Ex praat weer
dinsdag 27 november 2018 om 14:39
dinsdag 27 november 2018 om 14:57
dinsdag 27 november 2018 om 15:23
dinsdag 27 november 2018 om 15:46
dinsdag 27 november 2018 om 16:06
Jaja
dinsdag 27 november 2018 om 18:43
Onder de 25 wel.
dinsdag 27 november 2018 om 19:13
Zelfs bellen vinden ze eng.
En TO, ik reageer nooit als ik appjes krijg van mensen waar ik niets (meer)mee heb. Misschien onaardig, maar het is nu eenmaal zo. Zo loopt het leven. Mensen komen en mensen gaan.
dinsdag 27 november 2018 om 19:23
Jeetje wat is dat toch tegenwoordig, wat berekenend allemaal!
Je kunt toch gewoon bevriend blijven of af en toe contact houden, tenminste als er geen pijnlijke en nare dingen zijn gebeurd en als de afgewezene daarmee om kan gaan...
Het gaat er toch om dat je zoveel mogelijk een fijn en goed leven leidt, met fijne vrienden en kennissen, en mensen goed behandelt, niet om doelgericht de ideale relatie te verkrijgen en de rest te laten stikken...
Gewoon je (ex-)vriend netjes en aardig behandelen. Als je niet meer met iemand wil vrijen en samenleven, wil nog niet zeggen dat je iemand moet/kan negeren.
Je kunt toch gewoon bevriend blijven of af en toe contact houden, tenminste als er geen pijnlijke en nare dingen zijn gebeurd en als de afgewezene daarmee om kan gaan...
Het gaat er toch om dat je zoveel mogelijk een fijn en goed leven leidt, met fijne vrienden en kennissen, en mensen goed behandelt, niet om doelgericht de ideale relatie te verkrijgen en de rest te laten stikken...
Gewoon je (ex-)vriend netjes en aardig behandelen. Als je niet meer met iemand wil vrijen en samenleven, wil nog niet zeggen dat je iemand moet/kan negeren.