Show je kerstboom/kerstversiering! 2018

05-12-2018 17:01 321 berichten
Ik ben aan het zoeken geweest, maar ik heb geen dergelijk topic kunnen vinden.

Het leek me wel leuk om met elkaar te delen wat voor kerstboom iedereen heeft staan, of eventuele andere kerstversiering. Ik haal zelf altijd weer inspiratie uit andermans versiering voor het jaar erop, of om het bij mezelf nog wat aan te vullen! :heart:

Ik hoop niet dat ik perongelijk een dubbel topic aanmaak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
nou, dat was drie keer mijn schouw. het forum doet raar, beeld verspringt steeds (misschien door al die ellendige advertenties ofzo.) sorry, geen idee hoe ik het weg kan halen.
balderdash schreef:
08-12-2018 12:41
https://ibb.co/ZLbmnGt

Dit is mijn boompje :heart:

Wauw. Superleuk! :heart: :heart: :heart:
mooie kerstversieringen.

Zijn jullie alleen niet bang herkend te worden?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
08-12-2018 17:47
mooie kerstversieringen.

Ik zeg niet echt hele gekke dingen op dit forum, dus nee.. niet per se
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
lollypopje schreef:
mooie kerstversieringen.

Mijn boom staat niet op mijn eigen social media dus de enige die me zou moeten kunnen herkennen zijn dan daadwerkelijk bij me thuis geweest de afgelopen 2 weken. Ik vermoed dat andere aspecten me herkenbaarder maken.
Wat een onwijs leuk topic! Mijn boom staat ook: voor het eerst in 15 jaar een kunstboom, op aandringen van man. Ik moet nog wennen! (En we moeten volgend jaar duidelijk meer lampjes kopen, op een of andere manier lijken er veel meer lampjes en kerstballen in te passen)

Afbeelding
Ik ga mn boom nog voller hangen. Nog n doosje witte ballen extra :biggrin:
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik had eigenlijk helemaal niet zo'n zin in kerstig gedoe maar ben toch geïnspireerd geraakt door dit topic en jullie prachtige bomen.
Het is geen grote boom geworden maar een paar kleine boompjes, stonden in de tuin sinds vorige kerst :)

Afbeelding

Afbeelding
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Calamitycat schreef:
08-12-2018 20:22
Ik had eigenlijk helemaal niet zo'n zin in kerstig gedoe maar ben toch geïnspireerd geraakt door dit topic en jullie prachtige bomen.
Het is geen grote boom geworden maar een paar kleine boompjes, stonden in de tuin sinds vorige kerst :)

Afbeelding

Afbeelding
:love:
Wat een schatjes!
Been there, done that, got the T-shirt.
Ik ben er ook erg blij mee :)
lollypopje schreef:
mooie kerstversieringen.

Nee, zou me ook niet zoveel uitmaken. In het 'wat heb jij vandaag aan?' topic post ik selfies, wel met iets op mijn gezicht geplakt. Maar wel herkenbaar.

Ik schrijf hier geen dingen die mijn familie, vrienden en kennissen niet mogen weten.
Ik ben al herkend door een collega van mij. Zij zit ook op het forum en fietst elke dag langs mijn huis. Ze zag het aan de foto’s van de tuin op het tegen tegeltuinentopic. Het maakt mij niet uit, ik plaats niets op het forum dat een ander niet zou mogen weten. Foto’s van tuin en interieur vind ik niet erg om te delen, ik geniet ook van de foto’s die anderen plaatsen.
Dat maakt het forum voor mij juist leuk!
Wat een mooie bomen komen hier voorbij!
Tuingravin,heb jij dat kerstgordijntje zelf gehaakt? Dat is echt erg leuk!
Calamity, blijven jouw katten van jouw dennenappels en sterren af?

Ik ben niet bang om herkend te worden, omdat ook ik geen dingen hier post die men niet mag weten. Ik heb overigens niemand gezegd dat ik hier op het forum schrijf, dus als ik herkend wordt, zou dat echt toevallig zijn.
Wij krijgen deze week een nieuwe vloer, dus we hebben net de hele woonkamer leeggeruimd. Maar volgend weekend ga ik de boom toch echt nog opzetten. Desnoods laat ik hem tot ver in januari staan...
Zelfs als ik geen dingen zou posten die niet iedereen hoeft te weten, vind ik het idee van een plek waar ik anoniem ben wel fijn. Dus zelfs mensen die alles van mij weten, weten niet wie ik hier ben :P

Overigens geniet ik ook erg van jullie bomen, dus absoluut niet erg dat jullie daar anders in staan ;) Vroeg het me gewoon af :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
duet schreef:
09-12-2018 08:27
Wat een mooie bomen komen hier voorbij!
Tuingravin,heb jij dat kerstgordijntje zelf gehaakt? Dat is echt erg leuk!
Calamity, blijven jouw katten van jouw dennenappels en sterren af?

Ik ben niet bang om herkend te worden, omdat ook ik geen dingen hier post die men niet mag weten. Ik heb overigens niemand gezegd dat ik hier op het forum schrijf, dus als ik herkend wordt, zou dat echt toevallig zijn.
De katten hier zijn heel opgevoed saai dus kijken er niet naar om. Genoeg kattenspeeltjes in huis en ook kunnen ze hun energie natuurlijk in de tuin kwijt. Lekker in bomen klimmen vinden ze waarschijnlijk leuker dan dennenappels ;)
Wat een mooie bomen en andere versiering komt hier voorbij. Echt genieten dit topic!

Gisteravond was ik boven en ik hoor wat vallen beneden en denk: ow dat zal de boom wel zijn. Pak laatste spullen komt onze rode dame mij van boven halen met een schuldbewust koppie.
We lopen naar beneden en ze liep gelijk naar het plaats delict echt van vrouwtje kijk nou eens wat er gebeurd is. Boom weer rechtgezet en beetje opnieuw opgetuigd onder grote belangstelling van de rode dame.
Ze heeft zeker nog een kwartier lang voor de kerstboom gezeten en ernaar zitten staren de lieverd.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
wiezel schreef:
07-12-2018 21:26
Tof die regenboogboom regrette! (Je hebt ook kerstbalhaakjes trouwens)

Niemand zegt wat van mijn bloemenboom :hamer: :'( :byee:
Ja, maar ik was er ook even niet... Ik vind hem heel mooi! :rose:
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Duet, ja, zelfgehaakte gordijntjes. Dat is een van mijn andere hobbies als ik niet in de tuin aan het graven ben.
Calamitycat schreef:
08-12-2018 20:22

Afbeelding

Afbeelding
Mooi CC!! :love:
Mispoes!
In het echt zijn ze mooier dan op de foto hoor. Het lijkt nu een beetje alsof ik alle versiering er gewoon heb ingegooid maar ik ben er toch echt wel dik 5 minuten mee bezig geweest :proud:
-Nienke- schreef:
08-12-2018 20:07
Wat een onwijs leuk topic! Mijn boom staat ook: voor het eerst in 15 jaar een kunstboom, op aandringen van man. Ik moet nog wennen! (En we moeten volgend jaar duidelijk meer lampjes kopen, op een of andere manier lijken er veel meer lampjes en kerstballen in te passen)

Afbeelding
Aaah jij hebt een auto die matched bij de kleur van je boom! :heart: Ik zie telkens van die leuke autootjes overal maar telkens in kleuren die echt niet staan in mijn boom.

Ik heb mijn laatste versiering ook nog even uit de doos getrokken:

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben alleen een beetje enthousiast geweest want in sommige flessen zit nog drank dus dat word lastig zuipen. :rofl:
Afbeelding

En het terror drama is begonnen:
Afbeelding
Gelukkig heb ik bakstenen onderin de mand liggen! :lightbulb:
Lieve poes, Yellow! :heart:

:cat:
Ik vind het gros van de bomen vaak niet zo mooi. Die van TO bijvoorbeeld, nee. Je ziet steeds vaker dat soort dingen zoals eenhoorns, uiltjes, eekhoorns, cupcakes, gebakjes, noem maar op, die ik totaal niet bij kerst vind horen :biggrin: ik ben echt van de klassieke kerst met rood, groen, zilver, hulstblaadjes, haardvuurtjes enz.

Dit is onze boom dit jaar :) de piek is net nieuw, dochter liet de oude stukvallen vanmorgen. Ze dacht dat hij van plastic was. Heb haar meteen even uitgelegd dat er bij mama geen plastic ballen en piek in de boom komen :mrgreen: Baalde wel, want het was echt een hele leuke piek. Maar goed, deze voldoet ook.

Afbeelding

Ik koop ook elk jaar in het tuincentrum 3 dezelfde kerstballen die specialer zijn dan gewone ballen. Dit jaar heb ik van deze elk 3 gekocht :) ik hoop dus over een tijdje de boom te kunnen vullen met alleen maar dit soort ballen :flirting:

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven