hoelang is jullie cyclus zonder pil?

18-03-2009 16:36 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij mijn 1e kindje was dat eerst 28 dagen, toen 33 en toen zwanger (getest op dag 38). Nu bezig voor 2e kindje dus geen idee hoe nu.

Hoe is/was dat bij jullie?
Toen ik gestopt was met de pil, was ik diezelfde maand zwanger, werd miskraam en na 28 dagen ongesteld. Toen die maand weer zwanger geworden. Na de zwangerschap tien maanden niet ongesteld geweest en daarna elke 28/29 dagen.
40 dagen, regelmatig.
28 dagen regelmatig
Oh wat lang parnell. Meestal is het tussen de 28-35 dagen.
Bij mij was het voor mijn eerste zwangerschap 40 dagen en voor de tweede tussen de 30 en 40 dagen.
Tussen de 32 en 45 dagen....Onregelmatig dus helaas!
Pas gestopt met de pil en nu twee keer 28 dagen en een keer 29 dagen, heel netjes dus.
Ik heb een cyclus van 22 dagen.. erg kort
Meestal 26, kan ook 25 of 27 zijn. Een keer een uitschieter van 29 dagen.
21 dagen regulair en de menstruatie duurt ook nog eens een week...

Zonder AC vind ik dus niks, maar ja, toen ik zwanger wilde worden moest ik natuurlijk wel.
43-25-27-26-28-28 dagen. Het is zich dus aan het reguleren.
30 tot 33 dagen, gelijk vanaf de pilstop regelmatig.
Nou mn eerste cyclus zonder pil is nu 30 dagen. Dus best netjes!

Wat een drama die ongi zeg zonder pil, loop leeg.
Ik heb geen flauw idee wat mijn cyclus nu is. Eind januari met de pil gestopt maar nog niet ongesteld geworden. Geef wel nog bv dus denk dat het daarmee te maken heeft.
Zonder pil varieert het tussen de 50/60 tot 90 dagen.
Ik heb geen cyclus zonder pil...

Ben 1 januari gestopt maar het wil nog niet zo op gang komen.
Tussen de 24 en 31 dagen, hoewel delaatste keren alleen maar 31. Tussen dochter en de pogingen van nu de pil geslikt. Cyclus is iets langer dan voor dochter. Toen had ik max 29 dagen.
Na 13 jaar pil meteen regelmatig met 26 dagen. Of in ieder geval 3 keer achter elkaar, daarna was ik zwanger
Het bleek bij mij na ruim tien jaar pilgebruik 35 dagen te zijn. Een week langer wachten dan wat ik verwacht had, elke 'ronde' :(
quote:ievie schreef op 18 maart 2009 @ 18:31:

Ik heb een cyclus van 22 dagen.. erg korthey ievie, wat grappig. Ik heb altijd een regelmatige cyclus gehad van 21 dagen (nu even niet ivm spiraal). Dacht dat ik een van de weinige was. Fijn dat iemand anders dat ook heeft. Ben altijd erg ligt ongesteld en maar een paar dagen. Merk er nauwelijks iets van. Nu met het spiraal al vier jaar niet meer ongesteld geweest. Hij gaat er binnenkort uit... ben erg benieuwd.
quote:PurpleStar schreef op 21 maart 2009 @ 16:56:

Ik heb geen cyclus zonder pil...

Ben 1 januari gestopt maar het wil nog niet zo op gang komen.zwanger?
26-28 dagen.

Heb nooit de pil geslikt trouwens.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Liselotte4 schreef op 21 maart 2009 @ 23:28:

[...]

zwanger?Da's wel de bedoeling, maar nee, ben niet zwanger.
gemiddeld 25 dagen, (soms 24, soms 26) met een tussentijdse bloeding rond dag 15 of 16.

Doktoren hebben mij altijd beloofd dat dat na een zwangerschap wel zou veranderen. (heb namelijk alle soorten pillen, spiraaltje, ringen geprobeerd, niets hielp)

Ik ben erg benieuwd of het daadwerkelijk gaat veranderen, ben na een jaar me afgevraagd te hebben of ik echt wel vruchtbaar zou zijn met zo'n vreemde cyclus, nu 24 weken zwanger.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven