Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Afbeelding

Wat heeft die mevrouw van de pop-up reclame van de velthuis kliniek een raar kapsel
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik mag toch hopen dat jullie gewoon leuke geile mislukte onverwachte watdanook seks hadden in plaats van een teleurstellende aandachtsdruipkutfantasietjes waarbij je opdringerig je onwillige lezerspubliek moet overtuigen van... iets?
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
0-0
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maleficent schreef:
27-11-2018 19:56
Wat heeft die mevrouw van de pop-up reclame van de velthuis kliniek een raar kapsel

Dat moet jij zeggen. ;-)
Heb ik het zo begrepen dat offtopic-posts op het Modtopic nu ipv van gegumd op napraat worden geplaatst/geplakt?

MonteCara* schreef:
27-11-2018 20:12
Heb ik het zo begrepen dat offtopic-posts op het Modtopic nu ipv van gegumd op napraat worden geplaatst/geplakt?
Ja.
¡Apagando las luces!
SombraOnline schreef:
27-11-2018 20:13
Ja.
Thnx voor je antwoord.
Jee wat een zootje wordt dat dan :proud:

feow schreef:
27-11-2018 19:57
Ik mag toch hopen dat jullie gewoon leuke geile mislukte onverwachte watdanook seks hadden in plaats van een teleurstellende aandachtsdruipkutfantasietjes waarbij je opdringerig je onwillige lezerspubliek moet overtuigen van... iets?
Duh.
RikM schreef:
27-11-2018 19:53
En dan te bedenken dat leuke forummers zoals Shifty vrijwillig opstappen... :|

Is die weg dan..?
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
MonteCara* schreef:
27-11-2018 20:12
Sjeumig. Maargoed, anders had ik de aftocht van anoniempje (met haar nick er gewoon bij om het makkelijk te maken) gemist. Heerlijk, als uitsmijter nog even een mooi voorbeeld van gaslightning, een vertrek in stijl!
Betty_Slocombe schreef:
27-11-2018 19:54
Ik heb nooit Kiki-toestanden gehad. Maar ik won wel vaak met Yahtzee. Dat is ook mooi.

Véél beter dan dronken op je sokken thuiskomen en de volgende ochtend wakker worden in een herenboxershort :biggrin:
het is me allemaal weer wat
Het-groepje schreef:
27-11-2018 20:53
Sjeumig. Maargoed, anders had ik de aftocht van anoniempje (met haar nick er gewoon bij om het makkelijk te maken) gemist. Heerlijk, als uitsmijter nog even een mooi voorbeeld van gaslightning, een vertrek in stijl!
Ik snap jouw post even niet.

MonteCara* schreef:
27-11-2018 20:18
Thnx voor je antwoord.
Jee wat een zootje wordt dat dan :proud:

Dat is waarschijnlijk ook precies hun bedoeling.
Maleficent schreef:
27-11-2018 19:56
Afbeelding

Dat is ontzettend klungelig gefotoshopt. Met cloonstempel iets meer haar. Echt te knullig voor woorden :D
Het-groepje schreef:
27-11-2018 20:53
Edit: napraat zou een gekke plek zijn om een anonimisering te vragen. Toch denk ik dat ze niet direct op anoniem wilde eigenlijk.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
RikM schreef:
27-11-2018 19:53
En dan te bedenken dat leuke forummers zoals Shifty vrijwillig opstappen... :|
Ja dat is echt ronduit shitty.
MarindaH schreef:
27-11-2018 22:33
Edit: napraat zou een gekke plek zijn om een anonimisering te vragen. Toch denk ik dat ze niet direct op anoniem wilde eigenlijk.

Dat is waarschijnlijk een verplaatste post denk ik. Door de mods niet goed gelezen maar na twee zinnen lezen al hierheen gedastied.
Waarom is het Bij1 topic vergrendeld?

:popcorn:
Hetvrijewoord schreef:
27-11-2018 23:14
Waarom is het Bij1 topic vergrendeld?

:popcorn:

In plaats van popcorn eten kun je ook even hierboven lezen..
Pipistrello schreef:
27-11-2018 23:26
Nee.
Pipistrello schreef:
27-11-2018 23:26
Al die off topic berichten zullen wel afleiden.
the_Wicked_Witch schreef:
27-11-2018 22:44
Dat is waarschijnlijk een verplaatste post denk ik. Door de mods niet goed gelezen maar na twee zinnen lezen al hierheen gedastied.
Dat het niet goed gelezen is, is begrijpelijk. Ik haakte ook na 2 zinnen af.
MarindaH schreef:
27-11-2018 22:33
maakt heus wel weer een nieuwe nick
S-Meds schreef:
27-11-2018 23:34
maakt heus wel weer een nieuwe nick
Afbeelding
Een inschattingsfout kan heel snel fataal zijn bij wat wij doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven