Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

vrijdag 23 november 2018 om 14:07
ja dat bedoel ik, dat die opa van Daan de vader is van Rik. oh nee dan zijn ze geen half broers natuurlijk. maar dan is Daan de neef van Rik en is hij de erfgenaam ipv Daan...
Don't cry, buy a bag and move on.
vrijdag 23 november 2018 om 20:37
GinnyJones schreef: ↑15-11-2018 11:22Oke, ik heb een theorie bedacht, omdat niet iedereen houdt van speculeren en mogelijke spoilers doe ik het even in het wit hieronder..

zondag 25 november 2018 om 22:00
Inderdaad, ik bleef in dat geval even wat langer op bezoek in Meerdijk.AbsolutelyFabulous schreef: ↑23-11-2018 20:13Wat meent die opa Stern zich wel, Maria te willen weg sturen.
maandag 26 november 2018 om 12:28
Inderdaad.

Janine huilend: 'Hij is zo klein"...
Maar toen Marieke hem uit de couveuse tilde dacht ik, OF Marieke is heel klein, OF GtSt slaat de plank weer eens lekker mis.

maandag 26 november 2018 om 15:24
Inderdaad, dat kind gaat al bijna naar school.KoffieDoosje schreef: ↑26-11-2018 12:28Inderdaad.![]()
Maar toen Marieke hem uit de couveuse tilde dacht ik, OF Marieke is heel klein, OF GtSt slaat de plank weer eens lekker mis.
maandag 26 november 2018 om 20:20
KoffieDoosje schreef: ↑26-11-2018 12:28Inderdaad.![]()
En vandaag: ‘HIJ ADEMT NIET’.
Ehm. Volgens de monitor zit er gewoon een stickertje los.

En de bloeddruk van een volwassene.

.

maandag 26 november 2018 om 20:48
Anoniem262821034 schreef: ↑26-11-2018 20:20En vandaag: ‘HIJ ADEMT NIET’.
Ehm. Volgens de monitor zit er gewoon een stickertje los.
En de bloeddruk van een volwassene.![]()
Doe eens niet zo slim.

woensdag 28 november 2018 om 20:20

donderdag 29 november 2018 om 10:04
Ik gooi er nog even wat spoilers in in het wit:
Het gaat niet goed tussen Rik en Zoe, Zoe beweert dit enkel voor Rik te doen maar nadat Daan zegt dat hij verliefd op haar is en haar later zoent, zoent ze hem terug. Ik geloof niet dat Daan serieus is maar dit enkel zegt om te zorgen dat Zoe niet stopt met de situatie. Ondertussen wordt Daan op de zaak gezet waar Aysen aan werkt (Billy) omdat Alex ineens door zijn rug gegaan is. Bij Billy gaan wat dingen mis, Ludo verraad Aysen om zijn eigen hachje te redden. Billy drogeert Aysen en Daan, die buiten staat te wachten, schiet flink in de stress. Ik vermoed dat hierbij zijn ware gevoelens voor Aysen boven gaan komen waardoor het hele verzonnen huwelijksplan alsnog in de soep loopt.
Jeff is ook even terug, hij speelt Sinterklaas en gaat een tijdje de koning overnemen omdat Lucas met Flo naar Amerika wil naar zijn vader om kerst te vieren. Mark pikt het gedrag van Janine niet langer en hij en Marieke praten hun problemen uit.
Het gaat niet goed tussen Rik en Zoe, Zoe beweert dit enkel voor Rik te doen maar nadat Daan zegt dat hij verliefd op haar is en haar later zoent, zoent ze hem terug. Ik geloof niet dat Daan serieus is maar dit enkel zegt om te zorgen dat Zoe niet stopt met de situatie. Ondertussen wordt Daan op de zaak gezet waar Aysen aan werkt (Billy) omdat Alex ineens door zijn rug gegaan is. Bij Billy gaan wat dingen mis, Ludo verraad Aysen om zijn eigen hachje te redden. Billy drogeert Aysen en Daan, die buiten staat te wachten, schiet flink in de stress. Ik vermoed dat hierbij zijn ware gevoelens voor Aysen boven gaan komen waardoor het hele verzonnen huwelijksplan alsnog in de soep loopt.
Jeff is ook even terug, hij speelt Sinterklaas en gaat een tijdje de koning overnemen omdat Lucas met Flo naar Amerika wil naar zijn vader om kerst te vieren. Mark pikt het gedrag van Janine niet langer en hij en Marieke praten hun problemen uit.
donderdag 29 november 2018 om 16:19
Oké, het zal wel wennen.
Zo moest ik ook vreselijk wennen dan de nieuwe Sjors.
donderdag 29 november 2018 om 16:21
daenerys79 schreef: ↑28-11-2018 20:20Deze vervangt de oude Q. die is eruit, komt niet meer terug. hij ziet eruit alsof hij iets teveel wortels heeft gegeten...

zaterdag 1 december 2018 om 09:28