***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
steijn en hugo van harte gefeliciteerd met jullie verjaardag! Ik hoop dat jullie een leuk feest hebben gehad.

Swiss gefeliciteerd met de vakantiewoning, super zeg, ben jaloers!

Ik duik ook zo mijn bed in; ben uit eten geweest met een vriendin, was leuk!
welterusten iedereen!

Lekker fles bubbels op, dus wij zullen wel goed slapen. Morgen weer hard aan de studie, vandaag (vreemd genoeg) niet helemaal efficient geleerd. Maar ik heb nu eindelijk wel het idee dat het opschiet. Mag ook wel, want ik heb nog maar 3 dagen, maar toch.
Gaaf Swissie, gefeliciteerd! Erg leuk!

Je pakje is trouwens vanmiddag met de post meegegaan (kreeg een out of office-reply van je), heb het geld nog niet ontvangen, maar dat komt vast deze week wel een keer binnen!

Layla, heb je tablechef en kaartjes al binnen? Ik nog niet.

Trouwens zo sneu, Ole werd net wakker en hij kreeg gewoon zijn oogjes niet open. Hij heeft een beetje ontstoken oogjes en nu zaten zijn wimpers vastgeplakt, arm jochie! Hoop dat het morgen weer wat beter is!
Goedenmorgen!

Fachat, hoe gaat het nu met Ole? Zielig van die oogontstekingen. Deppen met zwarte thee extract geloof ik.

Ik zag het berichtje al dat je het hebt verzonden. Het moet echt vandaag wel binnen zijn hoor. Zoveel rente kunnen de benken op zo'n bedrag niet vangen.

Heb mijn ouders al gezegd dat het afgeleverd wordt.

Finn is het huis weer uit, ik heb koffie klaargezet, dus ga weer snel aan de studie. Tot later.
Sorry, ik ben even iets aan het testen. Viva via iPod.
Goedemorgen!

Ik zie dat het werkt Swissie..

Fachat: arme ole... ze zien er ook altijd zo zielig uit met van die plakogen...

Man heeft Fleur vandaag naar de opvang gebracht. Heerlijk om een ochtendje rustig op te staan (ben geen uitslaper) Oven is aan het voorverwarmen, ga zo lekker een paar broodjes afbakken voor mijn ontbijt, even mezelf verwennen!
heerlijk Drop, geniet maar lekker van je rust!

Het probleem was dat mijn ipod zelf woorden ging maken, maar dan in het engels, niet zo handig.

Ik zie nu dat er een mobieltje naast mijn naam staat in de post, grappig. haha, nu kan ik zelfs vanaf het toilet forummen (nog meer posts van mij!)
Goedemorgen.

Arme Ole,zielig die ontstoken oogjes.

Er heerst waterpokken op de creche bij ons, ben dus benieuwd wanneer Noah vlekjes krijgt.

Oh oh, nog meer topic vervuiling van Swiss

Lekker zo'n rustig ochtendje drop, heb je ook wel nodig want vandaag is de dag, zet m op!!

Zo, net kleine naar creche gebracht en nu rest van de zooi inpakken, want even koffie bij mijn ouders in Belgie, pap is jarig.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Goedemorgen!

Handig Swiss dat je nu ook mobiel kan internetten, heb je een Iphone?

Fachat, ik heb hem ook nog niet binnen, zal wel niet lang duren want het is vorige week bij me afgeschreven. Ben benieuwd!

Ga weer ff wat doen hier (ben op het werk)
Veel plezier in Belgie Draak!

Ik krijg dadelijk mijn pa even op bezoek, hij moest nog wat gereedschap op komen halen wat we geleend hebben en moest toevalllig toch bij ons in de buurt zijn. Hoop stiekum dat mijn moeder thuis is gebleven, ik word altijd zo onrustig van haar.....

Fleur wilde vanochtend bij de opvang papa niet los laten... Haha, 's ochtends niet loslaten en 's middags niet mee naar huis willen. Hij heeft het er maar zwaar mee
Oogjes gaan al stukken beter, ze zaten niet meer vastgeplakt, wel grote wallen onder zijn oogjes vanmorgen!

Heb ff een vraagt op hyves gezet mbt mijn winkel, als jullie ff willen kijken?
:-)

Swiss, hoeveel slaapkamers heb je op de berg? Leuk!!! gefeliciteerd! Oh ja ik zag je verhaal over Finn-beer: Ik heb er nog een voor je liggen! Geen paniek dus :-)

Huug en Steijn nog van harte! Hopelijk was Huug beter! En natuurlijk Xander ook nog van harte. Ik loop weer es achter.

Drop nog steeds zwanger; zet 'm op meid!

Is Framboos wel vaker langer afwezig?
.
anoniem_1579 wijzigde dit bericht op 17-03-2009 12:14
Reden: dubbelpost
% gewijzigd
Xaloy een link staat op het hyves forum, het is een zogenaamde 3.5 kamer woning. Dus 2 slaapkamers, waarvan er een 2 stapelbedden heeft. In de woonkamer heeft de bank ook nog eens 2 slaapmogelijkheden, dus in het totaal kunnen we 6 mensen onderbrengen. Dat kan misschien voor 1 of 2 dagen, maar dan is het echt te veel hoor.

Het is in Flumserberg, is dat voor jullie ook een beetje aan te rijden? Voor ons is het ongeveer 1.5 uur.

Fachat, heb even een paar ideeen opgeschreven.
Ben op werk --> kan nu niet op hyves!

Maar dan kunnen Robbel en ik wel es een nachtje in een weekend bij jullie komen logeren. Dat leek ons al erg gezellig :-)

Flumserberg is ongeveer 1.5 uur rijden vanaf hier, dus hetzelfde.
gezellig Xaloy, jullie zijn van harte welkom! Met dit weer krijg ik ook helemaal zin om daarheen te gaan!

Maar als je wilt zoeken, staat de woning nog op comparis. Als adres hebben ze een hotel aangegeven; parterrewoning. Postcode 8898.

Bevalt het allemaal een beetje op je werk? Beter dan vorige baan / slechter of vergelijkbaar?
Werk is OK, heb alleen last van veel hoofdpijn de laatste paar weken. Lastig concentreren!! Woensdag overleg met dokter, hopelijk komt daar wat nuttigs uit.

Mooi huis hoor, potdikkie. Lijkt me erg leuk es in die hoek van CH te kijken, ken het daar helemaal niet!
Framboosje is enorm druk met haar webwinkel.

Beterschap Ole, ontstoken oogjes zijn heel zielig. Fachat: ik kijk straks even op Hyves, we gaan eerst naar de dierentuin.
wat is het hier rustig, niet echt gezellig ter afleiding van mijn studie!

Muis waar ben je, ben benieuwd hoe alles is gegaan. Ben je druk met voorbereidingen voor je vakantie?

Layla, ik heb geen Iphone, maar een ipod touch. Wist dus niet dat ik daarmee kon forummen en mailen, wel handig (mits er een draadloos netwerk is natuurlijk)

Xaloy, vervelend van die hoofdpijn zeg. Heb jij er ook sneller last van bij een fohn-wind? Ik namelijk wel, en ik geloof dat we die momenteel weer hebben.

Framboos, waar ben je?

Icke, hoe gaat het met jou meis?

LL, blij weer fijn thuis te zijn? Ben je nu meteen weer vol aan het werk?

Lara, hoe was het in de dierentuin? Trouwens, tussen 15.7 en 15.8 kunnen we vast wel ergens tijd vinden die uitkomt, mochten jullie het leuk vinden hierheen te komen. Volgens mij heeft Finn eind juli een week vakantie, dus dan moeten mijn (schoon)ouders maar komen oppassen, maar verder is alles prima. Gezellig.

DN, ik hoop voor je dat Noah niet al te veel last krijgt van de waterpokken.

Eind pauze, nog even iets doen, en zo Finn weer ophalen.
fachatje : beterschap voor olés oogjes, kan naar vervelend zijn ontstoken oogjes!!

dropje : nog altijd geen minidropje, ben je het wachten inmiddels niet zat aan het worden?

DN : waar wonen je ouders ergens in mijn apenlandje?
witch: ze wonen in kleine brogel, net onder peer.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Ik ben nog heel geduldig hoor. Zolang het zonnetje schijnt en ik nog niet bij mijn uitgerekende datum ben...

Heb vandaag heerlijk veel gedaan en man vertelde net dat hij morgenmiddag een vrije middag heeft. Heel gezellig!
hmm, Ole is toch ziek. V. heeft het vanmiddag bij het kdv opgehaald. Hij heeft flinke koorts en zijn oogjes zijn ook nog steeds ontstoken. hij s suf en wil alleen maar liggen. Arm jochie.

Kaj had zo'n leuk nieuws. Hij vertelde dat er 3 meisjes uit zijn klas verliefd op hem zijn, hij krijgt de hele tijd kusjes. Maar zijn beste vriend is ook verliefd op hem en hij is ook verliefd op hem, zo schattig! De kleine jongen wordt groot!
quote:fachat schreef op 17 maart 2009 @ 20:15:

hmm, Ole is toch ziek. V. heeft het vanmiddag bij het kdv opgehaald. Hij heeft flinke koorts en zijn oogjes zijn ook nog steeds ontstoken. hij s suf en wil alleen maar liggen. Arm jochie.

Kaj had zo'n leuk nieuws. Hij vertelde dat er 3 meisjes uit zijn klas verliefd op hem zijn, hij krijgt de hele tijd kusjes. zo schattig! De kleine jongen wordt groot!Maar zijn beste vriend is ook verliefd op hem en hij is ook verliefd op hem,

tja....ehh...leuk!

Kwam even binnenvallen voor de Dropcheck!
quote:Xaloy schreef op 17 maart 2009 @ 12:12:

:-)

Is Framboos wel vaker langer afwezig?

ja meisie! ben de laatste jaar veel asocialer geworden!

Sterkte met je koppie! Bah! Had jij wel vaker last van he? Of waren dat zwangerschaps kwaaltjes? ai... neeeee....

Laar hoe is het met zieke Puk??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven