Onder een dekentje...
maandag 15 oktober 2018 om 01:25
... met Sebas!
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin
.

.

.

(
Met dank aan Droppie)
.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs, Kia, Rosa, Blond, Κιττεηs, Marana, LollyP, Shifty, Febag, Genie, B4E, Snug, Schattigmeisje, Quain, Bloosje, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Ingelke Kepringelke, Coconuts12, Ch86 en Caitriona*.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
En we hebben een nieuwe aanvulling aan onze fantastische knusselfamilie! Sebas! Onze lieve huisspin

.

.

(
.
| Kia Nick | Nick | Nick 2.0 |
|---|---|---|
| Hera | Kia Ora | Kia, Almigthy, Toet, Autootje, Aro-aik, Kia-Qte |
| Blauwtje | Rosanna | Rosa, Roos, Dolfijntje |
| Boem! | Oud blond | Blondje, Blondie |
| Droppie | Κιττεηs | Kit, Kitkat, Poezel, Kittens, Poes, alles katachtig |
| Zus | Lollypopje | Pop, Popje, Lolly, LollyP, Pipi |
| Jane | Marana | Mar, Marana |
| | Shifty | Geeltje, Mini, Minion |
| Draakje | Genieinabottle | Geestje, Genie, GIaB |
| Sutra | Snug | Snug |
| Eva | Bloosje | Bloos |
| Hekske | Nanny_Gytha_Ogg | Heksje Nanny, Gytha, Oggy |
| Uiltje | Quaintrelle | Quain |
| Liva | Twilight | Twilight, Lichtje, Light, Twil, Twinkellichtje |
| Papaki | Nachtvlinder | Vlindertje, Vlinder |
| Limoentje | YellowLemon | Yellow, Lemon |
| Prof. Dr. Duivel | Vieze Hond | Vies beest, schone haren, hond, natte hond |
| (B)Engelke | Ingelke_Kepringelke | Ingelke, Engeltje, Kepringelke |
| Arwen | Coconuts12 | Coco, Nuts, Noot, Nootje |
| Choo choo | Ch86 | Ch |
| Sterretje | Caitriona* | Cait, Riona, Tri |
| Wolletje | Sgaap_2015 | Wolletje, Schaapje, Skaapje |
| Bubbels | Phoebe-returns | Phoebe, Feebie, Ret, Bubbly |
| Patty | Ceci | CC, Ceci |
| Boompje | Phoolan | Phoo, Phooltje, Phoolan, Lan |
| Dappertje | Courage | Koer, Courage, Courtje |
| La Fleur Belgique | Bloem | Bloempje, Bloem, Fleur |
| Glamour | GlitterBep | Glitter, Glittertje, Bep, Beppie |
| Nachtje | Walpurgisnacht | Wall-e, Wal, Nacht, Nachtje |
.
Lees hier het ontstaan van dit topic. overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
kia・ora wijzigde dit bericht op 27-12-2018 09:29
15.57% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 21 november 2018 om 15:18
Oeh, dat is een beter plan!Coconuts12 schreef: ↑21-11-2018 15:09Blondje, kom je ipv onder de bank naast me zitten op de bank? Ik kan wel wat gezelschap gebruiken.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 21 november 2018 om 16:13
Zal ik je opvrolijken
Ik heb een soort van "nieuws", het is (jaja verrassend) een voorwaardelijke 'JA'!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
woensdag 21 november 2018 om 17:58
Nou dat wil ik dan best even uitproberen!GenieInABottle schreef: ↑21-11-2018 10:47Kia's wentelteefjes![]()
Die zijn niet jum, die zijn JUMMMMMMMMMIE!!![]()
![]()
Oudblond:
Mijn dag was ok, beetje hectisch op kantoor, zoals gewoonlijk.
Ben gok ik wel de juiste man tegengekomen want ik word momenteel weer gevoederd
(Hij houdt van koken, hij is overigens niet Nederlands, ik werk met niet-Nederlanders dus ik ontmoet er nog wel eens een paar. Anyway hij kookt dus ook niet Nederlands maar Arabisch en dat vind ik niet bepaald erg want dat is heel erg lekker
Goed geregeld dacht ik zo!
woensdag 21 november 2018 om 18:47
woensdag 21 november 2018 om 19:17
Caitriona* schreef: ↑21-11-2018 19:09Gefeliciteerd met de JA.
* Komt aan met een stapel nieuwe dekentjes *
Oudblond, er zijn nog meer dekentjes hoor.
En ook een knuffelzachte ochtendjas met capuchon.
De verwarming staat een graadje hoger.
Er is kruidenthee.
En achtergrondmuziek naar keuze.
Wat een verwennerij! Ik ben eindelijk thuis gelukkig en mijn badje loopt. Ik ben koud tot op het bot en dat vindt mijn reumatische lijf niet tof. Dus even in warm water ontspannen en dan een soepje eten. Man heeft heerlijke spruitjessoep met spekjes gemaakt
woensdag 21 november 2018 om 19:27
woensdag 21 november 2018 om 20:48
HuggieSnuggie!!!
Wat lief popje! Kom maar lekker bubbelen in mijn badje. Heerlijk warm in de badkamer, ook aan je voetjes want vloerverwarming.
Willen jullie even lachen? Vast wel. Die komiek van een man van mij stuurde me vanmiddag een sms. 'Vieze sokken op het aanrecht????'. Oeps, sokken uit de slaapkamer meegenomen en op weg naar de badkamer viel ik in de keuken bijna over Witje die lamenteerde dat hij eten wilde. Blijkbaar in mijn haast eten gegeven en de sokken op het aanrecht gelegd. Volgende sms: een foto van een pan met een sok tussen het deksel en een thermos ernaast waar een sok uitsteekt. Met de dreigende teks. ' Als straf zal je viezesokkensoep eten! Vanavond en morgen!'...
Gelukkig is hij ook 'mild' en kreeg ik dus spruitjessoep.
Wat lief popje! Kom maar lekker bubbelen in mijn badje. Heerlijk warm in de badkamer, ook aan je voetjes want vloerverwarming.
Willen jullie even lachen? Vast wel. Die komiek van een man van mij stuurde me vanmiddag een sms. 'Vieze sokken op het aanrecht????'. Oeps, sokken uit de slaapkamer meegenomen en op weg naar de badkamer viel ik in de keuken bijna over Witje die lamenteerde dat hij eten wilde. Blijkbaar in mijn haast eten gegeven en de sokken op het aanrecht gelegd. Volgende sms: een foto van een pan met een sok tussen het deksel en een thermos ernaast waar een sok uitsteekt. Met de dreigende teks. ' Als straf zal je viezesokkensoep eten! Vanavond en morgen!'...
Gelukkig is hij ook 'mild' en kreeg ik dus spruitjessoep.
woensdag 21 november 2018 om 20:54
Al meer dan een kwarteeuw niet meer. Maar als daar verandering in komt, laat ik het je weten
En sorry aan iedereen: ik heb gewoon het allerleukste exemplaar ingepikt. Lekker puh!
woensdag 21 november 2018 om 21:01
een keertje lenen anders? Ik ben vrij flexibel op dat gebied
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 21 november 2018 om 21:32
Ikke nie echt in mijn eigen relatie
woensdag 21 november 2018 om 21:37
grinnnn, kon het proberenOudblond schreef: ↑21-11-2018 21:32Ikke nie echt in mijn eigen relatieVan andere 'constructies' snap ik heel goed dat dat heel goed kan zijn als dat bij je past. Maar bij mij past een 1 op 1 relatie. Dat geeft me rust en lol. Komt waarschijnlijk ook omdat ik zowat op alle gebieden met mijn kont in de boter gevallen ben met mijn man. Want ik ging ook nooooit trouwen maar vierde afgelopen mei toch onze twintigste trouwdag
![]()
maar ik weet het van jou/jullie en ik vind het alleen maar mooi dat jullie doen wat bij jullie passen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
woensdag 21 november 2018 om 21:55
Ik heb je gestaft wegens hengelenlollypopje schreef: ↑21-11-2018 21:37grinnnn, kon het proberen
maar ik weet het van jou/jullie en ik vind het alleen maar mooi dat jullie doen wat bij jullie passen![]()
woensdag 21 november 2018 om 21:56
Blond jullie klinken altijd als zo'n mooi en liefdevol stel. Zoals je over hem schrijft.
Als ik jullie zo zie, jullie kloppen, en dat is in mijn ogen het mooiste wat er is. Ik word altijd zo blij en vrolijk als ik dat zie bij mensen en ooit zal ik dat ook hebben
Als ik jullie zo zie, jullie kloppen, en dat is in mijn ogen het mooiste wat er is. Ik word altijd zo blij en vrolijk als ik dat zie bij mensen en ooit zal ik dat ook hebben
woensdag 21 november 2018 om 22:08
In de allermoeilijkste tijd van ons leven zijn we elkaar even kwijt geraakt. Maar het werd heel snel duidelijk dat dat niet de beste weg was. Voor beiden niet en we hebben elkaar daarna (met hulp) meer dan ooit gevonden. Afgelopen jaren waren moeilijk; druk en zwaar qua ziekte, overlijdens, werk, familie en bijna 0 tijd voor 'ons'. Maar we bleven bijna als vanzelf een team.
En sinds een half jaartje is het op dat 'moeilijke' front veel rustiger en hopen we dat we weer 'gewoon' van ons leven samen mogen genieten en eigen stappen kunnen zetten ipv zowat te leven in functie van de behoeften van anderen.
*Stuurt Maman een telegram: 'Waag het niet om roet in het eten te gooien. Wij willen nog wat jaartjes van jou genieten'.
*
En sinds een half jaartje is het op dat 'moeilijke' front veel rustiger en hopen we dat we weer 'gewoon' van ons leven samen mogen genieten en eigen stappen kunnen zetten ipv zowat te leven in functie van de behoeften van anderen.
*Stuurt Maman een telegram: 'Waag het niet om roet in het eten te gooien. Wij willen nog wat jaartjes van jou genieten'.
oudblond wijzigde dit bericht op 21-11-2018 23:01
8.96% gewijzigd
woensdag 21 november 2018 om 22:47