Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
CaroMamaVanMaik schreef:
22-11-2018 17:43
Flip graag even elke wee melden. Dan kunnen wij klokken of ze al regelmatig worden 😬😄!
Oeh dat zou wel heel veel werk zijn!
Elke 10-30 minuten nu dus het is weer wat afgezakt....
Wat spannend Flip! Er in ieder geval wat gaande.... hoop dat het snel doorzet en je eindelijk jullie meisje mag knuffelen!!!
Jee, ik ken je niet Flip, maar het is lang geleden dat ik zo belangstellend een nadere bevalling heb gevolgd.
Elke keer als ik zie dat je iets gepost heb, denk ik: YES! Ze is er.
koko67 schreef:
22-11-2018 19:06
Jee, ik ken je niet Flip, maar het is lang geleden dat ik zo belangstellend een nadere bevalling heb gevolgd.
Elke keer als ik zie dat je iets gepost heb, denk ik: YES! Ze is er.
Jaa, hier ook! Ik was even wat minder op het forum en zag dat er aardig wat pagina`s bij waren, dus dacht dat je vast al bevallen was! (al ontploft dan waarschijnlijk de hele pijler :lol: ) Ik had eigenlijk afgelopen dinsdag gestemd, maar ga nu voor aankomende nacht! Zet hem op! :cheer2:
flipje2 schreef:
22-11-2018 19:00
Jeetje, je begint straks gewoon met 4-5 cm aan de bevalling!
Heeft de verloskundige nog gecheckt?

Je hebt nog 3,5 uur, dussssseh.... even opschieten hoor!
Als je zo doorgaat moet je bij het echte werk alleen nog maar even niezen voor ze er is!
Dat wordt toch echt voor vannacht denk ik... :cheer:
theepoes schreef:
22-11-2018 20:36
Jeetje, je begint straks gewoon met 4-5 cm aan de bevalling!
Heeft de verloskundige nog gecheckt?

Je hebt nog 3,5 uur, dussssseh.... even opschieten hoor!
Nee, vk had ik dinsdagochtend gezien en zie ik pas maandag weer, of bij een echte start van de bevalling.

Alvast wat ontsluiting zou fijn zijn, maar voor zover ik het zelf kan beoordelen zit ik nu nog op nul komma nul cm...

En er blijft maar van dat slijm komen, allemachtig! Groeit dat elke dag weer opnieuw dicht ofzo?
Go Flipje :redrose:
Hier bij de eerste ook heel veel voorweeen gehad en begonnen met 4cm dus je weet maar nooit Flipje! 😉

Heel veel succes alvast en hopelijk heb je je meisje snel in je armen!
Zet 'm op, Flipje! Meelezer van eerste uur aan het duimen hier!
Waarom is de vk nog niet bij je geweest om te checken? Als je weer zo'n nacht hebt zou ik écht even bellen hoor. Mijn zusje heeft 4dagen met flinke voorweeën gelopen en die had achteraf eerder naar het ziekenhuis gemoeten.

Slijm blijft aangemaakt worden idd dus dat zul je blijven verliezen. Is de kleur wel helder? (Slijm en het vruchtwater moet geur en kleurloos zijn!)
Bij mijn dochter verloor ik slijm vermengt met wat vruchtwater, het vlies was flinterdun en zat een heel klein scheurtje in.

Edit; eigenlijk zou ik nu de vk nog even bellen dat je graag wil dat ze even komt checken. Miss heb je al wel ontsluiting of is je baarmoedermond al helemaal verweekt.
Vanaf x aantal cm ontsluiting mag je toch ook geen pijnbestrijding meer, of is dat per ziekenhuis verschillend?
cookie84 wijzigde dit bericht op 22-11-2018 21:18
Reden: Edit
21.96% gewijzigd
Blijft dat hele stugge van de slijmprop ook komen? Volgens mij was dat bij mij op een gegeven moment wel 'op'.

Weet de vk wel dat je al twee nachten in de voorweeen zit?
Zijn er zoveel nu uitgerekend binnen de praktijk dan? Na de 40 weken kwamen ze om de 2 dagen bij ons thuis (o.a. om te strippen). Ik zou morgen toch wel even vragen of ze even kunnen checken!

Hopelijk heb je vannacht een goeie nacht! Nog even energie sparen!
flipje2 schreef:
22-11-2018 19:00
Jeetje wat heftig joh al zo lang voorweeën ! Hopelijk is het allemaal toch wat voorwerk. Zou het kunnen komen omdat je ook bevallen bent van F dat je nu meer voorweeën hebt? Dit is tenslotte toch een tweede bevalling?
Sluit me aan bij Cookie, zou toch ook wel ff met de vlos overleggen... keertjr checken kan geen kwaad toch?
We wachten nog wel even mee hoor Flip! Al denk ik dat het niet lang meer duurt. Zet m op.
:cheer2:

Ik weet bijna zeker dat je nu bezig bent, voorgevoel.... wat moet het bijzonder zijn haar strakjes in je armen te hebben.

Ik duim voor jullie Flip!
Hoe is de nacht gegaan?
Goedemorgen Flip. Hoop dat je óf je meisje in je armen hebt óf als een roos hebt geslapen.
Ik weet niet of ik al eens gereageerd he op je topic(s). Maar lees ook al een hele tijd mee.

Ik moet zeggen dat ik dit wachten hier bijna spannender vind dat mijn eigen bevalling 😂..

Heel veel succes Flipje.
Hoop dat er inmiddels meer vooruitgang in zit of dat ze er inderdaad al is. En zeker de verloskundige eens laten komen!

Liefs
Ben benieuwd hoe het met je is, Flip! En of jullie meisje er al is!
Spannend!!
Oh, ik ben de hele tijd al aan het kijken of ze er al is! :-)
Zet 'm op Flip, hoop zo dat je haar (bijna) vast kan houden!
Nog geen baby, wel redelijk geslapen (om het uur een wee waar ik wakker van werd) en net even gezien door de vk.
Fijn dat je redelijk hebt geslapen Flip. Wat zei de verloskundige?
Spannennnnnnnd! Hoe voel je je Flip?
Zet 'm op!

:cheer2:
het is wat het is
Ik reageer praktisch nooit, maar als ik dit al spannend vind, laat staan hoe spannend het dan voor jou zal zijn. Ik kan je alleen maar heel veel liefde wensen voor de laatste dagen (of uren?) met je baby nog in je buik en daarna met haar in je armen. You rock! :heart:
Ow spannend..... Hier bij beide kinderen ook dagen voorweeën.... Zo frustrerend.

Ook bij beide pas echt bij breken vliezen.
Voordeel was wel al zo'n 3 cm ontsluiting steeds en binnen 1 1/2 en 1 uur uiteindelijk bevallen
(toen de weeën echt weeën werden, voorweeën doen dus echt wat voorwerk)

Hoop dat je goede bevalling hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven