gedrag vriend

26-11-2018 12:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik zijn ongeveer 9 maanden samen We zijn beiden midden 30 jaar .

Misschien even schetsen hoe we een koppel werden: we kenden mekaar vaag, als kennis. Op een bepaald moment zijn we beginnen appen. Eerst heel onschuldig maar al snel werd dit flirterig. Na enkele dagen kreeg ik al een expliciete foto van hem . We werden een koppel maar wonen niet samen.

Nu is hij sowieso heel flirterig met vrouwen. Complimenten geven, contact zoeken IK sprak hem daar al over aan maar hij zegt dat dit enkel vriendschappelijk is . En hij raakt ze ook niet aan of zo, het blijft bij wat woorden (bv complimenten maken over mooie benen )

Nu kon ik onlangs in zijn berichten kijken (fout ik weet het ) en merkte ik dat hij heel vaak appt met vrouwen en dan stuurt hij vaak hartjes of kusjes , een vrouw noemde hij ook engeltje.

Ik was hier behoorlijk van slag door, maar kon hem moeilijk hierover aanspreken want dan weet hij dat ik in zijn berichten las.

Ergens denk ik / hoop ik dat dit enkel vriendschappelijk is, ik weet het niet .

Wat zouden jullie doen ?
Ik zou het met hem bespreken.

En vriendschappelijk ‘engeltje’? Echt?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Het klinkt alsof hij maar wat in de rondte vist en het niet zoveel uitmaakt wie er hapt en jij toevallig op dat moment de leukste en beschikbaar was.
Ik zou me hier niet erg speciaal onder voelen en ook mijn bedenkingen hebben over de relatie. Als hij nog maar wat rond blijft kijken ipv in de wolken te zijn met jou, ik zou hier geen genoegen mee nemen.
Ook vanwege hoe de relatie is gestart.
En ja, ik zou dit op deze manier ook zo uitspreken en afstand nemen. Op jullie leeftijd denk ik zelfs voorgoed.
Mijn vriend zou het niet meer zijn.
¡Apagando las luces!
Ik zou daar geen trek in hebben maar dat ben ik.
Gewone vrienden sturen mij zulke berichten gelukkig niet en single mannen die dat wel doen, vind ik erg vervelend. Mannen die een relatie hebben en zoiets sturen, kunnen van mij echt helemaal optiefen.

Maar misschien is hij het type dat tot zijn dood behoefte heeft aan zulk geflirt, zit het in zijn aard. Aan jou om dit in te schatten.
anoniem_6407abae851fb wijzigde dit bericht op 26-11-2018 13:19
21.32% gewijzigd
Wat een goed dat je in zijn foon keek! Dat soort dingen vertellen ze je niet uit zichzelf.
Ik zou hem dumpen - via Whatsapp.
ZaraZara100 schreef:
26-11-2018 13:15
Ik zou daar geen trek in hebben maar dat ben ik.
Gewone vrienden sturen mij zulke berichten gelukkig niet en single mannen die dat wel doen, vind ik erg vervelend. Mannen die een relatie hebben en zoiets sturen, kunnen van mij echt helemaal optiefen.

Maar misschien is hij het type dat tot zijn dood behoefte heeft aan zulk geflirt, zit het in zijn aard. Aan jou om dit in te schatten.
Dit inderdaad.
Dat is de aard van het beestje. Bij jou deed hij dat ook waardoor het een relatie werd. Hij behandelde jou net als al die andere vrouwen in eerste instantie.

Als jij wil dat hij nu veranderd, dan ben je er dus nu achter dat zoiets dus nooit gaat gebeuren. Hij is voor jou niet veranderd dus zal dat ook niet doen.

Aan jou de vraag, kan jij er mee leven. Zo nee, dan zal jij op zoek moeten naar een ander.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Wat is een "expliciete foto"?
Had je gevraagd om die expliciete foto? Vond je het leuk om die te krijgen?

Ik ben een noob op het gebied van digitale seksualiteit, maar een foto van je piemel sturen voor de eerste date, lijkt me een duidelijk verhaal te vertellen over zijn intenties: je bent voor de sex.

Verder: hij flirt. Hij doet er niet geheimzinnig over, maar doet het af als vriendschappelijk, negeert jouw gevoelens daaromtrent. Trek je conclusies. Dit gaat hij niet veranderen. Je kunt het accepteren of weggaan. Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij het bij flirten laat als hij de kans krijgt.
Ik zou dit bengeltje nog voor de kerst zijn vrijheid teruggeven.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
karin6789 schreef:
26-11-2018 13:23
Dick pic.
¡Apagando las luces!
Ik zie geen kwaad in zijn gedrag op die expliciete foto, wat ik daaronder versta, misschien na.
God, aub, geef me geduld. Als u me kracht geeft dan sla ik ze op hun gezicht.
SombraOnline schreef:
26-11-2018 13:28
Dick pic.
Oh, wat raar om een relatie met iemand te willen die zo'n soort van foto stuurt.
Mijn zin zou meteen over zijn.
Dropdrop schreef:
26-11-2018 13:25
Had je gevraagd om die expliciete foto? Vond je het leuk om die te krijgen?

Ik ben een noob op het gebied van digitale seksualiteit, maar een foto van je piemel sturen voor de eerste date, lijkt me een duidelijk verhaal te vertellen over zijn intenties: je bent voor de sex.

Verder: hij flirt. Hij doet er niet geheimzinnig over, maar doet het af als vriendschappelijk, negeert jouw gevoelens daaromtrent. Trek je conclusies. Dit gaat hij niet veranderen. Je kunt het accepteren of weggaan. Eerlijk gezegd denk ik niet dat hij het bij flirten laat als hij de kans krijgt.
Ik lees dat ze na die expliciete foto een koppel werden, dus ik neem aan dat die foto de doorslag gaf.
karin6789 schreef:

Moet je 'm zien?
Such fun!1
Ik zou behoorlijk afknappen op een man die in mijn bijzijn andere vrouwen met hun benen complimenteert.
Such fun!1
MarindaH schreef:
26-11-2018 13:31
Moet je 'm zien?
Nou nee.
Qetesh schreef:
Ik lees dat ze na die expliciete foto een koppel werden, dus ik neem aan dat die foto de doorslag gaf.

beetje flauwe veronderstelling...
Nu kinkt het alsof alles enkel om de seks draait maar dat is niet. Het klikt echt tussen ons. We zijn op veel vlakken gelijk, hebben zelfde ideeën over zowat alles, het klikt gewoon heel goed, maken samen veel plezier. En ja de seks is fantastisch. Maar dat is niet hoe het begon en de reden waarom we samen zijn.
flowerpower12345 schreef:
26-11-2018 13:33
beetje flauwe veronderstelling...
Nu kinkt het alsof alles enkel om de seks draait maar dat is niet. Het klikt echt tussen ons. We zijn op veel vlakken gelijk, hebben zelfde ideeën over zowat alles, het klikt gewoon heel goed, maken samen veel plezier. En ja de seks is fantastisch. Maar dat is niet hoe het begon en de reden waarom we samen zijn.
Kinkt als een lot uit de loterij.
Nee mijn vriend zou dit ook niet zijn... en waar kent hij deze vrouwen dan van.
Ik vind het contact te ver gaan.
karin6789 schreef:
Ja. Als het is wat ik denk, had ik gelijk het kontakt verbroken. Zo ontzettend fout.
ik geef mn bek ook maar een douw
diamantje123 schreef:
26-11-2018 13:44
Nee mijn vriend zou dit ook niet zijn... en waar kent hij deze vrouwen dan van.
Ik vind het contact te ver gaan.
gemeenschappelijke vriendin, ik ken ze ook...
Madeliefjees schreef:
26-11-2018 13:45
Ja. Als het is wat ik denk, had ik gelijk het kontakt verbroken. Zo ontzettend fout.
??
Qetesh schreef:
Dan zou ik hier toch wel graag een beeld bij willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven