Ex praat weer

27-11-2018 14:37 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
heleris wijzigde dit bericht op 27-06-2019 10:57
0.00% gewijzigd
Ik zou een kort berichtje terugsturen, waarmee je het gelijk af kunt sluiten: leuk voor je, fijn dat het goed met je gaat (oid), het beste.
En als hij dan opnieuw contact probeert te zoeken, duidelijk zijn dat het voor jou niets toevoegt, en hem weer het beste wensen. Daarna zou ik hem wel negeren.
Je kunt toch best met hem praten, om te kijken hoe het gaat...Als hij je nu elke week lastig viel dan is het een ander verhaal eens in de zoveel tijd vind ik dat niet erg.
Wat stuurde hij dan?
Als je dan toch een beetje benieuwd bent...
Wat is er mis mee om geïnteresseerd te zijn in iemand van wie je hebt gehouden?
Als je bang bent dat hij daar hoop uit put, dan is dat zijn interpretatie.
Je kan het altijd op een later punt afkappen.
het ligt er wel een beetje aan waar hij het over wil hebben en hoe lang, misschien wil ie gewoon alleen een boek terug want dat was eigenlijk van zijn zusje ofzo?
Lorem Ipsum
Wat lief dat je het lullig voor hem vindt. :facepalm:
Don't judge before you know
sneeuwwitje80 schreef:
27-11-2018 14:46
Wat stuurde hij dan?
Een random berichtje :hihi:
Reageren. Ik stuur zelf eens in de paar maanden een berichtje mijn exen om te vragen hoe het gaat (of zij sturen mij). Je kent elkaar door en door en gunt de ander het beste, dus waarom niet?

Houd het wel bij bijpraten, flirten of iets dergelijk is natuurlijk uit den boze
Veritas vos liberabit
SallySpectra* schreef:
27-11-2018 15:23
Een random berichtje :hihi:
Jaja
Bedankt voor de reacties. Misschien denk ik er inderdaad te moeilijk over. Ik zal hem wel wat terug sturen en zorgen dat het inderdaad bij gewoon even bijpraten blijft.
Is appen tegenwoordig hetzelfde als praten?
SallySpectra* schreef:
27-11-2018 16:50
Is appen tegenwoordig hetzelfde als praten?
Onder de 25 wel.
Dus een random berichtje is meteen iemand terug willen
🤔
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Wilhetnietweten schreef:
27-11-2018 18:43
Onder de 25 wel.
Zelfs bellen vinden ze eng.

En TO, ik reageer nooit als ik appjes krijg van mensen waar ik niets (meer)mee heb. Misschien onaardig, maar het is nu eenmaal zo. Zo loopt het leven. Mensen komen en mensen gaan.
Wat is een random berichtje?

Wat staat er dan bijvoorbeeld in?
Jeetje wat is dat toch tegenwoordig, wat berekenend allemaal!
Je kunt toch gewoon bevriend blijven of af en toe contact houden, tenminste als er geen pijnlijke en nare dingen zijn gebeurd en als de afgewezene daarmee om kan gaan...

Het gaat er toch om dat je zoveel mogelijk een fijn en goed leven leidt, met fijne vrienden en kennissen, en mensen goed behandelt, niet om doelgericht de ideale relatie te verkrijgen en de rest te laten stikken...

Gewoon je (ex-)vriend netjes en aardig behandelen. Als je niet meer met iemand wil vrijen en samenleven, wil nog niet zeggen dat je iemand moet/kan negeren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven