Gestopt met de pil

18-08-2007 10:34 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdKindGestoptNOD/UitgerekendBijzonderhedenBlink2252ejun '0906-08Harleygirl29301esep '07 Nadine 409342enov '0803-09-0926-08 gyn 13-08 vk

Jongen

Nadine 409341eapr '0630-08-07 Nick Blink2241eokt '0629-09-07VincentOngeduld2271enov '0614-01-08 GuidoUtah262eaug '0702-05-08TimB80271ejul '0725-06-08YvoZaza 271eokt '0615-08-08LynnBloemetje78301ejul '0723-11-08 kleintje* Meissie80281edec '0610-12-08CharlotteSweety32341eokt '0624-12-08LauraTinkerbel80281ejun '0624-03-09Tomas

Hopelijk kunnen we in dit nieuwe topic snel nieuwe zwangeren en baby's verwelkomen!!
Lieve dames: reaktie in dit geval even op hyves.

Nadine: Nog gefeliciteerd met je moeder!
@ Sweety: ik heb gereageerd op onze hyves!

Ik zeg maar zo(o), dat is korter dan dierentuin... :-D
Sweet, ik heb even gereageerd op onze hyves.

Zaza, jammer zeg. Was ik al bang voor....

Thinkerbel,
Morgen komt de vlos thuis langs voor een strippoging. Ze wou het liever thuis doen. Vind ik ook prima. Toch fijner in je eigen bed dan daar in een kantoortje met een volle wachtkamer er achter haha.
Alle baby's van de puffclub zijn jongens!! Haha nummer 4 is afgelopen vrijdag geboren. Geen dinnetje voor frumster.
Sweety,

Tink, ik hoop dat het strippen gaat helpen!

Ik heb via internet net een kaartje besteld voor de dierentuin (super de boer actie) dus ik ben er sowieso! Nog andere carpoolopties? Ongeduld en Blink, rijden jullie samen, want Ongeduld woont sowieso dicht bij mij.

Maar anders rij ik gewoon alleen hoor! (Of, met zn tweeen natuurlijk..)
Blink en ik rijden samen, dus ik vrees dat je bent aangewezen op het gezelschap van je dochter!

Goed idee trouwens, kaartje via de super de boer actie. Eens kijken of ik het ook nog zo kan doen!

En nu vlieg ik naar mijn fotografiecursus! Eerste les vandaag, ben benieuwd!
Er is niet gestript. Het was nog hetzelfde als afgelopen donderdag. We hebben afgesproken dat als ik voorweeen krijg ik donderdag bel, dan probeert ze het nog een keer en anders maakt ze voor vrijdag een afspraak bij de gyn. Dan krijg ik uitleg wat er gaat gebeuren en dan word ik zaterdag ingeleid.
Hè wat jammer Tink, ik heb zo voor je geduimd!

En dan moet ik ook nog lang wachten voor ik iets weet; wij gaan nl. vrijdag een weekendje naar Blankenberge (belgische kust) met vrienden van ons en komen zondag pas terug!

Nou ja, als je maar gaat bevallen, dat is het belangrijkste!
Hallo dames

Ik kom ook naar de meeting hoor. Is idd een heel eind maar wil jullie toch wel live zien hoor...

Tink, ja ik zeg niks, het komt goed meid :-)
Woont er iemand toevallig in de buurt van Eindhoven? De routeplanner stuurt me voor de meeting over Eindhoven;Den Bosch, Utrecht en zo naar Amersfoort??

Vraag het me even af mss kan ik dan een stuk carpoolen anders...
He Tink, da's balen! Ik ben ook ingeleid, dus als je vragen hebt!

Nadine: Alvast heel veel plezier! Wij willen ook weer een weekendje weg, maar weten nog niet waarheen...

Meis: Nadine woont vlakbij Eindhoven, dus wie weet is dat een goede carpooloptie!
Oh jee Tink...dit lijkt op een typische Sweety-bevalling....

Komt helemaal goed hoor !
Balen Thinkerbel! Hopen dat het vanzelf begint! Gaat het nog een beetje?

Ik had het laatst over onze schutting. (is nu erg laag).

Manlief erg aardig tegen de buurman gezegd of hij het er ook mee eens was. Niet omdat we niet goed met ze op kunnen schieten en dat we altijd bij elkaar naar binnen kunnen lopen, maar dat we gewoon graag wat privacy willen. Ons eigen tuin ook voor onszelf hebben zeg maar en niet de mee kijk van de buren. We hebben maar een klein tuintje en ze zitten ook net op een plek waar je dus onze heel tuin kunt overzien.

Kortom ik zie dat dus niet zitten als ik deze zomer in badpak achter thuis wil zitten.

Buurman zou overleggen met buurvrouw. Nu kwam ik haar tegen. Zegt ze van: Nou, we dachten al, wat is er toch aan de hand?? Dat vond ik zo raar. We hebben gezegd dat het niet om hun ging, maar dus bovenstaande en dan nog zo'n opmerking. Dus nogmaals uitgelegd dat ik me op mijn gemak wil voelen in de tuin etc. Nou, toen begreep ze het dan wel, maar deed wel moeilijk.

Ik vind het heel jammer, maar ik wil echt die schutting en we wachten er ook niet meer te lang mee! Zo, moest het even kwijt..... Ik trek het me dan meteen weer teveel aan..

Nadine, wat schieten jullie al op zeg op zolder! Doet je man dat allemaal zelf?? Knap hoor!
Whahahaha , Blink, mijn man en zelf iets in huis doen? dat is DE grap van de week!!! Ik moest werkelijkwaar hardop lachen toen ik je zin las!! Mijn man heeft 2 linkerhanden, maar hij kan heel goed delegeren en kent zoooooveel mensen, dat ie overal een mannetje voor heeft! Kost een paar centen, maar dan is het ook wel professioneel gemaakt!

Toevallig (hoe kan het ook anders) is een neef van man timmerman en hij heeft (samen met electricien en stukadoor) de kamer van Nick in orde gemaakt. In principe is het nu klaar (moet nog wel drogen) en dan kan er geschilderd worden (doet m'n vader, die is handig en zit in de VUT) en de vloer gelegd worden. Die kan ik weer goedkoper via m'n werk bestellen dus we klagen niet. Nu nog een mannetje regelen die 'm kan leggen en alles is weer klaar!!

Meissie, ik woon precies tussen Eindhoven en Den Bosch in. Heb auto van manlief mee dus genoeg ruimte voor Meissie en dochter in maxicosi!!! We spreken via hyves wel ff af, goed?

Nu snel eten, ik verrek van de honger!

Liefs Nadine
Bloem: Had ik nog helemaal niet op jouw berichtje gereageerd! Gefeliciteerd met de sleutel van jullie nieuwe huis. Ik kan me voorstellen dat de komende tijd een achtbaan van emoties wordt. We denken aan je en hopen je in april weer te "spreken"!

Blink: Balen van dat gedoe met de buren! Gelukkig stond bij ons al een schutting!

Meissie: Hoe is het verder? Heb je het koopcontract getekend? Oja, je had het laatst toch over een date. VERTEL!

Mijn schoonmoeder heeft vandaag een kijkoperatie gehad. Nou heeft ze helaas complicaties gekregen. Ze heeft een liter bloed verloren! Gelukkig hebben ze haar kunnen helpen en ligt ze nu stabiel op de intensive care, maar het is toch even schrikken! Ze wil ook alleen maar mijn schoonvader zien, ze voelt zich niet goed genoeg voor haar kinderen. Dat zint me dan helemaal niet, ik heb er geen goed gevoel over. Ik hoop dat ik morgen een telefoontje krijg en gewoon met Guido lang kan....

Oja, ik heb dus wel zo'n handige vent thuis, alleen weet ik momenteel niet hoe ik hem in beweging moet krijgen. Nadeel is dat wanneer hij weer volop gaat klussen, ik ook weer aan de bak moet!
Ongeduld, dat is ook zo operatie was vandaag he! Jeetje, wat schrikken zeg! Hopen dat ze zich morgen een stuk beter voelt en dat je op bezoek kan. Is toch wel fijn om even te zijn geweest!

Nadine, OEPS.... hahaha Manlief hier is wel handig, maar heeft niet altijd zo'n haast (en ik wil dus te snel) haha. Dus het gaat wat langzamer, maar komt wel af. (Ik was al een beetje 'jaloers' dat het bij jou zo snel ging ), maar fijn dat je zoveel hulp hebt! Dat hebben wij dan weer niet. Mijn vader was wel altijd super handig trouwens, maarja... Maar het komt nu ook wel af duurt alleen even wat langer.
Hoi Meiden,

Tink, wat wordt je geduld op de proef gesteld zeg. Knap hoe je het allemaal volhoudt. Nog heel effies meid, het komt goed.

Sweet, ik heb de hele hyvespagina afgezocht, maar geen reactie van jou kunnen vinden (en van anderen die daar weer op hebben gereageerd dus ook niet). Zo'n digibeet ben ik dus . Maar ik begrijp dat je wel een knuffel kunt gebruiken. Bij dezen:

Blink, goed zo. Gewoon zorgen dat die schutting er komt! Wat kan het soms lastig zijn hè, communiceren met buren? Ik weet er alles van...

Bloem, gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Ik hoop je snel weer te lezen. Moeten jullie nog veel klussen, of kan je er zo in? Veel sterkte bij het inpakken. Lijkt me niet makkelijk om kleintje's* spullen te verhuizen. Denk aan jullie.

Even ego: afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst na een jaar en zeven maanden weer ongesteld geworden. Hoewel ik blij ben dat mijn lichaam functioneert, was ik wel even vergeten hoe naar het kon zijn. Arme echtgenoot, arm nageslacht... Tja. Ik zei nog: "Dat is al een reden op zich om weer zwanger te willen worden. Dan ben ik er weer een tijd van af." Maar alle gekheid op een stokje, deze keer ga ik wel eerst afstuderen en dan pas bevallen.

Over die trip naar de dierentuin. Aan de ene kant heb ik er ontzettend veel zin in en wil ik jullie allemaal graag eens in het echt zien. Aan de andere kant zie ik erg op tegen de reis. Ik stel me voor dat ik met een dubbele kinderwagen rondsjouw. In de tram, uit de tram, in de trein, uit de trein. Pfff, weet niet zo goed hoe ik dat doe. Misschien kan ik mijn man ons wel een lift laten geven met de auto... Kweenie. Ik ga er nog eens even over nadenken.

Fijne dag allemaal en tot gauw,

Utah
Zo, een heerlijk ochtendje gehad! Al vroeg met Guido naar Emmen vertrokken. Wat topjes gekocht, mobieltje laten maken, uitgebreid info ingewonnen over een nieuwe camera, heerlijk met Guido een capuccino / appelsap gedronken.

Daarna een telefoontje gekregen van schoonpa dat schoonma Guido graag wilde zien. Man, da's echt niet mooi, zo'n IC. Ik kreeg er echt de kriebels! Gelukkig mag ze vandaag gewoon naar een zaal. Vandaag kregen we ook te horen dat het best even heel kritiek is geweest. Dat zet je wel aan het denken... Gelukkig komt het nu helemaal goed!

Tink: Nog geen meld van je gezien vandaag!

Utah: Wat raar dat je het niet kunt lezen! Ik ben even zo vrij om met je mee te denken, want ik wil jullie er de 28e graag bij hebben! Als je man jullie nou afzet in Den Haag en jullie de trein in helpt. Dan kun je in een keer door naar Amersfoort zonder over te stappen en Zaza heeft al aangeboden om te carpoolen. Misschien kan zij jullie oppikken op het station. Denk er maar eens over na!
Ongeduld ik dacht hetzelfde over Tink, maar zeg niets!

Fijn dat het goed gaat met je schoonmoeder. Dat is echt schrikken he zo'n IC. Bah, ik weet het. Gelukkig mag ze naar een andere zaal morgen!

Utha, kijk je dan bij Sweety op de hyves? Of op onze gezamenlijke hyves? Daar moet je zijn namelijk.

In de blauwe balk boven in staat hyves-> dan overzicht.

Als je op die pagina kijkt staat onze gestopt met de pil hyves. Misschien dat het nu wel lukt? Succes!!
Meld
quote:Tinkerbel80 schreef op 18 maart 2009 @ 17:53:

Meld
Oooooh tink, je maakt het wel spannend. Het zijn echt de laatste loodjes meid...

Nadine fijn, hoef ik niet de hele rit alleen te doen. Ik stuur je een privé bericht op hyves om verder af te spreken.

Ongeduld wat naar van je schoonmoeder. Hoop dat het snel beter gaat met haar.

Blinkje niet zo aantrekken meid. Tuurlijk wil je een schutting ertussen. Heel normaal....dat je niet in badpak met de buren wil kletsen. Lang leve de privacy...

Utah meid ik begrijp dat je er wat tegenop ziet. Maar het zou gigantisch leuk zijn als je erbij was...

Bloemetje leuk verhuizen. Sterkte met de moeilijke dagen meid. Ik denk vaak aan je.

Harley ook aan jou denk ik. Ik hoop dat ook jij snel zwanger mag worden...
Oohhh ja en even de huis en date - update...

Ik heb het appartement niet gekocht. Omwille van 2 redenen, het duurt nog anderhalf jaar voor het klaar is en dan moet ik al die tijd huur blijven betalen. En ik heb een beetje bang dat de aannemer failliet gaat in deze crisistijden.

En ja we hebben een 2de date gehad. En ja ik ben harstikke verliefd en het is wederzijds. We hebben een "relatie". Leuk en eng tegelijk. Het is zo een ontzettend leuke kerel, ik ben zo blij met hem....:-) I'm walking on sunshine, woho, walking on sunshine wohoho...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven