Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Hi allemaal,

Iemand een tip voor een goede verzorgende creme? Mijn wang ziet eruit (en voelt) alsof ie verbrand is. Hmmm, ziet er gezellig uit. Beste om er niet teveel mee te prutsen, denk ik?
quote:Aruba schreef op 19 maart 2009 @ 12:45:

[...]

Ja, omdat ik bij de gyn. loop krijg ik elke keer dat ik er naar toe moet. (om de 4 weken) een echo. Heel eventjes 10 secondjes. Dat doen ze daar ipv hartje luisteren.Dat is wel super. Krijg je ook elke keer een afdruk mee? Zou ik af en toe wel om vragen. Wel heel leuk om een hele reportage te hebben.
quote:Marloussie schreef op 19 maart 2009 @ 13:31:

Hi allemaal,

Iemand een tip voor een goede verzorgende creme? Mijn wang ziet eruit (en voelt) alsof ie verbrand is. Hmmm, ziet er gezellig uit. Beste om er niet teveel mee te prutsen, denk ik?Mischien is het een reactie ergens op zou er niet zomaar iets op smeren. Anders even langs de apotheek gaan. Meestal hebben ze wel het een en ander gezien en kunnen zij je advies geven.
quote:Ring1981 schreef op 19 maart 2009 @ 13:22:

Maxem, ik ben niet meer bij de verloskundige. Dus dat maakt niet uit. En ik had die eigen bijdrage er wel voor over gehad, die je moet betalen. Maar als het goed is heb ik die niet meer, omdat ik bij de gynaecoloog onder controle ga en dus sowieso naar het ziekenhuis moet.Oh beter. In de gulden tijdperk was het volgens mij al 500 gulden. Weet niet hoe duur het nu met de euro is?
Een poliklinische bevalling zonder medische indicatie wordt voor 100% vergoedt door mijn verzekeraar, maar dan wel min de verplichte eigen bijdrage die je zelf moet betalen. Ik geloof dat het inderdaad iets van 261,- euro is.

Maar het schijnt per verzekeraar te kunnen verschillen, zag ik al.

Zodra het medische indicatie wordt, ben je van de eigen bijdrage af en worden de kosten volledig vergoedt.
Ligt inderdaad aan je verzekeraar, ik zou volgens mij minder moeten betalen. Maar ik heb ook een indicatie, dus is het gratis.

Echt stom dat we nu een nieuw topic hebben, dacht eerst dat iemand anders een topic had aangemaakt met dezelfde titel.

Marloussie, ik smeer wel eens op 't wangetje van Zwitsal op mijn wangen, maar ben bang dat ze dat bij jou niet hebben.

Verlof bevalt erg goed, heb alleen nog niet rustig op de bank gezeten. Het wassen en strijken is nu klaar en we hebben ook nog een beetje geshopt. Toch maar eens een digitale camera gekocht, dus die buikfoto komt er aan.
Misschien stel ik een hele domme vraag hoor Deerne. Maar waarom heb je een indicatie als ik vragen mag? Ik heb er misschien overheen gelezen maar weet het echt niet meer
Ik heb die 261 euro ook alleen maar van internet gehaald, dus het zou ook best meer of minder kunnen zijn..?

Fijn dat je verlof bevalt!
Zo, de tabel is ook weer zoals het hoort.
Goed zeg dat de tabel er weer staat, mijn complimenten hoor Aruba!

Heb je, je al vediept in de kleuren van de babykamer? Of je stickers wilt of behang of zo?

deerne, fijn dat je zo van je verlof geniet! heerlijk, lekker niks hoeven! Of nou ja, niet werken, want zo te horen heb je nog genoeg te doen.. Tja, ik zat ook niet echt stil hoor, herken het helemaal!

Veertje, hoe is het met je? je moest vandaag toch beginnen met je medicijnen?
Kleuren van de babykamer. Ehmm... Niets specifiek één kleur gewoon véél kleur

Hoe is het voor de rest met Snaai?
Hoi

Ja ik ben gisteren al begonnen met medicijnen.

Ik voelde me vanochtend zwaar maar dan ook zwaar afgemat.

Ik had het gevoel of ik amper had geslapen en flink gezopen had. Maar niets van dat alles, maar pffff was zo moe moe moe.

Ik wijt dit aan de progestoron.

Vanmiddag naar de ostheopaat geweest vanwege rug,schouder en nekklachten.

En ik had laatste weken ook nog minder last van urine verlies, maar ik wist niet dat hij me daarvoor ook behandelde. Hij kent mijn hele verhaal over de miskramen, want zijn vrouw is mijn vriendin. En hij heeft me ook vooral weer behandeld net boven het schaambot, erg pijnlijk. Maar ja voor goed doel, en wetend dat het paar dagen later altijd beter gaat. En de vorige keer was ik ook rond eisprong behandeld en was het wel raak, maar helaas van korte duur. Nu maar hopen dat het deze maand gaat lukken.

We hebben flink gehopst vanaf maandag, de lol is er wel vanaf maar ja het is voor goed doel.

Gyn zei elke dag pffff, is niet leuk meer.

Marloussie wat heb je met de wang heb je exceem ofzo.

Ik heb ooit hormoonzalf gekregen voor de exceem van mijn gezicht. Ik kreeg later flinke ellegische reactie waar je niet knapper van word.

Ik heb daarna vaseline gesmeerd, of anders glazige uierzalf.

Werkt beide erg goed.
Zo! Elke dag? Wel fijn dat je naar de osteophaat gaat en hij je verhaal kent.
Ana, uierzalf zou ik juist niet doen! Heel veel mensen zijn allergisch voor uierzalf zonder dat ze het weten. Of ze zijn het nog niet, maar bouwen wel snel een allergie op door veelvuldig gebruik! En... De zalf is bedoelt om uiers van koeien vet te houden. Dat kan je beter niet op je huid smeren hoor!

Je kan dan beter even de huisarts raadplegen, die kan wel wat voorschrijven.
Enne... Elke dag... Arme jij! Veel succes in ieder geval!
Het is echt ZO elke dag pfff, maar ja ik had nog voorstel om de dag. Maar gyn zei elke dag.

En tja ik denk elke maand dat het weer niet lukt, weer dichter richting de 40 jaar.

Ik had vanmiddag verjaardag van kennisje, en haar zus was er ze heeft ook een dochter die maandje ouder is als Veertje. En nu is ze 22 mei uitgeteld, en ik was 14 mei.

Ik kon haar eerst helemaal niet aankijken met de dikke buik, ik had er wel even moeilijk mee. Later ging het wel weer.
Ring dat was het enige wat ik nog kon smeren, nadat ik van de huisarts al meerdere cremes had gekregen. En ik smeer het elke avond op mijn lippen, want ik adem veel door de mond en dan drogen je lippen zo uit.

Zo'n megablik op het nachtkastje erg handig.

Maar ja het werkt niet voor iedereen dat geloof ik natuurlijk wel.
Nee, het is zo'n beetje het meest overschatte middel, zeggen de dermatologen waar ik voor werk (ik gebruikte het vroeger ook, werd vervolgens allergisch, vandaar al die kennis). Maar goed, als het voor jou werkt moet je het gewoon blijven gebruiken hoor. Moeilijk dat die zus van die kennis ongeveer net zo ver was als jij zou zijn. Dat blijft toch knagen he? Bij ging het pas een beetje over toen de uitgerekende datum verstreken was.
Ons huis staat op huislijn!

Spannend
Ik heb een vette creme van de apotheek gekregen en die helpt gelukkig. Puur hormonaal dus die huid van me

Wat is huislijn, Aruba?
Volgende week echo he Marloussie!

Dat is een site net zoals funda. Ken je dat? Waar alle huizen die in Nederland te koop staan op staan.
Ga je verhuizen dan, Aruba?
Nee, ken ik niet, Aruba. Linkje op hyves misschien?

Maandag echo! Ben wel zenuwachtig, hoor.

Ok, wij gaan de deur uit. Ik moet autorijden. Heb er een hekel aan, dus Noorman dwingt me nu i.v.m. kleine op komst. Bah :(
Ja we gaan verhuizen naar een dorp met wat meer mogelijkheden en groter.
Oh, aha. Veel succes dan. In deze tijd is het best lastig volgens mij. Mijn buren zijn nu ook al een flinke tijd bezig hun huis te verkopen. Hopelijk heb je veel geluk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven