ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
quote:4Hellokitty schreef op 18 maart 2009 @ 20:41:

Waar verzend je pakketjes van de DHL dan? Kan dat ook bij het postkantoor? Duurt het misschien langer dat het goedkoper is?Je verstuurt ze vanaf een DHL point. Als er tenminste 1 bij je in de buurt zit. Volgens mij duurt het niet langer.
Weet iemand hoe je bij het programma "mijn album" de fototitels aan kan passen? Ik heb namelijk nu nergens een omschrijving bij staan.
4hellokitty, Ik ben heel benieuwd naar de draagzak! Heb je die nog?

varisha, ik heb alleen de middelste ketting nog.

Jacqie en mamzelle, mooi! Fijn dat het goed aangekomen is!
Jaaa present!

Voetbalplaatje van ikbenik vandaag ontvangen, thanks!!

Verder gespannen aan het wachten op mail van Biba
668, the neighbour of the Beast
Marels, je kunt ze dus nog steeds gebruiken, die ahplatjes?
quote:c_estelle schreef op 18 maart 2009 @ 19:47:

[...]

Ik heb nog geen boeken ontvangen. Maar misschien is de pakketjes-bode wel geweest toen ik met Larf naar de afsluiting van zijn projectweek van school ben geweest en heeft hij het bij de buren afgegeven.......Ik denk dat ze morgen wel komen dan. Heb ze in twee enveloppen gedaan en ze pasten gewoon in de brievenbus, dus dat moet bij jou vast ook lukken!
oh trouwens, hier hebben ze bij de brievenbussen een experiment, normaal zijn er twee gleuven voor verschillende postcodegebieden, maar nu is de ene gleuf alleen voor de kleine dunne enveloppen, en de andere voor de dikke grote enveloppen. Hebben ze dat bij jullie ook? en weet iemand waarom? de postkantoormevrouw bij mij wist van niets...
Nee Fussie, ik doe niet meer in plaatjes.

Toch bedankt!!

Zwiepster, strakke openingspost
668, the neighbour of the Beast
Oke, gaat Lief ze afgooien bij het sophia
Ik roep al weken dat ik mijn kast verder ga uitmesten, maar beloofd is beloofd. Dit weekend gaat het echt gebeuren.

Ben vorig weekend weer ietwat doorgeslagen met shoppen en kan mijn nwe aankopen eigenlijk niet eens meer kwijt.

Heb nog even geopperd om een nwe extra kast aan te schaffen, maar vond manlief geen goed idee. Raar he

@Zwieber goede duidelijke openingspost.
4hellokitty: de ketting is binnen hoor! dank je wel. Is het blik ook gearriveerd?
whahahaha Jacqie, ik ben zo blij dat ik straks in mijn nieuwe huis een grote inloopkast krijg!!!!!! ik begrijp precies wat je bedoelt!!!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Dhl verzend je via een servicepoint (is bij mij b.v een videotheek)

kan ook vanaf huis, maar dan kost het meer dacht ik.

je kan het dan aan huis laten bezorgen, maar ook naar een serviocepoit bij iemand in de buurt. (handig voor mensen die niet thuis zijn en niet op goede voet met buren staan)

duurt soms een paar dagen langer.

zie site dhlforyou.nl

tot nu toe een paar pakjes zo verstuurd en die komen prima aan.
iedereen die een pakketje van mij krijgt... ik zei dat ik ze morgen ga versturen...maar werd net gebeld dat ik morgen vroeg wegga en dan meteen 300 km verderop..dus ben pas vrijdag avond terug...

ga dus ALLE pakjes zaterdag versturen...sorry...(f)
Hee Varisha!

Hoe is tie?

Leuk topic dit he!
Blij dat jullie mijn openingpost waarderen
quote:Sterretjee schreef op 18 maart 2009 @ 22:51:

Hee Varisha!

Hoe is tie?

Leuk topic dit he!

Ja gaat goed joh..met jou???

Ja idd leuke topic...ik join de groep sinds gister maar ben nu al verslaafd haha
Vanmiddag stapel tijdschriften voor DE-punten geruild.

Heeft iemand toevallig van die postzegelspaaralbums liggen waar niks mee gedaan word? jennipher_vivaforum@hotmail.com
quote:varisha schreef op 18 maart 2009 @ 22:49:

iedereen die een pakketje van mij krijgt... ik zei dat ik ze morgen ga versturen...maar werd net gebeld dat ik morgen vroeg wegga en dan meteen 300 km verderop..dus ben pas vrijdag avond terug...

ga dus ALLE pakjes zaterdag versturen...sorry...(f)NOU JA ZEGGGGGGGGGGGGG, nee hoor meid!! is toch ok... wat in t vat zit verzuurd niet!!! ( geeft mij ook weer een beetje speling..hihi)
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Molie de draagzak gaat naar Vlinder.

De pan en de broodrooster heeft mijn zusje gisteren meegenomen. Maar de rest staat hier gruwelijk in de weg..

Polly het blik is ook binnen.
La Vie, ik heb toch zó'n stoer sjaaltje om vandaag
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
4HK ik ga vandaag (proberen) de verzendkosten over te maken!

biba, jij vroeg toch over de sportschoenen? zijn absoluut welkom, denk niet dat de roemenen er last van hebben als ze al gedragen zijn :-) wil je mij mailen op vivavlinder1987@live.nl dan stuur ik je mijn adres.

varisha ik heb jou terug gemaild.

taartje ik heb nog steeds interesse in je slofjes, varisha krijgt mijn laatste douchegel, heeft zij misschien iets waar jij blij van wordt?
ennuh... LaVie gefeliciteerd met je Eleonora's poesje!
Niet opeens allemaal leuke dingen neerzetten hoor. Ik zit de hele dag in conferentie!

*rent naar slaapkamer om zich snel om te kleden*
quote:vlinder1987 schreef op 19 maart 2009 @ 08:22:

ennuh... LaVie gefeliciteerd met je Eleonora's poesje!

Sorry, dirty mind...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven