3dagen overtijd maar test negatief?
zondag 25 november 2018 om 14:53
Heey dames,
Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en heb 2 dagen geleden mijn eerste test gedaan.
Die was negatief en dacht dat ik misschien te vroeg had getest.
Vandaag heb ik opnieuw een test gedaan en is nog steeds negatief..
Ik ben nooit laat met mijn menstruatie op mijn vorige zwangerschap na en haf k met 4 dagen al een dikke positieve test..
Ondanks ik me wel hartstikke zwanger voel wil ik niet teleurgesteld worden door alweer een negatieve test in mn handen te krijgen..
Wanneer zou ik het best opnieuw kunnen testen?
Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en heb 2 dagen geleden mijn eerste test gedaan.
Die was negatief en dacht dat ik misschien te vroeg had getest.
Vandaag heb ik opnieuw een test gedaan en is nog steeds negatief..
Ik ben nooit laat met mijn menstruatie op mijn vorige zwangerschap na en haf k met 4 dagen al een dikke positieve test..
Ondanks ik me wel hartstikke zwanger voel wil ik niet teleurgesteld worden door alweer een negatieve test in mn handen te krijgen..
Wanneer zou ik het best opnieuw kunnen testen?
zondag 25 november 2018 om 16:43
Kan allebei. Ik heb een cyclus van exact 28 dagen. Maar toen ik overtijd was testte ik negatief. Uiteindelijk werd ik na 3 weken overtijd pas ongesteld
Voor mij echt ongekend. Maar ik zag het toen maar als generale repetitie van mijn lijf.
En ik werd vlak erna inderdaad zwanger.
Maar ik ken ook de verhalen van mensen die wel zwanger bleken na negatief testen. Dus even afwachten nog. Nu zit je in week 4, ik zou in week 5 weer een test doen, als je zolang kan wachten.
En ik werd vlak erna inderdaad zwanger.
Maar ik ken ook de verhalen van mensen die wel zwanger bleken na negatief testen. Dus even afwachten nog. Nu zit je in week 4, ik zou in week 5 weer een test doen, als je zolang kan wachten.
vrijdag 7 december 2018 om 09:21
zwanger voelen en negatieve test op of na nod was hier: niet zwanger
zwanger voelen en positieve test op, net voor of na nod was hier: zwanger
Als je niet regelmatig ongesteld bent, of geen idee hebt wanneer je eisprong is, zou ik een ovulatie test gebruiken. Of dit bespreken met je huisarts. Sterkte!
zwanger voelen en positieve test op, net voor of na nod was hier: zwanger
Als je niet regelmatig ongesteld bent, of geen idee hebt wanneer je eisprong is, zou ik een ovulatie test gebruiken. Of dit bespreken met je huisarts. Sterkte!
vrijdag 7 december 2018 om 09:56
Je bent eigenlijk pas overtijd als je je eisprong hebt gehad en dan niet ongesteld wordt op de dag dat dat zou moeten. Ik ben meestal vrij regelmatig. Heb vaak rond dag 14 mijn eisprong en wordt dan 13 dagen later ongesteld. Maar ik heb ook weleens gehad dat mijn eisprong veel later was. Bijvoorbeeld toen ik een keer grieperig was. Misschien is je hormoonhuishouding uit balans?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.