Mode & Beauty alle pijlers

Teddy jas van H&M

14-12-2018 09:59 14 berichten
Zojuist kreeg ik de teddy jas binnen van h&m. Een erg populaire jas die constant uitverkocht is. Eerst kreeg ik het voor elkaar om maat S te bemachtigen maar die was wel érg oversized. Zo oversized dat het nergens aansloot bij mijn lichaam waardoor de kou er zo in kon.

Net kreeg ik de XS binnen en die zit een stuk minder ruim. Mooi natuurlijk, maar toch valt de jas me tegen. Ik vind comfort vaak net iets belangrijker dan mode en ging voor deze jas voornamelijk vanwege het gevoel een deken om je heen te hebben. Maar nu twijfel ik want het is toch wel een erg karig item qua kwaliteit.

Vanavond ga ik op pad en het zou met -1 °C de ultieme test zijn (veel warmere jas hoef ik niet), maar ik vind het aso voor als ik het straks toch retourneer. Dus, vroeg ik me af of er ervaringsdeskundigen aanwezig zijn die kunnen zeggen hoe zij deze jas hebben ervaren. Ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Het is een mode jasje dus je moet er niet al te veel van verwachten. Het is nu toch ook al aardig koud dus je kan hem nu al even buiten proberen?
Ik heb die lange teddy jas van monki gehad twee jaar geleden en die was mij veel te warm.
Ik zou er geen hele avond mee weg gaan, maar morgenochtend rondje buiten lopen.
Het lijkt mij dat deze jassen niet zo warm zijn, maar misschien vergis ik me. Ik zou een rondje fietsen met de jas, dan voel je meteen hoe warm hij is, het nu koud genoeg.
Find people who will make you better (M. Obama)
Kan me niet voorstellen dat een jas van de H&M warmte biedt in de winter.
Geinig jasje om erbij te hebben verder niet
Zo'n jas is natuurlijk ook geen geschikte winterjas.
Zeker niet van de H&M.
Je hebt er niets aan zo'n jas. Jij vindt het er geinig uitzien, maar het helpt je echt de winter niet door.
Ik zou 'm ruilen en dan een goede jas kopen van kwaliteit. Koop geen wegwerpjas meer.
“Een erg populaire jas die constant uitverkocht is.“ Ik weet het niet, maar ik koop al jaren regelmatig in de webshop bij H&M, maar ik heb het idee dat bijna alles de laatste tijd constant steeds weer uitverkocht is. Je moet echt jagen/ er vroeg bij zijn om daar überhaupt nog iets leuks te kunnen bestellen, anders is het in no-time alweer op. Doen ze daar soms ook aan voorraad verlaging voor het eind van het jaar? :P

Verder, dat iets mode is, zegt lang niet dat het praktisch en warm is (zie ook de trend van blote enkels in de vrieskou, loopt ook al een topic over hier ergens). :P
Zo'n jas is gewoon niet warm.
Je kunt beter of een tweedehands wat degelijker model zoeken, of een heel ander soort jas. Ze waaien door.
Wat je ook doet, dragen en dan terugsturen vind ik bijzonder asociaal.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Bedankt voor alle reacties! Was eigenlijk benieuwd naar mensen die echt die jas ook hebben. Neig toch naar terugsturen omdat mijn oude jas nog goed genoeg is tot ik iets anders vind.

@Vandale, heb er ook een grafhekel aan, dus dat zou ik nooit doen. Net toevallig dit gezien, en vond het erg schokkend.

https://app.nos.nl/op3/pakjes/
Informatief linkje, Maloochem! Bij het terugsturen van kleding die ik enorm zorgvuldig opvouw, denk ik wel eens, hoe zullen die retouren worden verwerkt. Zo dus.
Ivy_Signe schreef:
14-12-2018 15:27
Informatief linkje, Maloochem! Bij het terugsturen van kleding die ik enorm zorgvuldig opvouw, denk ik wel eens, hoe zullen die retouren worden verwerkt. Zo dus.
Ja, was er ook altijd benieuwd naar! Vind het wel erg dat producten niet altijd netjes teruggestuurd worden en zo'n bedrijf daar echt verlies door lijdt.

Al weet ik dat alles opnieuw verpakt wordt, ik blijf alles in zoveel mogelijk dezelfde staat terug te sturen als hoe ik het kreeg.
Ja tuurlijk, en ik stop de vloeipapiertjes er ook weer netjes tussen.
Ivy_Signe schreef:
14-12-2018 15:37
Ja tuurlijk, en ik stop de vloeipapiertjes er ook weer netjes tussen.
Ik ook :proud:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven