Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Alle reacties Link kopieren
Oh, als het van jou moet..
over het algemeen, van hem als persoon krijg ik de kriebels. Misschien zegt het juist dat hij zijn rol te goed speelt.
Sophiever schreef:
06-12-2018 11:13
Dat is dan behoorlijk kortzichtig en hypocriet van de gene die reageren, Sjors is vrijgezel en de afspraken die de ander met zijn partner maakt hoeft door anderen niet ter discussie gesteld te worden. En het is ook niet aan een ander om na te gaan of er afspraken zijn of niet, die gene is verantwoordelijk voor zijn eigen relatie.
Ik ben het niet met je eens. Sjors probeert altijd het heilige boontje uit te hangen en maar binnen en naar de kerk gaan. Het maakt niet uit of iemand single is of niet (al was ze dat maar half op dat moment), seks met een getrouwde man, het zusje van een vriendin van je ook nog, wiens vrouw ongeneeslijk ziek is. Dat doe je gewoon niet. Dan heb je echt totaal geen gevoel voor fatsoen en geen respect voor een ander. En je dan willen voordoen als heilig boontje.. sorry maar dat vind ik pas hypocriet en kortzichtig.

Zo, tot zover mijn veel te serieuze reactie :mrgreen: (die ik wel 100% meen)
GinnyJones schreef:
06-12-2018 12:37
Ik ben het niet met je eens. Sjors probeert altijd het heilige boontje uit te hangen en maar binnen en naar de kerk gaan. Het maakt niet uit of iemand single is of niet (al was ze dat maar half op dat moment), seks met een getrouwde man, het zusje van een vriendin van je ook nog, wiens vrouw ongeneeslijk ziek is. Dat doe je gewoon niet. Dan heb je echt totaal geen gevoel voor fatsoen en geen respect voor een ander. En je dan willen voordoen als heilig boontje.. sorry maar dat vind ik pas hypocriet en kortzichtig.

Zo, tot zover mijn veel te serieuze reactie :mrgreen: (die ik wel 100% meen)
Ik heb teruggekeken en ze was volledig vrijgezel op dat moment, Amir zeurt omdat hij jaloers is. Sjors zit niet fout, Mark zit fout, hij gaat vreemd en zijn vrouw is ziek. Genoeg stellen waarvan de een ernstig ziek is waar de seks niet meer bij gebeurt en waarbij de zieke partner toestemming geeft om ergens anders seks te zoeken. De gene waar seks mee gebeurt hoeft daarop niet afgerekend te worden. Het is niet de verantwoording van Sjors, noch haar "probleem".
Nou Amir kan voortaan beter zijn kleren aanhouden, want ik kon er niet eens naar kijken zo niet geil vind ik die gast. Gatver.
Ik ben fan van Sinterklazina.

En (sorry), ook van deze Sjors.
Ik vind haar onwijs goed spelen.
Ik ben toch blij dat er een harde kern in zit. Dat vertrouwde gezichten als Laura, Ludo, Janine en Rick nog niet vervangen zijn. Die zijn ook niet te vervangen.

Ik vond trouwens de vorige Rover ook leuker.
Hmm. Van mij mogen ze Janine wel vervangen hoor.
rougelove schreef:
06-12-2018 14:22
Ik ben toch blij dat er een harde kern in zit. Dat vertrouwde gezichten als Laura, Ludo, Janine en Rick nog niet vervangen zijn. Die zijn ook niet te vervangen.

Ik vond trouwens de vorige Rover ook leuker.
Ja, ik vond de vorige Rover ook leuker.
Maar wat mij betreft sturen ze Rik terug naar die kliniek in Londen. Wordt hij verliefd op een verpleegster en gaat in Londen wonen.
De rol van Rover is met deze acteur een stuk kinderachtiger geworden. Opgeschoten kutpuber die DJ'tje wil gaan spelen.. Ga naar school man en leer een vak.
Merel7 schreef:
06-12-2018 19:14
Ja, ik vond de vorige Rover ook leuker.
Maar wat mij betreft sturen ze Rik terug naar die kliniek in Londen. Wordt hij verliefd op een verpleegster en gaat in Londen wonen.
:hihi:
Is er iemand nog in de stemming voor wat spoilers? Hieronder in het wit :mrgreen:

Maria is boos en nadat Eduard haar zeer denigrerend te woord staat in de Rozenboom lacht Maria hem in zijn gezicht uit en verteld hem dat het huwelijk van Daan nep is, dat Zoe het enkel doet voor geld voor haar werkelijke liefde en dat ze niet zwanger is maar dat een draagmoeder zwanger is. Eduard confronteert Zoe op een zeer denigrerende manier. In eerste instantie gaat Zoe tegen hem in en vertrekt, ondanks dat Eduard wil dat ze vertrekt uit de suite, naar de suite. Eduard gaat haar achterna en noemt haar een hoer, zet haar tegen de muur en betast haar borsten. Op dan moment komt Daan binnen.

Zoe rent weg en wordt opgevangen door Aysen die in de lobby staat. Eduard zegt tegen Daan dat hij enkel nog geld krijgt als hij getuigd dat Eduard niets gedaan heeft. Aysen neemt beide heren mee naar het bureau waar Daan in eerste instantie doet wat zijn opa zegt. Na een preek van Aysen geeft hij toch toe en verteld de waarheid, dit verteld hij ook tegen zijn opa.

Eduard verteld daarna aan Daan dat hij helemaal geen Stern is, dat hij zijn hele leven geprobeerd heeft een Stern van hem te maken en dat hij hem gekocht heeft voor 10.000 gulden. Dit alles op een redelijk denigrerende manier.

Ondertussen heeft Maria besloten om nog een weekend naar Rikki te gaan en daarna terug naar Canada te vertrekken. Ze gaat met de taxi. Eduard heeft nog niet aan Daar verteld wie zijn biologische moeder is dus ik weet niet of Maria nog terugkomt na haar bezoekje aan Rikki of dat de rest telefonisch (buiten beeld) wordt afgehandeld.
Ginny, bedankt weer!!!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Ginny, bedankt!!
Klinkt spannend, bedankt Ginny.
Ik heb geloof ik al meer dan een jaar niet meer gekeken en nu staat het opeens weer op. Die begintune :-o ! En ik val met mijn neus in de boter meteen. Rick met een nekkraag, (de ironie :rofl: ), Jeff weer terug, Joke Bruijs als moeder(?) van Rik (acteert als een natte krant), Linda heeft ander haar en Aysen ook...... nouja, dat is voor jullie allemaal oud nieuws natuurlijk.
Ik brand natuurlijk van de vragen-waar zijn bijv. Nina en Sam en Sjoerd gebleven?? Maarja, moet ik maar vaker kijken, natuurlijk.
Ik snap dat een samenvatting van een jaar iets teveel gevraagd is :)
Nothing happens for a reason
Sam is vertrokken naar New York voor een studie, iets met fotograferen enzo.
Sjoerd is op wereldreis vertrokken.
Kwebbeltje91 schreef:
07-12-2018 20:52
Sam is vertrokken naar New York voor een studie, iets met fotograferen enzo.
Sjoerd is op wereldreis vertrokken.
Dank Kwebbeltje!
juliet64 schreef:
07-12-2018 21:35
Dank Kwebbeltje!

Alstu!
Ik heb vanavond ook maar weer es gekeken.
juliet64 schreef:
07-12-2018 20:33
Rick met een nekkraag, (de ironie :rofl: )
Laatst zei de moeder van Rik tegen hem, dat zijn (ex) geliefde hem moet accepteren met nek en al anders is ze hem niet waard. Waarschijnlijk dachten alle schrijvers in dit topic: Welke nek?? :P
Joke Buijs heeft al eerder de moeder van Rik gespeeld hoor Juliet64

ik ga het nog steeds niet kijken,
maar ik lees graag hier wat er gebeurd en ben nog steeds lid van de facebook pagina
het is vooral leuk daar mensen op de kast te jagen

man wat heeft die soap een stel rare gekke fans

er schijnt een foto gemaakt te zijn van rik met kraag, nina, bing en ik denk zoe ? en ludo in de koning
door een onbekende
wie denken jullie wie het is

ik zou niet weten
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
mamsvan schreef:
08-12-2018 10:35
Oh echt? Dat was dan zeker in een periode dat ik ook heel lang niet keek, want dat is helemaal langs me heengegaan.
Ze is niet beter gaan acteren in de loop der tijd in elk geval :)
mamsvan schreef:
08-12-2018 10:35

ik ga het nog steeds niet kijken,
maar ik lees graag hier wat er gebeurd en ben nog steeds lid van de facebook pagina
het is vooral leuk daar mensen op de kast te jagen

man wat heeft die soap een stel rare gekke fans

er schijnt een foto gemaakt te zijn van rik met kraag, nina, bing en ik denk zoe ? en ludo in de koning
door een onbekende
wie denken jullie wie het is

ik zou niet weten
Ik dacht eerst aan Maria, omdat ze haar in beeld brachten toen ze lag te luisteren naar dat Story-tel verhaal. Misschien wilt ze Janine bang maken en geld aftroggelen omdat ze bijv. in geldnood zit, of gechanteerd wordt.
Kwebbeltje91 schreef:
08-12-2018 11:44
Ik dacht eerst aan Maria, omdat ze haar in beeld brachten toen ze lag te luisteren naar dat Story-tel verhaal. Misschien wilt ze Janine bang maken en geld aftroggelen omdat ze bijv. in geldnood zit, of gechanteerd wordt.
Ja maar ja je kunt niet en in het cafe een foto van ze maken en thuis naar dat boek luisteren.
Sophiever schreef:
08-12-2018 11:58
Ja maar ja je kunt niet en in het cafe een foto van ze maken en thuis naar dat boek luisteren.
Dat vond niet noodzakelijkerwijs op exact hetzelfde tijdstip plaats natuurlijk.
lise1985 schreef:
08-12-2018 12:00
Dat vond niet noodzakelijkerwijs op exact hetzelfde tijdstip plaats natuurlijk.
Nee maar ze kan onmogelijk die honden al vergiftigd hebben dat stond die dag al in de krant.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven