VRLK

18-03-2009 16:45 961 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nouja, als het dan moet gaan we wel verder in een nieuw vers topic. Toch?
quote:nathje schreef op 18 maart 2009 @ 21:52:

We gaan dit weekend niet praten over pensioen he? Dan heb ik het liever over voetbal ofzo.

Laten we het over auto's hebben dan in het weekend. Ik ben heel benieuwd naar je auto Nathje.

Hoeveel auto's mogen er eigenlijk bij ons huis staan?
quote:Mille schreef op 18 maart 2009 @ 21:52:

[...]

Ik noem dat altijd stationsheggetjes

Tussen hier en Utrecht kom ik ze nl op zo'n beetje elk station tegen, dus dat is de associatie die ik erbij heb..

Maar het staat vast heel mooi!Sjieke heggetje hebben ze dan bij die stations. Na dit weekend heten ze voor jou HVS heggetjes want daar staan ze werkelijk overal
Ben vanochtend bij de H&M geweest en heb alweer een polo gekocht voor Schorrie. Die polo's hebben ze ook elk jaar, zou dat niet eens uit de mode raken? Ik heb een groenige, legergroen oid.

Ze hadden wel weer veel afzichtelijke snoopy kleren voor Knorrie trouwens, zou dat nou veel verkocht worden??
quote:Wind schreef op 18 maart 2009 @ 21:54:

We gaan er niet van uit dat we overlijden voor ons 65e. Als je daar van uit moet gaan of rekening mee moet houden vind ik het een omgekeerde wereld. En dat is inderdaad verdrietig Nathje en hoor je vaker, maar wij kijken nu naar een regeling die wel het opgebouwde uitkeert op het moment van overlijden voor één van ons 65e.

Mille, GW en ik schelen 5 jaar dus als ik door zou werken tot mijn 65e betekent dat dat we pas samen kunnen genieten van ons pensioen als GW 70 is. En een gat van 5 jaar vullen kost natuurlijk een boel dat realiseren we ons.Maar als jij dan bijvoorbeeld 3 dagen werkt, kun je nog steeds samen genieten van het pensioen, op die 4 andere dagen ben je dan samen vrij. Of misschien kun je een regeling bedenken dat jij nog 2 jaar langer doorwerkt ofzo, ik weet niet of dat heel veel geld scheelt?
quote:Morrie schreef op 18 maart 2009 @ 21:54:

[...]

Laten we het over auto's hebben dan in het weekend. Ik ben heel benieuwd naar je auto Nathje.

Hoeveel auto's mogen er eigenlijk bij ons huis staan?

Geen. We moeten de auto parkeren op een parkeerterrein.

En ik denk niet dat ik mijn auto meeneem omdat Aap zijn auto veel meer ruimte heeft en dus lekkerder rijdt voor zo'n lang stuk.

We spreken wel een keer af en dan kom ik met mijn auto, goed?

Het is wel echt een heel leuk autootje. Echt een schatje!
Oké, einde discussie. Ik snap hem

Laten we het over beukenhaagjes en afzichtelijke Disney kleding hebben. Iets luchtiger...

Geen idee wat ik me voor moet stellen van beukenhaagjes/stationsheggen/HvS bosjes!

En wie koopt er WtP kleding?

Geen idee! Ik zie het eigenlijk nooit.
Wij schelen dusdanig veel dat ik echt niet ga stoppen met werken als Millenium met pensioen gaat, dan mogen we echt wel eerst die megagrote prijs winnen. Maar volgens mij kan ik dan ook wel genieten van het feit dat ik na mijn werk thuiskom in een opgeruimd huis waar het eten op tafel staat hoor
Dat is een goede, Morrie! Ik ga nu uit van 4 dagen werken en op mijn 60e stoppen, maar kan natuurlijk ook afbouwen ofzo.
Mijn vader gaat vanaf juli met pensioen, hij wordt dit weekend 62. Maar mijn moeder denkt er niet aan om te stoppen met werken, die werkt 4 dagen. Ben benieuwd hoe zij het gaan vinden dat pensioen.
Ik heb nog een afzichtelijk snoopy-zomerjasje van de H&M van iemand gekregen een tijdje terug, voor Nano. Gelukkig zaten er ook leuke kleren bij..

Maar ik ga het hem idd niet aantrekken. Mag fijn naar een land waar ze Snoopy leuk vinden of het zich niet kunnen veroorloven om kritisch te zijn
Nathje! Je zei laatst nog dat je het zo leuk vond om een groot stuk in je auto te rijden. Dus ik heb me er helemaal op verheugd dat ik je auto zou zien en er even in kon zitten :-). Nou ja, volgende keer dan maar.

En Mille, dat is bij ons ook zo. Harrie is 9 jaar ouder, dan zou ik op mijn 56 al moeten stoppen. Hoeft van mij niet. Maar Harrie roept ook altijd dat hij nooit stopt met werken, dat hij ook na zijn 65e door gaat dus als hij tot zijn 74 doorgaat kunnen we alsnog tegelijk stoppen .
Of GW werkt ook nog 5 jaar langer door, dan hebben jullie pas een riant pensioen
Ik ben uit gegaan van stoppen met mijn 60e omdat we (zoals we het nu anno 2009 voor ogen hebben, want het blijft koffiedik kijken) graag zouden willen gaan reizen, maar dan kan natuurlijk ook naast een part time baan! Stom dat we daar helemaal aan voorbij zijn gegaan zeg.
Ha, dat komt eigenlijk op hetzelfde neer als wat Morrie zegt over Harrie. Gewoon laten doorwerken die mannen!
Mijn vader gaat over 2 jaar met pensioen. Voor mijn moeder is het voordeliger om dan ook te stoppen met werken, een of andere oude regeling is dat qua AOW uitkering. Zij krijgt AOW als ze niet werkt ook al is ze geen 65 of zoiets. Rare regeling. Maar nu zit mijn moeder dus te dubben of ze dan niet een van haar 2 banen toch zal houden omdat het haar maar een zwart gat lijkt, helemaal niet werken.

Ik heb van de buurvrouw een Nijntje spijkerbroek en een Nijntje blouse voor Knorrie gekregen. Harrie heeft het hem al een paar keer aangetrokken naar het kdv!
[quote]Morrie schreef op 18 maart 2009 @ 22:04:

Nathje! Je zei laatst nog dat je het zo leuk vond om een groot stuk in je auto te rijden. Dus ik heb me er helemaal op verheugd dat ik je auto zou zien en er even in kon zitten :-). Nou ja, volgende keer dan maar.

Sorry, Morrie! Het zou wel kunnen hoor maar met twee volwassen inclusief bagage is die auto van Aap echt fijner.

Je mag er wel eens in rijden goed?
Ik ga naar boven, nog even lezen in bed. Ik heb het koud en we krijgen vast een prutnacht met Mini. En morgen de hele dag thuis met haar en Nano, vermoeiend als de een graag van alles wil doen en de ander ziek op de bank wil hangen!
Dus haaa Dropje en dag anderen!
Ik ga ook naar bed. Het zal wel weer chaos zijn op het werk morgen. Ik wil perse om 15 uur naar huis, en ik ben heel bang dat het weer niet gaat lukken. En dat terwijl ik begin van de week nog bedacht had morgen vrij te zijn.
quote:Wind schreef op 18 maart 2009 @ 22:05:

Ik ben uit gegaan van stoppen met mijn 60e omdat we (zoals we het nu anno 2009 voor ogen hebben, want het blijft koffiedik kijken) graag zouden willen gaan reizen, maar dan kan natuurlijk ook naast een part time baan! Stom dat we daar helemaal aan voorbij zijn gegaan zeg.En lekker nu al gaan reizen, want wat jij nu zegt zeiden mijn schoonouders ook altijd. :(
Nog een dag werken en dan is het weekend!!!

Ik heb er zoveel zin in
Slaap lekker meisjes! Hoop dat het meevalt vannacht Mille en overdag Morrie.
Natuurlijk gaan we ook al eerder reizen (als de kinderen groter zijn), maar ik kijk nu al uit naar vakanties van 8 weken met de caravan door Zuid Italie
Ik heb er ook veel zin in! Ik ga vrijdagmorgen lekker mijn tas inpakken als Apie op school zit. Morgenavond hebben Aap en ik (kinder) EHBO cursus dus geen tijd.

Ik vind WtP/Snoopy kleding ook niks trouwens. Verbaasd me van de H&M dat ze daarin zo blijven hangen want hoelang verkopen ze die meuk niet al?
Onze nieuwe hulp was er vandaag en ze is heel goed bevallen. Ze kwam op plaatsen waar de ander nooit is geweest. Ik deed vanavond de lade open van het badkamermeubel om mijn lenzen uit te doen en toen zag ik dat ze heel die lade schoon had gepoetst. Idem voor de magnetron. Helemaal kruimelvrij! Ik heb stiekem goed ehoop voor de lange termijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven