Napraattopic deel 106

19-11-2018 19:14 3270 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Vanzai schreef:
27-11-2018 23:39
Afbeelding
soms ben je best grappig, doe dat vaker!
S-Meds schreef:
27-11-2018 00:46
Ik heb het gelezen hoor. Ze beschuldigde ss van antisemitisme en zei iets als misselijke trut ofzo.
Niet echt zweerverhogend

Soheeey, dit is pertinent niet waar. Ik weet wat ze had geschreven want ik had haar post gequote omdat ik er een reactie op gaf. Even later zag ik dat de quote verwijderd was en dat diegene een ban had gekregen wegens stemmingsmakerij. Een ban wat me zeer verbaasde.

LOEP ME MAAR aub.
MarkSD schreef:
27-11-2018 00:12
Ik staf eigenlijk nooit, zeker niet voor zoiets onbenulligs. Maar ik weet dat anderen wel veelvuldig naar het stafje grijpen. Zo'n Pientje is altijd erg genuanceerd en zie ik eigenlijk nooit schelden. Ze is wel een opponent van 'het-groepje' (niet de forumster). Ben dan ook erg benieuwd wat er gezegd zou zijn. Als dat zou worden vermeld in het bantopic (de letterlijke tekst) kunnen we daarover oordelen en afzetten wat anderen schrijven. Nu is het een greep in het donker.

Dit inderdaad.

Jammer dat ze afscheid heeft genomen.
LOEP ME MAAR aub.
ModeratorViva schreef:
27-11-2018 18:19
Het topic "Het nieuwe Bij1 topic" is gesloten omdat het topic ontspoort en een verdere discussie weinig meer zal toevoegen. Ook is er een gebrek aan respectvolle communicatie wat niet bijdraagt aan een positieve sfeer op het forum.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva

Met dank aan?
Wellicht eens kijken op het napraattopic? Is dat de sfeer die jullie voor ogen hebben?

Of verdere discussie wat toevoegt bepalen de forummers die er schrijven wel of is dat ook een nieuwe regel?

Fijn toch dat smeds, betweeter en consorten na een maand eindelijk hun zin hebben, laat het topic zelf vooral staan zodat iedereen kan lezen wie er uit was op provocatie, bans en stafjes.

Dit soort enge praktijken zorgt er alleen maar voor dat er een nieuw topic aangemaakt gaat worden, al was het alleen maar om aan te tonen hoe het hier rolt.
Jeej volgens mijn horoscoop (lees ook) kom ik nog 3 kinderen tekort. Wat te doen,wat te doen.
Vriend heeft er precies genoeg volgens zijn horoscoop.
Nu mag ik hem zeker wel gewoon dwingen om nog 3 kinderen met mij te maken toch?
Het staat op Viva dus het is waar en het moet dus. :proud:
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Goh. Viva vindt dat we aan betaalde seks moeten doen ... https://www.viva.nl/sex-en-liefde/seks- ... -carriere/
:nut:
Wat een armoede. Al die jaren feminisme en dit heeft het ons gebracht: een tijdschrift voor jonge vrouwen dat voorstelt op je werk een affaire te beginnen, want anders is het ook zo saai allemaal.
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2018 08:50
Wat een armoede. Al die jaren feminisme en dit heeft het ons gebracht: een tijdschrift voor jonge vrouwen dat voorstelt op je werk een affaire te beginnen, want anders is het ook zo saai allemaal.
Kwa feminisme boeren we achteruit. Viva voorop
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2018 08:50
Nou, het heeft toch gebracht dat het “normaal” gevonden wordt. Vroeger werd een vrouw letterlijk verketterd als ze een affaire had/had gehad.
Wilhetnietweten schreef:
28-11-2018 09:02
Nou, het heeft toch gebracht dat het “normaal” gevonden wordt. Vroeger werd een vrouw letterlijk verketterd als ze een affaire had/had gehad.
Ja het wordt nu normaal gevonden?
Hmm die indruk heb ik nou niet.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Wilhetnietweten schreef:
28-11-2018 09:02
Ik vind affaires nog steeds niet normaal. Gelijke rechten voor mannen en vrouwen, dát vind ik wel normaal.
Ik ga mijn baan opzeggen. Op mijn werk valt niks te neuken, en ik moet toch aan mijn van bil quotum komen, zeker nu ik er nog even gauw twee kinderen bij moet fabriceren.
Dit geschuif slaat als een tang op een varken. :facepalm:

Maar goed, als dit viva logica is: wat zal ik vanavond eens eten?

Ik lees de antwoorden wel in napraat.
Ik wil helemaal geen affaire met een collega. Ik moet er niet aan denken. En waar dan? Bij de cup-a-soup-automaat?
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2018 09:05
Ik vind affaires nog steeds niet normaal. Gelijke rechten voor mannen en vrouwen, dát vind ik wel normaal.
Ik ook niet, vandaar dat het tussen “” staat. Maar dat vind ik ook gelden voor mannen.
Het verschil met vroeger is, dat het niet erger is dat een vrouw het doet, dan wanneer een man het doet.
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2018 09:08
Ik wil helemaal geen affaire met een collega. Ik moet er niet aan denken. En waar dan? Bij de cup-a-soup-automaat?
Of op de mangel. Wel lekker warm trouwens aan de bips, dus misschien toch het overwegen waard.
Betty_Slocombe schreef:
28-11-2018 09:08
Hebben jullie die? Wat luxe! Als wij er één zouden hebben, zou ik een affaire misschien wel willen overwegen hoor. Gezellig saampjes aan de soep :flirting:
There is always something happening, and it's usually right now
Lady*Voldemort schreef:
28-11-2018 09:21
Of op de mangel. Wel lekker warm trouwens aan de bips, dus misschien toch het overwegen waard.
Bezemkast.
Ik gok dat ze op de Viva-redactie alleen droogstaande meiden hebben.
To do lijstje voor dit weekend:
-betaalde seks hebben
-3 kinderen maken
Rosabella1 schreef:
28-11-2018 09:43
To do lijstje voor dit weekend:
-betaalde seks hebben
-3 kinderen maken
Dat kun je wel mooi combineren! :jump:
Ik vat mijn baan al thuisblijfmoeder heel serieus op en heb met mijn kwartet dus precies genoeg kinderen.

Mijn man daarentegen heeft er in elk geval drie teveel. Bij mij. Maar hij werkt buitenshuis, dus je weet maar nooit.

Ik vraag me trouwens af welke drie :O
Vanbilquotum 😂😂😂😂 Vervalt die als je over de vruchtbaarheidsdatum heen bent, want dan gloort er voor mij hoop aan de horizon.
yette schreef:
28-11-2018 09:48
Ik vat mijn baan al thuisblijfmoeder heel serieus op en heb met mijn kwartet dus precies genoeg kinderen.

Mijn man daarentegen heeft er in elk geval drie teveel. Bij mij. Maar hij werkt buitenshuis, dus je weet maar nooit.

Ik vraag me trouwens af welke drie :O
:proud:
Moeilijk moeilijk.
Vriend heeft eigenlijk de drie kinderen al die ik tekort kom maar ja die zijn volwassen en hebben al een moeder.
Als hij er met mij 3 maakt dan heeft hij er 3 teveel.
Nou ja het gaat ook eigenlijk niet om hem hè alles draait natuurlijk om mij. :proud:
Overigens, ik heb zin om een zuigerige opmerking te maken over dat iedereen maar hoogbegaafd is en ik niet, maar dat ik mezelf alsnog intelligenter vind dan veel mensen en hoe dat dan kan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven