twijfel tindermatch

14-12-2018 12:34 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Na maanden meelezen maak ook ik nu een topic aan.

Ik had twee dagen geleden een tindermatch met een jongen.

Na een cliché beginnetje met : ''hee alles goed?'' '' ja hoor met jou?'' begon hij meteen te vragen wat ik zoek in een man, en ik gaf als antwoord :

Ik zoek in een man iemand die mijn partner, maar tegelijkertijd ook mijn beste maatje is. Iemand waarbij je volledig jezelf kunt zijn, en het altijd geaccepteerd wordt. Iemand waarmee je kunt lachen, maar bij wie je ook kunt uithuilen op zijn schouder.

Toen ik vroeg ; waar ben jij naar op zoek in een vrouw dan? Zei hij :

Iemand die lief en aardig is, en waarmee de seks fantastisch is.

Nu weet ik dat mannen en vrouwen over het algemeen hier een andere reactie op geven als je die vraag stelt, en dat ik niet zo'n zoetsappig antwoord als die van mij terug hoef te verwachten.... maar toen ik zijn antwoord las trok ik een zuur gezicht alsof ik een hele citroen in een keer naar binnen aan het werken was, en dacht ik.. o ja.. heb je weer zo'n Japie waarbij het om één ding draait.

Nu is mijn vraag.. Reageer ik te heftig dat ik hier op afknap?

Wat zouden jullie hier van vinden/ hoe zouden jullie hier op reageren?
laverneb schreef:
14-12-2018 16:10
Ik heb besloten dat het niet mijn manier is. Ik wacht wel tot ik over iemand struikel. :)
Ik ben onhandig genoeg, dus dat gaat vast nog wel een keer gebeuren. : :mrgreen:

Ben je er al uit wat je gaat doen, ga je nog wat verder kletsen met hem? Volgens mij weet je dan gauw genoeg wat je voor vlees in de kuip hebt.
(“De kuip” wordt gewoon drie keer verbeterd in de Kuip :rofl:. “ De arena” dan weer niet ... sorry, viel mij even op).
Ik ga nog wel even verder kletsen. :) Het was nog een redelijk neutrale opmerking. Hij zei niet : ''He, neuken?''

En precies wat jij zegt.. Het gaat snel genoeg opvallen als het zo'n type is. Dan kun je nog niet eens normaal zeggen ''ik ga naar bed'' of ik ga ''douchen'' zonder dat je een dubbelzinnig antwoord krijgt
Als ik terugdenk aan mijn tijd op tinder heb ik zeker 90% van de matches verwijderd omdat ze over seks begonnen. Nu ben ik al een tijdje gestopt, ik zie wel of ik iemand tegenkom en wanneer.
annabellaa schreef:
14-12-2018 16:16
Ik ga nog wel even verder kletsen. :) Het was nog een redelijk neutrale opmerking. Hij zei niet : ''He, neuken?''

En precies wat jij zegt.. Het gaat snel genoeg opvallen als het zo'n type is. Dan kun je nog niet eens normaal zeggen ''ik ga naar bed'' of ik ga ''douchen'' zonder dat je een dubbelzinnig antwoord krijgt

O ja zinnetje zo vaak gehoord

Ik ga douchen en denk aan jou..

Ik ga in bad met gedachte aan jou..

Ik heb spierpijn wil je me
Masseren.

Hou je van naakte sauna s

:bonk:
Dollop schreef:
14-12-2018 16:19
Als ik terugdenk aan mijn tijd op tinder heb ik zeker 90% van de matches verwijderd omdat ze over seks begonnen. Nu ben ik al een tijdje gestopt, ik zie wel of ik iemand tegenkom en wanneer.
Ja mensen zeggen vaak.. tja dat is Tinder hé.. Maar er zitten ook echt wel een hoop mannen op die dat niet doen.

Ik begin ook onderhand kramp in mijn vinger te krijgen van al het swipen :wtf:
annabellaa schreef:
14-12-2018 16:21
Ja mensen zeggen vaak.. tja dat is Tinder hé.. Maar er zitten ook echt wel een hoop mannen op die dat niet doen.

Ik begin ook onderhand kramp in mijn vinger te krijgen van al het swipen :wtf:
Iedereen die ik ken zit er op en dat zijn echt niet allemaal ongemanierde horken.

Maar ik heb teveel eigen sores nu om te daten.
annabellaa schreef:
14-12-2018 16:16

Nou ja, precies dat laatste ja.
Ilovefairytales schreef:

Masseren.

Triest.
Ilovefairytales schreef:

Masseren.

Ik zou me kapot vervelen.
We don't know the Devil's side of the story, because God wrote all the books. J.A. Konrath
Ilovefairytales schreef:

Masseren.

Iemand stelde dat laatst aan mij voor als eerste date.... :rofl:

Je weet dan wel heel letterlijk wat voor een vlees je in de kuip hebt... maar no freakin way. Mij niet gezien.
Dollop schreef:
14-12-2018 16:19
Ik vond het niet zo’n probleem als iemand daar al vrij snel over begon of opmerkingen in die richting maakte, makkelijk om iemand gewoon in zijn waarde te laten en te zeggen: sorry, dat is niet wat ik zoek, succes verder. (Op de beledigende types na, maar die kwam ik weinig tegen, twee maar, geloof ik).

Aan de andere kant juist serieuze mannen, 40+ mannen die al een gezin gehad hebben en dat missen.
Maar voor mij veel te veel verwachtend.
Tinder is vooral snel. Alles moet snel. Snel reageren, snel daten. Anders *ploep*, weg en de volgende staat al klaar. Dat staat mij ervan tegen.
En het doelgerichte: iedereen zoekt iets en er lijken maar twee opties te zijn: seks of een relatie.

Zoals Oudebaas iets schreef over het gewoon simpelweg iemand leren kennen en zien wat daaruit voortkomt (daar hoopte ik ook op), dat lukt daardoor niet zo makkelijk. Vanwege de verwachtingen die een ander al vooraf heeft.
anoniem_356413 wijzigde dit bericht op 14-12-2018 17:47
14.92% gewijzigd
Hou je van naakte sauna ‘s
:hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven