Gevoel

07-12-2018 11:13 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allen,

Ik plaatste een maand geleden een topic dat mijn lange jarige relatie over is, wat voornamelijk kwam door het uit elkaar groeien. Nu begin ik dit langzamerhand te accepteren...alleen ik kan geen vrienden met haar zijn, zij wil dat wel, maar ik vind dat allemaal te snel en pijnlijk.
Goed nu heb ik me 7 jaar trouw gedragen, ik heb natuurlijk wel is een leuk persoon gezien, maar nooit wat meegedaan of op toespelingen ingegaan. Past gewoon niet bij mij ik ben loyaal naar 1 persoon toe...ik hou niet van die achterkamer praktijken.
Alleen ik heb wel een collega ( stukje ouder en kinderen uit een vorige relatie, ik heb geen kinderen) waar ik het al een tijd goed mee kan vinden...nu mn relatie over is merk ik dat ik me toch meer aangetrokken voel tot haar dan ik dacht. Het is alleen allemaal niet zo praktisch en ik moet echt nog aan mezelf werken...want merk aan alles dat ik mn vorige relatie niet verwerkt heb en ik moet van mezelf leren alleen zijn en aan "mezelf" denken.
Ik weet alleen dat zij wel aan het daten is en heel vaak aan mij laat doorschemeren dat ze hoopt iemand als ik tegen te komen...nu ben ik een beetje bang dat als ik er te lang mee wacht ik de boot mis. Ben benieuwd naar jullie advies, laten gaan of toch langzaam toenadering zoeken.
Klinkt als rebound.
Ik denk inderdaad ook een soort rebound. Vind je haar leuk omdat zij het is of omdat het iemand anders dan je ex is? Het had waarschijnlijk ook je buurvrouw kunnen zijn waar je voor zou vallen.
Ik zou het niet in de collegiale sfeer zoeken....niet schijten in je etensbak.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Haha, ik snap de reacties. Het voelt niet als een rebound...want ken genoeg leuke dames, maar daar voel ik helemaal niets voor. Dat "niet schijten in etensbak" is ook mijn grootste tegenhouder.
Je noemt al een aantal negatieve kanten aan een relatie met haar en dat je aan jezelf moet werken. Dat zijn toch al alarmbellen die gaan rinkelen?
ga eerst wat fladderen en bewaar die collega voor als je straks echt een relatie zoekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven