Napraattopic deel 106
maandag 19 november 2018 om 19:14
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 27 november 2018 om 10:56
.
Sorry, heb al een vriendin. Wel bedankt voor het aanbod.
dinsdag 27 november 2018 om 10:57
Vanzai schreef: ↑26-11-2018 23:50Ik heb al meerdere malen aangeven dat de mod(s) zelf een van de grondregels uit de huisregels (het bieden van een veilige omgeving) met voeten treden met dit sanctiegedrag, maar uiteraard wordt daar niet op gereageerd.
Probeert zo’n mod zich dan niet voor te stellen hoe het is wanneer je elke keer dat je op het forum inlogt moet vrezen dat je zo’n ban-schermpje voor je neus krijgt wanneer je je post niet beperkt tot ‘ja TO, je hebt helemaal gelijk’?
Enige zelfreflectie zou een oplossing voor je probleem kunnen zijn.
Evenals wat beheersing krijgen over je stafje.
dinsdag 27 november 2018 om 10:59
Hoe zeiden ze dat ook al weer in Sneeuwwitje? Iets met een spiegeltje.the_Wicked_Witch schreef: ↑27-11-2018 10:57Enige zelfreflectie zou een oplossing voor je probleem kunnen zijn.
Evenals wat beheersing krijgen over je stafje.
dinsdag 27 november 2018 om 11:16
dinsdag 27 november 2018 om 11:19
dinsdag 27 november 2018 om 11:20
MarkSD schreef: ↑27-11-2018 10:47Er zijn bepaalde forumleden die expliciet hebben uitgesproken dat ze mij willen zien vertrekken.
Je mag mij overal op aanspreken. Het zou fijn zijn als je dan inhoudelijk reageert met onderbouwde stellingen.
Begin eerst maar eens met het uiteenzetten waarom ik mij zou bezondigen aan 'haatzaaien'. Succes.
dinsdag 27 november 2018 om 11:28
Ik ook.
dinsdag 27 november 2018 om 11:36
eensKukita-Del-Barrio schreef: ↑27-11-2018 10:32Schei uit met je scherp formuleren. Jij maakt je net zo vaak als die Pientje schuldig aan stemmingmakerij, haatzaaien en het verspreiden van fake news met die nietszeggende links die je onder elke post neerzet.
dinsdag 27 november 2018 om 12:24
the_Wicked_Witch schreef: ↑27-11-2018 12:09Ik wil je wel antwoord geven maar ik vrees dat er dan weer kleine mannetjes met hun kleine stafjes gaan zwaaien.