloos zijn!)
Bij mijn dochter verloor ik slijm vermengt met wat vruchtwater, het vlies was flinterdun en zat een heel klein scheurtje in.
Edit; eigenlijk zou ik nu de vk nog even bellen dat je graag wil dat ze even komt checken. Miss heb je al wel ontsluiting of is je baarmoedermond al helemaal verweekt.
Vanaf x aantal cm ontsluiting mag je toch ook geen pijnbestrijding meer, of is dat per ziekenhuis verschillend?
Slijm blijft aangemaakt worden idd dus dat zul je blijven verliezen. Is de kleur wel helder? (Slijm en het vruchtwater moet geur en kleurloos zijn!)
Bij mijn dochter verloor ik slijm vermengt met wat vruchtwater, het vlies was flinterdun en zat een heel klein scheurtje in.
Edit; eigenlijk zou ik nu de vk nog even bellen dat je graag wil dat ze even komt checken. Miss heb je al wel ontsluiting of is je baarmoedermond al helemaal verweekt.
Vanaf x aantal cm ontsluiting mag je toch ook geen pijnbestrijding meer, of is dat per ziekenhuis verschillend?
cookie84 wijzigde dit bericht op 22-11-2018 21:18
Reden: Edit
Reden: Edit
21.96% gewijzigd
donderdag 22 november 2018 om 21:44
Blijft dat hele stugge van de slijmprop ook komen? Volgens mij was dat bij mij op een gegeven moment wel 'op'.
Weet de vk wel dat je al twee nachten in de voorweeen zit?
Zijn er zoveel nu uitgerekend binnen de praktijk dan? Na de 40 weken kwamen ze om de 2 dagen bij ons thuis (o.a. om te strippen). Ik zou morgen toch wel even vragen of ze even kunnen checken!
Hopelijk heb je vannacht een goeie nacht! Nog even energie sparen!
Weet de vk wel dat je al twee nachten in de voorweeen zit?
Zijn er zoveel nu uitgerekend binnen de praktijk dan? Na de 40 weken kwamen ze om de 2 dagen bij ons thuis (o.a. om te strippen). Ik zou morgen toch wel even vragen of ze even kunnen checken!
Hopelijk heb je vannacht een goeie nacht! Nog even energie sparen!
donderdag 22 november 2018 om 22:21
Jeetje wat heftig joh al zo lang voorweeën ! Hopelijk is het allemaal toch wat voorwerk. Zou het kunnen komen omdat je ook bevallen bent van F dat je nu meer voorweeën hebt? Dit is tenslotte toch een tweede bevalling?
Sluit me aan bij Cookie, zou toch ook wel ff met de vlos overleggen... keertjr checken kan geen kwaad toch?

vrijdag 23 november 2018 om 07:03
Ik weet niet of ik al eens gereageerd he op je topic(s). Maar lees ook al een hele tijd mee.
Ik moet zeggen dat ik dit wachten hier bijna spannender vind dat mijn eigen bevalling
..
Heel veel succes Flipje.
Hoop dat er inmiddels meer vooruitgang in zit of dat ze er inderdaad al is. En zeker de verloskundige eens laten komen!
Liefs
Ik moet zeggen dat ik dit wachten hier bijna spannender vind dat mijn eigen bevalling
Heel veel succes Flipje.
Hoop dat er inmiddels meer vooruitgang in zit of dat ze er inderdaad al is. En zeker de verloskundige eens laten komen!
Liefs

vrijdag 23 november 2018 om 11:37
Ow spannend..... Hier bij beide kinderen ook dagen voorweeën.... Zo frustrerend.
Ook bij beide pas echt bij breken vliezen.
Voordeel was wel al zo'n 3 cm ontsluiting steeds en binnen 1 1/2 en 1 uur uiteindelijk bevallen
(toen de weeën echt weeën werden, voorweeën doen dus echt wat voorwerk)
Hoop dat je goede bevalling hebt!
Ook bij beide pas echt bij breken vliezen.
Voordeel was wel al zo'n 3 cm ontsluiting steeds en binnen 1 1/2 en 1 uur uiteindelijk bevallen
(toen de weeën echt weeën werden, voorweeën doen dus echt wat voorwerk)
Hoop dat je goede bevalling hebt!