***APRIL 2007***

12-09-2007 21:11 19840 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleef-

tijdnaam kindjegeb.

datumgewicht nulengte nuandere kidszwangerWitchke30Xander13/03/0714,4kg86cmneeneeSpitsmuisje31Hugo

Steijn16/03/07

16/03/0711 kg

11kg83cm

81cmMees

28/11/08neeDropneusje31Fleur24/03/079500gr72cmnee

27/03/09Lilien30Kaj26/03/0713200gr86cmneeneePoezewoefke27Kieran28/03/0711 kg80cmneeneeEsan38Vincent30/03/0710500gr.76cm../00neeYumak..Kim02/04/079495gr.73cmneeneeLievelust29Daan03/04/0710200gr.72cmMeisje

27/09/08neeSwissie34Finn04/04/071140gr.80cmneeneePunkiepop..Kleine Pop12/04/078750gr76cmGr. Pop

11/12/04neeXaloy35Robbie15/04/0711300gr80cmneeneeMichasha33Morris15/04/0710500gr.76cmLars

22/12/05

Nina

15/09/2008neeIcke30Ruben15/04/078500gr72cmLiselot

04/01/2009neeFramboos8127Tommy16/4/0711,7kg90cmLivia

24/5/08neeFachat30Ole21/4/0710030gr.75,5cmKaj

15/12/02neeLeen23..Luna21/4/078820gr.72cmnee

15/10/09Draakjenoah33Noah22/4/078950gr.74cmThomas

16/02/09neeLayla39Zahra26/04/0712,4 kg83cmYasemin

23/11/08Buitenmeisje27Koen27/04/0710590gr.75,5cmGijs

8/11/08neeLara197830Puk09/05/0711kg86cmneenee

DE GROTE DROPNEUS BEVALDATUM-POULE

Witchke13 maartBuitenmeisje16 maartSpitsmuis16 maartDraakjeNoah17 maartLara18 maartEsan21 maartChance24 maartLilien26 maartFachat27 maartMichasha31 maartFramboos1 aprilSwissie4 april
Draakje: we hebben natuurlijk nog wel even tegelijk verlof, dus dan kunnen we later idd wel een keer met de kinders erbij afspreken. Gezellig!
Steijn & Hugo, gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag! Ik hoop dat jullie een leuke verjaardagsfeest hebben gehad gisteren en nog veel plezier vandaag!

Draakje, ik ben op woensdagen vrij, en ik wil nog wel een keer op kraamvisite komen hoor, als je het leuk vindt.
Layla, gezellig! Laat maar weten wanneer je kunt.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Hieperdepiep .............HOERA!!!!!!

Hugo en Steijn gefeliciteerd met jullie verjaardag.

Een fijne,zonnige dag toegewenst.
joepie, we zijn weer groot-grond bezitters. Hebben net die vakantie-woning gekocht!

Ik zet alvast een fles bubbels klaar voor vanavond!
Swissie, gefeliciteerd!!! wat een geweldig nieuws!!!
Swissie, gefeliciteerd!!
yep, ik ben er helemaal blij mee, niet gemakkelijk me nu te concentreren op mijn studie. Ben benieuwd hoe lang het nu duurt voordat we de overdracht enzo kunnen doen, maar ik denk wel redelijk snel. Misschien zo rond eind april ofzo.

Wel gemakkelijk dingen vragen voor Finn's verjaardag, nog een huis te vullen met kinderspeelgoed

Leuk, leuk, leuk, we hebben daar zelfs een klein grasveldje.

Ben er echt helemaal blij mee, zo snel mogelijk internet daar regelen, dan kan ik daar gaan werken op de donderdagen en vrijdagen.

Oh als iemand een leuke aanbieding ziet voor een nieuwe nespresso? Framboos, ik weet dat jij er eind vorig jaar een had gevonden voor effectief EUR 25 ofzo, als je weer zo'n leuke aanbieding vindt ...

Verder hoeven we weinig in te richten, maar een nespresso is wel een basis behoefte.

En nu ga ik weer leren, over 2 uur Finn ophalen (met de fiets!)
Gefeliciteerd Swiss!

Ik mail je even een kortingsbon van Nespresso door.
Gefeliciteerd Swiss!

Ik mail je even een kortingsbon van Nespresso door.
Oh shit, dat ding is geldig tot 1 januari. Sorry.
Haha, een probleem Lara
Maar je krijgt sowieso altijd e50,-- (?) terug met een bon die in de doos zit. Wij hebben nu Le Cube en die vind ik beter dan de Magimix die we ervoor hadden.
Ik vind die Le Cube wel erg mooi. Je hebt gelijk dat er wel altijd een aanbieding bij zit van korting op de cubs ofzo, prima!

Gelukkig hoeven we verder weinig extra te kopen, alleen een tweede kinderbedje, maar die haal ik gewoon bij de IKEA.

En misschien nog een kast ofzo, maar niet iets wat heel nodig is. Een kleine vriezer zou wel gemakkelijk zijn, dan kunnen we spullen inkopen en ook invriezen, wel handig.

Ik heb er echt zin in, leuk.
Hugo en Steijn, gefeliciteerd met jullie 2e verjaardag!!
En handig, want de kopjes blijven lekker warm (en nu er een nespresso komt wil ik zeker een keer komen!! )

Handig hoor, dat er weinig extra's hoeft te komen. Een vriezer is ook handig, kun je zorgen dat er altijd al wat in ligt voor het geval je er een keer laat bent of toevallig op een zon- of feestdag aankomt.

Ik ben jaloers!

*Dropje, klaar om overmorgen te gaan bevallen? Ik wil nu echt eens de poule winnen hoor! *
Dag fuifbeesten Hugo & Steijn, geniet maar lekker van jullie verjaardag !!

Swiss te gek dat je het huisje hebt !!

Ben vandaag op facebook gecontacteerd, door een kerel die in mijn klas zat toen ik 15 was, ben eens benieuwd wat nu de onderliggende reden is, waarom hij mij nu tot facebook toevoegd lolz.
Witchke, er hoeft toch geen achterliggende gedachte te zitten aan het toevoegen van iemand? Daar zijn dat soort sites juist voor, dat je alle mensen die je kent opneemt.

Hihi Lara, de koffie staat klaar hoor.

Gaan jullie komende zomer niet weer richting zuiden? Je bent van harte welkom om een paar dagen langs te komen, gezellig.

Ik heb nog geen idee wat onze plannen zijn (voordeel van een vakantiewoning is dat je geen echte plannen meer hoeft te maken), maar jullie kunnen zeker wel langskomen.

Mijn zus werd ook direct enthousiast, die heeft natuurlijk zwangerschapsverlof. Gezellig met de baby!

Ik ga mijn fiets pakken (hoop dat de banden vol zijn) en Finn van de creche halen. Leuk op de fiets!
Lara: Graag, ik wil best overmorgen bevallen. Als je nou heel hard voor me duimt helpt het misschien wel

Vanavond weer naar de verloskundige....
Ben hard bezig Drop :-) Wat handig dat de vk 's avonds open is zeg!

Swiss, we weten nog niet helemaal wat de plannen zijn deze zomer, maar het is in elk geval tussen 15-7 en 15-8 want dan kan vriend makkelijker weg in verband met zijn werk. Als het logistiek ook nog te doen is: heel graag! Lijkt me hartstikke leuk.

Lekker gefietst? Hoe is het weer bij jullie? Hier is het echt lenteweer, dus we hebben na de creche nog een stuk gefietst, Heerlijk.

Witchke: ik snap het ook niet helemaal. Bij Facebook moet je inderdaad juist zoveel mogelijk (halve) bekenden toevoegen om je netwerk te vergroten. Maargoed, wellicht heb je er nog eens wat aan op werkgebied.
Hoera voor Steijn en Hugo! Van harte gefeliciteerd met je mooie mannetjes lieve Muis!

Moet nog even iets doen hier, kom straks terug. Hoop ik.
Lara: Hier hebben ze altijd op maandagavond spreekuur voor de werkende zwangeren. heel handig en toevallig kon ik er nu nog net een keer tussen (handig want dan hoef ik geen 5 km te fietsen)

Volgende afspraak op de verjaardag van Fleur omdat dan de auto thuis is... Maar ik hoop uiteraard dat ik dan niet meer hoef.
Swiss, gefeliciteerd met jullie aankoop, gaaf hoor!

Verder eigenlijk niks te melden. Ga zo maar eens mijn bedje in, alvast wat voorslapen.
You can't have a rainbow without a little rain 🌈
Muisje: Nog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je mannetjes. Hopelijk hebben jullie een gezellige dag gehad.

Swiss: Gaaf dat jullie het huis gekocht hebben!!!!

Vandaag weer een heerlijk dagje buiten geweest. Oh wat ben ik weer blij dat het voorjaar wordt. Geeft echt weer energie. Nu ook nog op tijd naar bed en dan word ik weer eens echt fit.

Ik ga dus plat...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven