Show je kerstboom/kerstversiering! 2018

05-12-2018 17:01 321 berichten
Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik heb geen dergelijk topic kunnen vinden.

Het leek me wel leuk om met elkaar te delen wat voor kerstboom iedereen heeft staan, of eventuele andere kerstversiering. Ik haal zelf altijd weer inspiratie uit andermans versiering voor het jaar erop, of om het bij mezelf nog wat aan te vullen! :heart:

Ik hoop niet dat ik perongelijk een dubbel topic aanmaak!
Alle reacties Link kopieren
dat filmpje 😳😳😳

https://nos.nl/artikel/2262413-led-lamp ... ruikt.html
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Dit is echt de mooiste eenhoornbal die ik tot nu toe gezien heb. :heart:

Mijn boom is gister omver gegooid door de kat. Gelukkig de kant op van de muur, en had ik alle breekbare ballen er niet ingevangen dit jaar. Dus het viel mee om het weer te fixen. :rofl:
Geloof me, degene die Led bedacht heeft kan wel JANKEN. :$

Heel zijn doel van duurzaam licht is verdwenen omdat men de wereld vol hangt met led lichtjes. In Amerika heb je hele verlichtte attractieparken bijvoorbeeld.

Dat was niet wat die meneer voor ogen had met zijn led verlichting. :lightbulb:
YellowLemon schreef:
11-12-2018 11:40
Geloof me, degene die Led bedacht heeft kan wel JANKEN. :$

Heel zijn doel van duurzaam licht is verdwenen omdat men de wereld vol hangt met led lichtjes. In Amerika heb je hele verlichtte attractieparken bijvoorbeeld.

Dat was niet wat die meneer voor ogen had met zijn led verlichting. :lightbulb:
Het maakt mij niet uit wat voor licht dat is, maar daar word je toch helemaal knetter van als je daar de hele dag in zit :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Wat een mooie kerstbomen zie ik hier voorbij komen! De boom van TO vind ik leuk fout. Ik denk dat mijn man mij voor gek verklaard als ik zoiets in huis haal... :hyper:

Wij hebben 2 kleuren kerstversiering, waardoor we ieder jaar afwisselen. Dit jaar is het oranje, aangevuld met brons. Vorig jaar was het rood.
Ik kijk ieder jaar of er nog mooie, aparte hangers/ballen zijn om aan te vullen, maar dus wel steeds in één van deze 2 kleuren want dat past nu eenmaal het beste bij de kleurstellingen in onze woonkamer.
Helaas kan ik nog geen plaatjes plakken.....
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Je kan wel een link neerzetten Crystal. :)
Darkcrystal schreef:
11-12-2018 13:21
Wat een mooie kerstbomen zie ik hier voorbij komen! De boom van TO vind ik leuk fout. Ik denk dat mijn man mij voor gek verklaard als ik zoiets in huis haal... :hyper:

Wij hebben 2 kleuren kerstversiering, waardoor we ieder jaar afwisselen. Dit jaar is het oranje, aangevuld met brons. Vorig jaar was het rood.
Ik kijk ieder jaar of er nog mooie, aparte hangers/ballen zijn om aan te vullen, maar dus wel steeds in één van deze 2 kleuren want dat past nu eenmaal het beste bij de kleurstellingen in onze woonkamer.
Helaas kan ik nog geen plaatjes plakken.....

Ah ik ben wel benieuwd. Ik heb mijn boom jaarlijks oranje. Past ook het beste in mijn huis. :-]
Ook ik probeer ieder jaar een paar nieuwe ballen of andere versiering te kopen, maar in deze kleur is dat best een uitdaging.

Ik kan nog geen foto laten zien, want ik moet 'm nog versieren. (heb 'm vandaag gekocht).
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Nou, bij deze een poging...
Hmmm, de link wordt niet geplaatst??
.
darkcrystal wijzigde dit bericht op 11-12-2018 14:49
Reden: Link plaatsen lukt niet
90.48% gewijzigd
YellowLemon schreef:
11-12-2018 11:36
Dit is echt de mooiste eenhoornbal die ik tot nu toe gezien heb. :heart:

Dank je. Ik heb hem van een collega gekregen, is gekocht bij een speciaalzaak met kerstversieringen, ontzettend mooie dingen maar ontzettend duur.

Mijn boom is gister omver gegooid door de kat. Gelukkig de kant op van de muur, en had ik alle breekbare ballen er niet ingevangen dit jaar. Dus het viel mee om het weer te fixen. :rofl:
www.voldels.com

Super mooie kerstversiering, ja ook de eenhoorn die in mijn boom hangt
Dat is raar hij opent de link niet. Maar is dus onderdeel van de bijenkorf
[Screenshot-20181211-154913-Chrome.jpg](https://postimg.cc/2qbwPqx4)
Blikje2018 schreef:
11-12-2018 15:46
Dat is raar hij opent de link niet. Maar is dus onderdeel van de bijenkorf

Ik neem aan dat je deze bedoelt:

https://www.debijenkorf.nl/vondels

Ik vind die panter leuk. Maar met twee onstuimige katten in huis durf ik het niet aan.
https://i.postimg.cc/Y2PTx6X5/Screensho ... Chrome.jpg

Dit is niet de unicorn die ik heb, maar ook mooi en uitverkocht ha ha.
Serengeti schreef:
11-12-2018 15:57
Ik neem aan dat je deze bedoelt:

https://www.debijenkorf.nl/vondels

Ik vind die panter leuk. Maar met twee onstuimige katten in huis durf ik het niet aan.
Thanks ja die bedoel ik, super mooie dingen daar
Darkcrystal,

Jammer dat je de link niet kunt plaatsen. Ik weet natuurlijk niet waar het aan ligt, maar wellicht helpt het wanneer je de instructies hieronder volgt.

Apatura schreef:
08-12-2018 14:41

https://postimages.org/nl/

- Foto uploaden
- Achter de 2e link op t 'kopieerlink'knopje drukken
-hier plakken
-hele link selecteren en hieronder op t 'img' knopje drukken. (Link komt dan tussen [img] en [ /img] te staan)
Ik heb ook nog een vraagje over plaatjes posten, kan ik het alleen via zo'n link doen? Of moet het ook kunnen dat meteen mijn foto in het bericht staat?
YellowLemon schreef:
10-12-2018 22:34
Ik vind je boom met bloemen ook prachtig. :heart: Zo’n boom zou ik ook nog wel een keer willen, alleen mooie nepbloemen zijn zo duur.

Ik heb vandaar nog iets prachtigs in zijn hysterie gevonden voor op de deur:
Afbeelding
Heerlijke hysterie :hyper:

(Mijn moeder heeft veel kunstbloemen en ikzelf had er ook nog een aantal. Heb er maar enkele bij hoeven kopen en dat bij Ikea gedaan. Daar zijn ze en het goedkoopst -Nog goedkoper dan bij de action- en toonbaar) :redrose:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Afbeelding

De boom staat! Ik vind hem nog niet helemaal af, maar de haakjes waren op. :proud:
HEMA heeft ook leuke ballen. Ik heb de lama 😍
Drackie schreef:
11-12-2018 18:16
Afbeelding

De boom staat! Ik vind hem nog niet helemaal af, maar de haakjes waren op. :proud:
Mooi. :heart:
Whomi schreef:
10-12-2018 20:02
Dochter mag ook altijd mee uitzoeken hier :) ze begint het nu echt leuk te vinden. Wil ook helpen versieren enzo. Ik hoop idd dat ik straks een mooie collectie bij elkaar heb en dat ik die dan aan dochter mee kan geven ooit. Als ze dan nog heel zijn :mrgreen: ze erft ook mijn kerstservies ooit haha!
Wat voor kerstservies heb je? Ik ben gek op kerst en op serviezen! Een kerstservies is leuk!
[quote=wiezel post_id=29326678 time=1544204093 user_id=208023]
Ik heb dit jaar geen ballen, maar bloemen in de boom gedaan:

Mooi Wiezel!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven