***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Framboos: ik zag idd dat je het druk hebt met je winkel. Je hebt al veel verkocht zeg! Zaten er nog veel leuke spullen in de dozen die je op de kop had getikt?

Beterschap voor Ole! en laten we hopen dat Kai met beide benen op de vloer blijft staan met al die vlinders om hem heen !
quote:framboos81 schreef op 17 maart 2009 @ 20:40:

[...]

Maar zijn beste vriend is ook verliefd op hem en hij is ook verliefd op hem,

tja....ehh...leuk!

Kwam even binnenvallen voor de Dropcheck!

haha ja, maar jongetjes op die leeftijd zijn allemaal verliefd op elkaar, het was voor het eerst dat hij het ook leuk vond dat er een meisje verliefd op hem was, over het algemeen zijn meisje nl maar stom!

Oh Layla, ik kreeg vandaag de tablechefs binnen, ze hebben alleen een foutje gemaakt, ik kreeg er 3 ipv 2 en ik kreeg 2 ipv 4 kaartjes! Gedoe!
Fachat, wat stom van die tablechefs, heb je al gebeld? Ik heb hem nog niet binnen, wel mijn bestelling van H&M met allemaal leuke zomerkleertjes voor de meiden. Ik heb nog een nabestelling open staan en daar heb ik nog maar wat kleding voor mezelf aan toegevoegd. man moet ook maar ff kijken of er nog wat bij zit.

Beterschap voor Ole, wat naar dat zijn oogjes zo ontstoken zijn.

Wat schattig dat Kaj zoveel aanbidders/aanbidsters heeft!

Zahra was vanavond heel hard met haar hoofd op de stenen vloer gevallen. Ze stond op de trap van de glijbaan (jaja die staat momenteel in de huiskamer) en viel zo achterover, ik denk dat ze moe was ofzo. Echt zielig, ik hoorde een harde bonk (we hebben een stenen vloer) en ze zette het gelijk op een brullen. Toen ik haar getroost had heb ik ze maar gelijk naar bed gebracht.
Arme Zahra.... Krijg jij de kleertjes via de H&M een beetje vlot binnen? Ikvind het altijd zo gruwelijk lang duren voor ze leveren en zoek het daardoor niet meer zo om daar iets te bestellen. Ik hoop binnenkort een keer naar de stad te kunnen zodat ik daar het een en ander in kan slaan voor Fleur (wil vooral nog een paar eenvoudige tricot jurkjes en een zomerjasje)
Drop, ik had deze bestelling 8 maart geplaatst en heb het nu binnen, het is toch zomergoed, dus dan hoeft het niet de volgende dag binnen te zijn. Er staan heel leuke tricot jurkjes op, ik heb er ook wat besteld voor Zahra, o.a. 2 voor 10 euro!
Ben ik weer! De computer had kou gevat en het duurde een tijdje eer dat alles weer werkte! (inloggen op Viva lukte maar niet...)

Even kort!

Swis, super van je huis! Ik hou me warm aanbevolen om eens langs te wippen!

Xaloy, vervelend van die hoofdpijn. Je hebt daar toch vaker last van?

Drop, alles nog binnen?

LL, wat fijn dat Meisje weer thuis is! Geweldig!

Hier is alles oke. Steijn en Hugo hebben zondagochtend hun familiefeestje gevierd, maar het leukste feestje moest worden afgeblazen omdat Huug zich helemaal niet lekker voelde!

Hij is nu weer oke, maar Mees is ziek! MeesjeMees heeft pijn in zijn keeltje, drinkt daardoor weinig en kotst alles onder. Bah! (en heel zielig!)

Oh, de jongens zijn allemaal wakker. Even in actie komen.
Goedenmorgen!

Muis, dat was natuurlijk niet wat we wilden horen, nog steeds zieke kereltjes. Zielig dat mees nu ook ziek is. Zijn steijn en hugo inmiddels wel weer helemaal opgeknapt?

Hoe gaat het met de voorbereidingen voor de vakantie? Wanneer gaan jullie weg?

Lara, ik heb trouwens ook een le cube besteld, ben nenieuwd.

Hier alles ok, moet vandaag enorm veel oefenem.
he verdorie Muis. Zul je altijd net zien dat je kinderen de grootste knalfuif van het jaar missen. (ik was vroeger ook altijd ziek met verjaardagen en sinterklaas) Veel beterschap voor Mees!!

Weer een nacht zonder spannenden gebeurtenissen. Ik word iedere ochtend wakker en denk dan... ooh hij zit er nog.. Ik heb niet het idee dat de kleine man er al zin in heeft. Ik denk dat ie wacht tot van het weekend als mijn schoonbroer en schoonzus in de buurt zijn (zij hebben geen auto en Fleur deed destijds precies hetzelfde)

Naja, eerst even een kop koffie dan plof ik weer even achter mijn naaimachientje. Vanmiddag gezellig samen met man. kan ik mooi de auto even bietsen en richting stad en AH XL (om een regenponcho te halen)

Layla: Ik vind die jurkjes idd ook leuk,maar durf de maat van Fleur niet zo goed in te schatten nu. Ik ga dus toch maar even in de stad kijken. Gisteren nog wel een heel lief shirtje/hemdje gekocht bij de Hema, daar hebben ze ook erg leuk meidenspul!
Arme Mees! Beterschap!

Dropje, het MOET vandaag gebeuren. Ik wil ook eens de poule winnen...! (misschien moet ik gewoon eens accepteren dat ik het gewoon niet kan )

Swiss: succes met de studie. Nog even doorzetten...

De dierentuin was een groot succes. Puk was even teleurgesteld dat we de leeuwen (poes!) niet konden aaien, maar voor de rest erg leuk. Ik heb nu ook een jaarkaart, zodat we wat vaker kunnen.

En nu moet ik gauw aan het werk.
Lara: nog geen actie hier, maar je weet het maar nooit he... Misschien moet je even wat weeenopwekvibes produceren en deze kant opgooien
Net naar het cb geweest met Gijs. Alles weer in orde. Een mannetje volgens het boekje. Hij is alweer 66 cm en weegt bijna 7400 gram. Een klein Gijsje als ik het vergelijk met Koen op die leeftijd. Koen was toen al bijna 9500 gram.

Wel weer twee gemene prikjes. Hopelijk krijgt hij er geen last van.

Gisteren een heerlijk dagje buiten gehad. Heb zelfs mijn ramen buiten gezeemd. Heb ik echt een hekel aan om te doen, maar als het gebeurd is ben ik blij. Het liefst besteed ik dat uit aan mijn (schoon)moeder als ze op bezoek zijn.,,, Helaas moet ik ook nog wel binnen aan de slag, want daar zitten nog wel wat handjes van Koen in het glas.

Muis: Arme Mees: Bleef hij zolang gespaard, is hij nu ook de klos. Hopelijk gaat het snel beter met hem. Fijn dat Steijn en Hugo wel weer beter zijn.

Laar: Werkse! Dierentuin klinkt leuk!

Drop: Lekker bezig! Ik zou eigenlijk aan gordijnen willen beginnen, maar ik vind het te mooi weer om binnen bezig te zijn. Misschien straks maar lekker met mijn boekje naar buiten.

En geniet nog maar ff lekker van mannetje klein in je buik. Zeker als je je zo goed voelt. Had ik ook bij Koen. (al hoop ik niet dat ie je laat wachten tot 42 weken). Bij Gijs was ik het wel zat, omdat ik zenuwachtig was voor weer een te zwaar kindje en de opgelopen semi-totaal-ruptuur bij Koen. Gelukkig is alles helemaal goed gegaan.

Swiss: Nog ff heel veel succes met leren! En wat een vreselijke beoordelingsmethode...

Xaloy: Gezellig dat je weer wat vaker langs komt. We zijn hier niet om elkaar gek te maken met hoe goed onze kindjes het wel niet doen tov de anderen. We zijn hier om gezellig te sparren en te beppen

Er wil een klein mannetje aandacht. Tot later
BM, Gijs is idd een stuk kleiner dan Koen op die leeftijd, bij Yasemin & Zahra gaat het zo'n beetje gelijk op volgens mij, alleen is Yasemin iets langer. Ik moet volgende week weer naar het CB met Yasemin, ben benieuwd.
Fijn dat alles zo goed gaat met Gijs BM! Geniet maar lekker van de lente.

Hier is het ook veel te mooi om binnen te zitten te leren. Vrijdagmiddag na mijn examen heb ik weer vrij, maar gaat het weer sneeuwen! Lekker dan, gehele lente alweer gemist.

*** sluipt weer terug naar haar proef examens ***
Lieve Forummers,

Met React hebben we afgesproken dat we topics met 5000 onderwerpen of meer zullen sluiten (dus niet verwijderen) en een nieuw deel aan (laten) maken.

Dit omdat deze topics er op dit moment voor zorgen dat het hele forum trager is dan nodig.

Jullie kunnen een nieuw topic starten en de link naar mij mailen (zet er wel even bij, welk topic). Ik zal dan de link naar het nieuwe topic hier plaatsen.
april 2007 - het vervolg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven