Leuke activiteiten/natuur Dublin
dinsdag 4 december 2018 om 18:08
Hey!
Ik ga eind december een paar dagen met mijn vriend naar Dublin, omdat ik hier zelf twee jaar geleden stage heb gelopen. Ik wil hem dus vanalles laten zien.
Nu heb ik al best veel activiteiten gedaan in en rondom Dublin, maar ik vraag mij af of jullie ook nog leuke ideeën hebben. Wat mogen wij echt niet overslaan?
Ik was zelf al van plan om naar de Wicklow Mountains te gaan en naar Howth.
Ook tips voor leuke restaurants, koffietentjes zijn welkom
Groetjes!
Ik ga eind december een paar dagen met mijn vriend naar Dublin, omdat ik hier zelf twee jaar geleden stage heb gelopen. Ik wil hem dus vanalles laten zien.
Nu heb ik al best veel activiteiten gedaan in en rondom Dublin, maar ik vraag mij af of jullie ook nog leuke ideeën hebben. Wat mogen wij echt niet overslaan?
Ik was zelf al van plan om naar de Wicklow Mountains te gaan en naar Howth.
Ook tips voor leuke restaurants, koffietentjes zijn welkom
Groetjes!
dinsdag 4 december 2018 om 19:53
Aah ja de ring of Kerry (is dat niet ook iets met een lied van Johnny Cash) lijkt mij inderdaad erg mooi! Helaas kunnen we geen auto huren, en vinden we onze drie dagen in Dublin te kort om zo'n end te reizen.
En ja Belfast is inderdaad echt leuk! Ben ik zelf in mijn stageperiode ook naar toe gereisd. Zeker in de kerstperiode inderdaad echt een aanrader. Wie weet is dat wat voor ons inderdaad
En ja Belfast is inderdaad echt leuk! Ben ik zelf in mijn stageperiode ook naar toe gereisd. Zeker in de kerstperiode inderdaad echt een aanrader. Wie weet is dat wat voor ons inderdaad
dinsdag 4 december 2018 om 23:06
http://glendaloughbus.com/ wij gingen met deze bus naar Glendalough en hebben de route van 9km gewandeld. Aanrader! Retour was €20 per persoon.
Lees nu dat je maar drie dagen gaat, dan is dit zeker een goed idee aangezien de bus pas om 11:30 vertrekt, heb je de hele ochtend nog voor andere dingen.
Lees nu dat je maar drie dagen gaat, dan is dit zeker een goed idee aangezien de bus pas om 11:30 vertrekt, heb je de hele ochtend nog voor andere dingen.