Teddy jas van H&M
vrijdag 14 december 2018 om 09:59
Zojuist kreeg ik de teddy jas binnen van h&m. Een erg populaire jas die constant uitverkocht is. Eerst kreeg ik het voor elkaar om maat S te bemachtigen maar die was wel érg oversized. Zo oversized dat het nergens aansloot bij mijn lichaam waardoor de kou er zo in kon.
Net kreeg ik de XS binnen en die zit een stuk minder ruim. Mooi natuurlijk, maar toch valt de jas me tegen. Ik vind comfort vaak net iets belangrijker dan mode en ging voor deze jas voornamelijk vanwege het gevoel een deken om je heen te hebben. Maar nu twijfel ik want het is toch wel een erg karig item qua kwaliteit.
Vanavond ga ik op pad en het zou met -1 °C de ultieme test zijn (veel warmere jas hoef ik niet), maar ik vind het aso voor als ik het straks toch retourneer. Dus, vroeg ik me af of er ervaringsdeskundigen aanwezig zijn die kunnen zeggen hoe zij deze jas hebben ervaren. Ben benieuwd!
Net kreeg ik de XS binnen en die zit een stuk minder ruim. Mooi natuurlijk, maar toch valt de jas me tegen. Ik vind comfort vaak net iets belangrijker dan mode en ging voor deze jas voornamelijk vanwege het gevoel een deken om je heen te hebben. Maar nu twijfel ik want het is toch wel een erg karig item qua kwaliteit.
Vanavond ga ik op pad en het zou met -1 °C de ultieme test zijn (veel warmere jas hoef ik niet), maar ik vind het aso voor als ik het straks toch retourneer. Dus, vroeg ik me af of er ervaringsdeskundigen aanwezig zijn die kunnen zeggen hoe zij deze jas hebben ervaren. Ben benieuwd!
vrijdag 14 december 2018 om 11:11
vrijdag 14 december 2018 om 11:31
“Een erg populaire jas die constant uitverkocht is.“ Ik weet het niet, maar ik koop al jaren regelmatig in de webshop bij H&M, maar ik heb het idee dat bijna alles de laatste tijd constant steeds weer uitverkocht is. Je moet echt jagen/ er vroeg bij zijn om daar überhaupt nog iets leuks te kunnen bestellen, anders is het in no-time alweer op. Doen ze daar soms ook aan voorraad verlaging voor het eind van het jaar?
Verder, dat iets mode is, zegt lang niet dat het praktisch en warm is (zie ook de trend van blote enkels in de vrieskou, loopt ook al een topic over hier ergens).
Verder, dat iets mode is, zegt lang niet dat het praktisch en warm is (zie ook de trend van blote enkels in de vrieskou, loopt ook al een topic over hier ergens).
vrijdag 14 december 2018 om 15:10
Bedankt voor alle reacties! Was eigenlijk benieuwd naar mensen die echt die jas ook hebben. Neig toch naar terugsturen omdat mijn oude jas nog goed genoeg is tot ik iets anders vind.
@Vandale, heb er ook een grafhekel aan, dus dat zou ik nooit doen. Net toevallig dit gezien, en vond het erg schokkend.
https://app.nos.nl/op3/pakjes/
@Vandale, heb er ook een grafhekel aan, dus dat zou ik nooit doen. Net toevallig dit gezien, en vond het erg schokkend.
https://app.nos.nl/op3/pakjes/
vrijdag 14 december 2018 om 15:31
Ja, was er ook altijd benieuwd naar! Vind het wel erg dat producten niet altijd netjes teruggestuurd worden en zo'n bedrijf daar echt verlies door lijdt.
Al weet ik dat alles opnieuw verpakt wordt, ik blijf alles in zoveel mogelijk dezelfde staat terug te sturen als hoe ik het kreeg.