Boodschappenservice Centerparcs
maandag 26 november 2018 om 10:50
Hi allemaal,
Klopt het dat je bij de boodschappenservice online alleen bruine zachte broodjes kunt bestellen voor het ontbijt? Een aantal jaar geleden zijn wij bij centerparcs geweest en hadden toen een VIP huisje. Ik dacht dat we toen ook bruine pistoletjes hadden maar die zie ik niet bij de online service. Je kunt online alleen witte broodjes bestellen. Ik heb geprobeerd te bellen maar heb na 10 min in de wacht te staan opgehangen. Vond het wel erg lang duren voor zo'n simpele vraag
Misschien dat iemand hier het weet en anders worden het maar gewoon de witte broodjes haha.
Klopt het dat je bij de boodschappenservice online alleen bruine zachte broodjes kunt bestellen voor het ontbijt? Een aantal jaar geleden zijn wij bij centerparcs geweest en hadden toen een VIP huisje. Ik dacht dat we toen ook bruine pistoletjes hadden maar die zie ik niet bij de online service. Je kunt online alleen witte broodjes bestellen. Ik heb geprobeerd te bellen maar heb na 10 min in de wacht te staan opgehangen. Vond het wel erg lang duren voor zo'n simpele vraag
maandag 26 november 2018 om 11:17
Normaal gezien hebben ze een gevarieerd aanbod aan broodjes dat je online kan bestellen. Maar ze zijn de website aan het vernieuwen en dat geeft blijkbaar wat problemen.
Wat je kan doen is de eerste dag naar hun supermarkt gaan en daar kan je bij de bakkerij een formulier vinden dat je kan invullen. Je vinkt aan welke broodjes je wilt en wanneer ze moeten leveren. Kan voor elke ochtend. Je betaald gewoon de prijs van het broodje en 2 euro voor de levering.
Wat je kan doen is de eerste dag naar hun supermarkt gaan en daar kan je bij de bakkerij een formulier vinden dat je kan invullen. Je vinkt aan welke broodjes je wilt en wanneer ze moeten leveren. Kan voor elke ochtend. Je betaald gewoon de prijs van het broodje en 2 euro voor de levering.
maandag 26 november 2018 om 12:53
Oh top! Ik dacht dat het misschien niet meer mogelijk zou zijn als je de dag van aankomst pas komt bestellen.Bearnaise schreef: ↑26-11-2018 11:17Normaal gezien hebben ze een gevarieerd aanbod aan broodjes dat je online kan bestellen. Maar ze zijn de website aan het vernieuwen en dat geeft blijkbaar wat problemen.
maandag 26 november 2018 om 19:35
Joh... dan ben je een uur onderweg in sommige gevallen. Eerst te voet naar de auto wandelen. (Autovrij park) Vervolgens met de auto naar de bakker (vaak liggen de parken afgelegen dus dat doe je niet even te voet), weer terug naar de centrale parking van CP. Van de parking te voet naar de cottage.
Dan kan je nog beter naar de Market Dome wandelen.
woensdag 28 november 2018 om 01:40
woensdag 28 november 2018 om 21:54
Inderdaad nog dezelfde oranje gordijnen uit 1985, hele oude badkamer , nooit meer !patsy--stone schreef: ↑28-11-2018 01:40je kan ze ook whatsappen in plaats van bellen. ben net terug uit centerparcs, vreselijk wat een ouwe meuk. sinds de jaren 80 alleen wat nieuwe verf, verder alles nog hetzelfde. doe mij maar landal. goedkoper en frisser en groter en luxer.