The Walking Dead: Team Viva waiting for war
dinsdag 28 maart 2017 om 21:18
Woooh! Dit topic werd op een ongelukkige timing aangemaakt, namelijk net toen de laatste aflevering van het vorige seizoen moest komen. Nu is de tijd echter verstreken en na de lange break kunnen we weer verder kijken. Iedereen is hier welkom om mee te schrijven, speculeren en bakvissen. Plaatjes en gifjes worden ook altijd zeer gewaardeerd.

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611

Regels omtrent spoilers:
* Geen comicspoilers. Comics uitsluitend in witte tekst bespreken.
* We volgen Fox. Uitzendtijd: maandag van 22.00 tot 23.00.
Als je eerder gekeken hebt, alleen spoilers in wit plaatsen!!!!
Met dank aan Liadan en Cherokeerose, persoonlijke woorden aan Team Viva van een paar van Lennie James (Morgan) en Jeffrey Dean Morgan (Negan)! Heel veel cooler dan dit wordt het niet:

Linkje naar het vorige topic, Rise Up: entertainment/the-walking-dead-rise-up/ ... #p26053611
anoniem_306719 wijzigde dit bericht op 22-10-2017 11:40
65.16% gewijzigd
''Then let amorous kisses dwell
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''
On our lips, begin and tell
A Thousand, and a Hundred, score
an Hundred, and a Thousand more''

maandag 12 november 2018 om 14:46
gizzmo-returns schreef: ↑12-11-2018 13:56Ik vind er niets meer aan. Dit was mijn laatste aflevering heb ik besloten.
Ik speel met dezelfde gedachte. Ik vind het een beetje suf worden, eerlijk gezegd. Maar misschien trekt dat nog bij.
En euh... (spoiler in wit) Waarom blijf je niet gewoon veilig in die watertoren zitten tot de horde voorbij is? Nee, je maakt zelfs een sprong waarvan je weet dat je iets kunt breken en dan ben je zeker de sjaak.

maandag 12 november 2018 om 15:26
gizzmo-returns schreef: ↑12-11-2018 13:56Ik vind er niets meer aan. Dit was mijn laatste aflevering heb ik besloten.

geef het nog een kans of was dit al naar een kans ?
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
maandag 12 november 2018 om 15:29
tja gezien het ook whisperers waren, zouden ze denk blijven rondhangen, doen normale walkers ook als ze weten dat er iemand in zit, hij moest wel springen, de trap viel, weet je wat ik vooral (facepalm) vind is dat de mensen daar denken dat ze aan evolving zijn (de walkers) alsof ze opeens pratenRikM schreef: ↑12-11-2018 14:46Ik speel met dezelfde gedachte. Ik vind het een beetje suf worden, eerlijk gezegd. Maar misschien trekt dat nog bij.
En euh... (spoiler in wit) Waarom blijf je niet gewoon veilig in die watertoren zitten tot de horde voorbij is? Nee, je maakt zelfs een sprong waarvan je weet dat je iets kunt breken en dan ben je zeker de sjaak.![]()

voor de rest vind ik het nog niet suf worden

maandag 12 november 2018 om 15:49
woensdag 14 november 2018 om 09:32
o kijk dat is dan wat anders, wel jammergizzmo-returns schreef: ↑12-11-2018 15:49vorig seizoen zat ik al een beetje te twijfelen. Ik merk steeds meer dat ik tijdens het kijken andere dingen aan het doen ga, en dat had ik de eerste seizoenen niet, toen zat ik echt aan de buis gekluisterd.
ik had vorig seizoen een soort pauze had er niet genoeg van maar dacht ach waarom steeds elk week kijken
moest het begin dit seizoen even inhalen (2 afleveringen maar hoor van vorig seizoen)
nu zit ik er echt in
woensdag 14 november 2018 om 09:40
pas op met spoilers, verlicht zijn er nog mensen die het pas dinsdag avond zien ?
ik zelf niet
aan de ene kant vind ik wel jammer dat ik geen twd avond meer heb
maar aan de andere kant vind ik het ook gewoon heel fijn om het maandag ochtend al te zien

ik denk niet dat ze zijn geëvolueerd

voor de rest vond ik het leuk aflevering
negan zag er goed uit, maar jerry ook en zelfs eugene, maar genoeg gebakvis

daryl woont dus in de bos ?
de lange haren van Carol, Wow ik vind het soms mooi soms niet
ik weet niet wat ik van die henry moet denken, ik denk eigenlijk dat die snel dood gaat
maar wel weer baddass actie van carol met die overgebleven saviors
daar zijn we dus wel vanaf nu
ik ben benieuwd waar de vrouwen van negan zijn gebleven en of dit groepje wat er nog was is overgebleven van een grote groep of dat er gewoon meerdere waren die naar andere groepen ging
ik zag wel die blonde bij Alexandria (die noemde Judith zelfs Jude) volgens mij
waarom wilt michonne mensen niet toelaten
wat is er gebeurd in de afgelopen 6 jaar (behalve een bevalling dan)
waarom die X op haar rug
een kind van rick en michonne, ik zie het nut nog niet,
voor mij is het nu gewoon weer extra gevaar,
leuk om het kind van Aaron te zien, Aaron woont dus weer in Alexandria denk ik
Gabriel en Rosita,
ja ik had dat wel beetje verwacht
mensen hoopte op Rosita en Eugene
maar dat zag ik niet gebeuren
ik denk dat Tara bij de meiden van Oceanside is
ik denk niet bij Hilltop
ik ben benieuwd hoe het op Hilltop is want kennelijk is de samenwerking daarmee ook niet echt goed

woensdag 14 november 2018 om 17:21
Ik heb hetzelfde. Had net even een klein uurtje over dus de aflevering gekeken maar anders was het pas morgen of zaterdag geworden waarschijnlijk.gizzmo-returns schreef: ↑12-11-2018 15:49vorig seizoen zat ik al een beetje te twijfelen. Ik merk steeds meer dat ik tijdens het kijken andere dingen aan het doen ga, en dat had ik de eerste seizoenen niet, toen zat ik echt aan de buis gekluisterd.
woensdag 14 november 2018 om 19:47
Het is het kind van Rick
Kind is langer dan mijn dochter van 4 en langer dan kind van een vriendin van 6
Lengte zeg niet veel met leeftijd

maandag 19 november 2018 om 16:47
woensdag 21 november 2018 om 07:53
Iedereen weer afgehaakt ?

Ik vond de aflevering prima eigenlijk
Het was geen wow zoals al best veel van de eerst deel van seizoen 8 of is het inmiddels seizoen 9 ?
Maar ben wel wat meer te weten gekomen
Ik ben benieuwd hoe met oceanside is eigenlijk en wat er tussen michonne en Maggie heeft gespeeld
En x wat is de connectie van de x
Mensen zeggen dat is de plek waar Rick is verwond
En dan komt vraag hoe kunnen zij weten waar die verwond is
Niemand heeft hem gesproken en via de brug gezien kon dat ook niet
En toen waren er nog geen pratende Walkers
Dus die theorie kan niet
Zou Maggie er wat mee te maken hebben
Maar dat lijkt mij ook klein,
Ze waren al aardig verdeeld maar het is nog steeds family, lijkt mij

Ik vond de aflevering prima eigenlijk
Het was geen wow zoals al best veel van de eerst deel van seizoen 8 of is het inmiddels seizoen 9 ?
Maar ben wel wat meer te weten gekomen
Ik ben benieuwd hoe met oceanside is eigenlijk en wat er tussen michonne en Maggie heeft gespeeld
En x wat is de connectie van de x
Mensen zeggen dat is de plek waar Rick is verwond
En dan komt vraag hoe kunnen zij weten waar die verwond is
Niemand heeft hem gesproken en via de brug gezien kon dat ook niet
En toen waren er nog geen pratende Walkers
Dus die theorie kan niet
Zou Maggie er wat mee te maken hebben
Maar dat lijkt mij ook klein,
Ze waren al aardig verdeeld maar het is nog steeds family, lijkt mij

donderdag 22 november 2018 om 16:45
vrijdag 23 november 2018 om 09:07
Misschien volgende aflevering,RikM schreef: ↑22-11-2018 16:45Trouwens wel heel raar hoe Maggie ineens verdwenen is. Naar ik begrijp komt ze ook niet meer terug dit seizoen (de actrice was druk met andere dingen).
Zo groots als het afscheid van Rick werd aangepakt, zo stilletjes verdween Maggie via de achterdeur. Of zouden ze dat nog gaan uitleggen?
Wat ik wel weet is dit :
het verhaal over de x en schijnt volgens (de man die Abraham speelde die dus ook de vorige aflevering heeft geregisseerd of mee geholpen, best heftig te zijn en met Maggie te maken hebben
Dus verlicht verklaard dat het wel,
Ik heb het voor zekerheid in wit gedaan want weet niet meer de spoilers beleid goed hier in dit topic.
Ik heb er eerlijk gezegd helemaal niet zo moeilijk mee maar misschien komt omdat de karakter Maggie voor mij naar dat ze onderweg naar terminus waren al als voor mij niet geheel belangrijk gevonden
Ik vond haar echt leuker samen met Glenn en zodra die dood was dacht ik tja pff boeiend ,
+ Ze schijnt in de volgende seizoen wel terug te komen
Verlicht is dat in de twd tijdperk daar snel
Weten wij veel hoeveel dagen er gaat verstrekken tussen de aflevering volgende week en de begin van de nieuwe seizoen in oktober volgend jaar, de seizoen na Glenn zijn dood is ook maar in paar weken geweest ofzo

Volgens mij was het wel algemeen bekend dat ze terug komt terug
Sorry