Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Ik zal de link naar ons oude topic wel even in de Openingspost neerzetten. Kunnen we eens terug lezen als we dat willen.
NIET-groepje

doorgeefvraag

Een wondertje in 2009?

Singles

Zou ik Muts kunnen zijn?

Het theehuis

Good Luck!

Viva’sVisVijver *alleen toegang met VisVergunning*

***APRIL 2007***

Cheers!

Lekker gewoon zwanger worden vanaf nu!

Bloeiende Liefdes –deel 3!!

VRLK

Wordt 2008 ons jaar?

Eindelijk aan de slag, nieuwe ronde, nieuwe kansen, nieuwe babies!!!!

Na een jaar niet zwanger… en dan? Wie kletst er mee?

Het Theehuis

Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

Het leven met een kind met kanker ( Iris deel zoveel )

Minnaar

Uitgerekend Mei 2009

November 2007 United

Vivas VisVijver

En degene na mij gaat weer verder….

Flatteuze en Onflatteuze Foto’s van de Vips nummertje ?

Gourmetten en kaasfonduen voor singles en niet-singles

Kasteel |

December 2006

Diva”s bordeaux en beauty van het beste jaar en schrijven maar….

Eind 2006, begin 2007

Laat op het forum?

100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder…

Wat heb je over of wat wil je eventueel ruilen?

Oogkleppen, Wazen, BeenThereDoneThats en Tranen, deel 5

The Never Ending Question # 78

Wel/niet/bijna/mogelijk zwanger en bevallen in showbizzland

Forum Triviant!

First babys, Future mamans, Fantastische forumvriendinnen

De zoektocht naar leuke mannen en vrouwen (deel veel)

Lang geleden verkracht, nooit behandeld, wel last

wat heb jij gegeten vandaag, deel 30!!

Dikke vrouwen en mode

Het Buitenverblijf

Wij beginnen eind 2007 / begin 2008

Emigreren - DEEL 12 -

Stoppen met roken

start-to-run

FOTO spel - deel 6

Welk parfum heb jij vandaag op?

**Uitgerekend December 2008*** DEEL 2

Viva Diva’s en hun relatiegerelateerde perikelen.

M-06 Lopend de herfst tegemoet!!

Plaatje veranderen deel 11

Februari 2009

En wat eten we vandaag?

Minnaressen deel 36

Nog meer broertjes en zusjes voor onze peuterpubers (maart 2005)

Nasleep van relatie met narcist.. Ervaringen?

De top zoveel van grootste topics. Toch leuk om te zien dat we zo groot waren. Ben ik erg trots op.
Goed idee Aruba.

Lalie, dat is een lang verhaal, maar kort komt het er zo op neer: na dat gedoe met die twintig weken echo heb ik aan de gynaecoloog gevraagd of ik bij hem mocht blijven voor de controles. Hij zou het overleggen met de verloskundige. Uiteindelijk hebben ze er niks mee gedaan (hij had gevraagd of ze mij wilden bellen omdat er wat onvrede van mijn kant was door verschillende kleine dingen die er zijn gebeurd) maar dit hebben ze niet gedaan. Hij heeft als reactie daarop gezegd dat hij me wel als patiënt overneemt, als ik dat graag zou willen. Bij hoge uitzondering dus, ik ben natuurlijk niet 'medisch.' Dus daarom is die controle bij hem, volgende week. (Lekker makkelijk, ik werk op de poli naast de poli gynaecologie. Dus ze zijn ook dicht in de buurt bij vragen enzo.)

Als het goed is blijf ik dus in het ziekenhuis. Daar wilde ik toch al bevallen. Maar even afwachten wat we volgende week donderdag afspreken.
Ha, "wij" zijn dan ook best groot...*is ook trots*

Maxem, ik ben nu ruim 19 weken en aanstaande dinsdag hebben we de 20-weken echo!

Aruba, wat leuk dat je je kindje al zo vroeg voelt!

*voorziet heel wat gezelligheid hier op het forum als we met een paar tegelijk met verlof zijn*
Duidelijk Ring, ik heb wel wat vlagen van je verhaal meegekregen, want helemaal onbekend klinkt het niet. Ik denk dat het voor je eigen gemoedsrust dan ook beter is als je daar onder controle blijft dan ja...

Jij wilt dus in ieder geval in het ziekenhuis bevallen? Hoe maak je deze keuze en wat zijn de voors en tegens? Aruba, heb jij daar al over nagedacht of ga je vanwege je pijn en verleden sowieso naar het ziekenhuis...en andere mama's hier; hoe hebben jullie deze keuze gemaakt?

*sorry hoor dat ik hier vanavond zo aan het meekletsen ben*
A.s dinsdag heb ik ook echo! Leuk dat we allebei echo hebben.

Had ik nog niet eens zo overna gedacht Lalie maar dat wordt inderdaad een gezellig boel straks in de zomer.
We zitten pas op 30 van de 30.000 dus klets jij even lekker door Lalie.
quote:Aruba schreef op 18 maart 2009 @ 21:32:

A.s dinsdag heb ik ook echo! Leuk dat we allebei echo hebben.Haha toevallig! Ik om 16:00 uur...
Heb in het begin wel getwijfeld of ik bij de VK of gyn. wilde lopen maar door de pijnen werd die keuze inderdaad vanzelf gemaakt. Qua het bevallen, we hebben een klein huis en wonen redelijk ver van het ziekenhuis dus ik ben er maar liever gewoon alvast.
Ik weet mijn tijd niet precies meer. Moet ik nog even opzoeken. Maar zal aan je denken om 16.00 uur!
Ik kan nog wel uren kletsen maar ik ga naar bed. Zit alweer veelte lang.
Lalie: Wil je ook weten of je een jongen of meisje krijgt?

Aruba: Weer een echo?
Ja Maxem, wij willen het graag weten...ik had heel de tijd het gevoel dat het een jongetje zou worden, maar de laatste paar dagen ga ik ineens twijfelen...en mijn man heeft het al een paar keer over "ze" gehad...dus ik hoop dat we het te weten komen dinsdag.
Spannend. Vertel je het? Duim voor je op een topper van een meid of knul.
Miijn eerste, meisje, dacht ik ook een jongen. De 2e, jongen, was ik er van overtuigd dat het een meisje werd. De 3e neigde ik meer naar een jongen. En 3x scheepsrecht klopte in mijn geval.Maar echt feeling heb ik er niet voor.
Ja, ik denk dat ik het wel kom vertellen hier en op ons eigen topic...ik twijfelde even of dat ik het alleen op onze groep zou zetten, maar dan moet ik wel heel erg opletten met wat ik zeg

Lief dat je duimt!

Zo, dan ga ik nu ook lekker onder de wol! Fijne avond meiden!
quote:maxem schreef op 18 maart 2009 @ 21:50:

Miijn eerste, meisje, dacht ik ook een jongen. De 2e, jongen, was ik er van overtuigd dat het een meisje werd. De 3e neigde ik meer naar een jongen. En 3x scheepsrecht klopte in mijn geval.Maar echt feeling heb ik er niet voor.

Haha...

Volgens de vorm van mijn buik zou het een jongen moeten worden, maar ik geloof niet in dat soort praatjes...
Oh enne Aruba ik zal ook aan jou denken dinsdag...maar ik "spreek" je vast nog wel even voor die tijd!

En nu ga ik echt...
Doei!!!

Ik heb trouwens de keuze thuis versus ziekenhuis in eerste instantie net zo gemaakt als Aruba. Omdat ik te ver van het ziekenhuis woon en er daarom liever maar vast ben. In plaats van met spoed er nog heen te moeten op het laatste moment.

Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Ring is er bij jullie geen ziekenhuis in de buurt? Woon je zo afgelegen? Hoever is het dan rijden?

Ik ga ook pitten.
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
quote:maxem schreef op 18 maart 2009 @ 22:03:

Ring is er bij jullie geen ziekenhuis in de buurt? Woon je zo afgelegen? Hoever is het dan rijden?

Ik ga ook pitten.Afgelegen valt wel mee. Er is een ziekenhuis op 20 minuten afstand maar daar wil ik absoluut niet heen. (Staat nogal slecht aangeschreven.) En het ziekenhuis waar ik wel heen wil, is op 35 minuten afstand. Dat ik vind ik best ver om de gok te nemen, eerlijk gezegd. Zeker bij een eerste. Aangezien 50% van de voorgenomen thuisbevallingen alsnog in het ziekenhuis eindigt. Nee, voor mij is het prima zo. Lekker naar het ziekenhuis, zo ongeveer mijn tweede thuis (ik werk er ook, dus het voelt niet als klinisch).
Ring Dus als bij jou de weeën beginnen ga je met vk naar ziekenhuis. Poliklinische bevalling. Daar zijn wel toch extra kosten aan verbonden? Maar als jij je daar prettig bij voelt moet je dat doen. Wel zo fijn als je je veilig voelt tijdens een bevalling.
quote:maxem schreef op 18 maart 2009 @ 21:40:

Lalie: Wil je ook weten of je een jongen of meisje krijgt?

Aruba: Weer een echo?Ja, omdat ik bij de gyn. loop krijg ik elke keer dat ik er naar toe moet. (om de 4 weken) een echo. Heel eventjes 10 secondjes. Dat doen ze daar ipv hartje luisteren.
Maxem, ik ben niet meer bij de verloskundige. Dus dat maakt niet uit. En ik had die eigen bijdrage er wel voor over gehad, die je moet betalen. Maar als het goed is heb ik die niet meer, omdat ik bij de gynaecoloog onder controle ga en dus sowieso naar het ziekenhuis moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven