Viva la mama

04-02-2009 12:47 1602 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verderleutertopic voor de eindelijk aan de slag mama's

naamAnanADLReginaRebelsJanneJessieLieveLieveBloemParelH5BiebMHRoosEllenDiamondReginaBloempjeKrissieMarielle (Miss W)AnAnADLElesMH

BiebRebelsJanne

H5, oeh het wordt dus spannend voor jullie!

Hopelijk komt er vandaag een superbod uit....denk aan je!

MH, lekker zeg uit eten samen met je man! gezellig!!

Roos, mupke is idd een snelle hoor maar dat wist je al geloof ik hihi leuk hoor!

AnAn, fijn dat de vlekjes snel weer weggetrokken zijn,

anders maak je je constant zorgen he?

En idd beter spelen dan huilen snachts maar die kleine boefjes moeten gewoon lekker gaan slapen!

ADL, fijn dat je je wat beter voelt!

Heb je intussen al die afspraak bij de internist gehad?

Hier gaat het redelijk, wel echt een boutnacht gehad en parelman was werken en kwam vanmorgen ook beroerd thuis.

Sem is wel erg veel wakker geweest en heeft vanaf 1.00 bij mij geslapen maar hij was nog heter dan een straalkacheltje.

Hopelijk knapt hij snel op.

Bahbah....zometeen onze belastingman, helemaal geen zin in,

is altijd zo'n mega-ouwehoer, duurt uuuuuuuren!

Ik snappet nu!

Testing.....
Ja hoor deze blondie snapt het ook!
AnAn, wat sneu dat het nog niet lekker gaat met Fenja. Veel drinken en ik zweer echt bij macrogolum. Meis durft hier af en toe ook weer niet naar de wc, dan krijgt ze iets extra poeder en een halve dag later zit ze met haar kop tegen het plafond op de wc zonder pijn. Werkt echt als een tierelier! Mocht je dit ook willen dan moet je er even op letten dat ze het goede meegeven bij de apotheek, bij mij gaven ze in eerste instantie ander spul mee (die van Parel, forlax oid) Dit zit in een grote witte emmer met een rode deksel erop. Mijn vriendin heeft dit ook bij haar zoontje gebruikt en was er ook heel tevreden over.

Sterkte!

H5, spannuuuund!!! Ik duim ook voor jou hoor!

Parel, sinaspril werkt hier heel goed tegen koorst. 1 tabletje en ze is een paar uur koortsvrij. Dokter Zitah geeft advies

Roos, sterkte nog met inwerken... is nooit leuk. Nog even doorbijten.

De konijntjes hier gaan zo goed! Zondag hadden we al bereikt wat ik graag wilde bereiken met de konijntjes. Omdat meis geen klankbord heeft anders dan volwassen mensen hier in huis wilde ik graag een huisdier voor haar. Zo kan ze haar verhaal ook eens aan een ander kwijt dan aan papa en mama. Zondag zaten we een spelletje te doen en ze was aan het verliezen. Daar kon ze niet tegen en werd ze heel boos, daarop antwoordde ik dat als zij zo boos doet dat ik geen spelletje met haar wil doen... Toen werd ze nog bozer natuurlijk, mama was vooral erg stom. Dus ze trekt haar jas aan stormt naar buiten en begint tegen de konijnen te vertellen hoe stom haar mama wel niet was. Geweldig!!! Zo mooi om te zien. Later kwam ze weer binnen, was ze afgekoeld en zei ze zelfs sorry. Nou ging het me daar niet om maar ik vond het super om te zien dat ze haar verhaal bij iemand anders hier in huis kwijt kon. De diertjes zijn ook al super tam. Meis legt ze gewoon op de rug en ze blijven gewoon liggen.... ben helemaal in love

De komende dagen ben ik er niet, heb een coaching voor mijn werk. Dus ik kan jullie niet op de hoogte houden, ik vind het deze maand wel spannender dan andere maanden. Ik heb er nog geen duidelijk gevoel bij, dus nog even geduld hebben.

Fijn weekend vast allemaal!
Hoi hoi,

H5, ik hoop zo voor jou dat er vandaag een bod komt. Wat zou dat ontzettend gaaf zijn zeg!

Parel, beterschap voor Sem. Wat zielig als ze zo ziek zijn.

Felix heeft gisteren wel gepoept, aardige hoeveelheid. Dus dat moet wel iets opluchten. Wel blijft hij zijn eten er aan de bovenkant uitgooien. Dat er uberhaupt nog iets in zit is een wonder.

Nova had al ontstoken ogen, mega snotneus en waarschijnlijk een kies die doorkomt, maar ze heeft nu ook nog een loopoor. En vrolijk dat ze is!

Mijn vriend kan echt lopen mutsen. Vannacht was Nova weer wakker (logisch met wat ze heeft, menig man zou euthanasie laten plegen) Maar niet eens zo lang en wie kon er weer uit? Precies ik! Daarna wilde Felix weer drinken. En dat moest ik ook doen (bv) en daarna begon Nova weer, ze was aan het zingen etc (anan hier ook tussen een uur of 3/4). Ik heb de 5 minuten methode toegepast. Toen ze lag gezegd dat ik zo weer zou kijken of ze nog steeds zo stil was. En het heeft gewerkt. Vriend snapte het niet.

Maar ja, hij hoefde er niet uit, was eigenlijk geen lawaai. Maar hij heeft een rotnacht gehad en is gebroken.... Dat kan ik echt niet uitstaan. Grrrrrrrrrrrrrrr!

Even posten
Anan, vervelend dat het poepen niet wil lukken bij je meis.

Zitah, ik duim ook nog steeds voor je! En wat goed dat de konijntjes doen wat ze moeten doen.

Hier heeft er weer een krampjes.... En hij komt vaker dan 4 uur. Zal hem zo weer eens aanleggen. Hopelijk is het een regelmidweekje.

Was Dinsdag erg gezellig bij MH, kindjes hebben samen gespeeld, nou ja gespeeld vooral veel rotzooi gemaakt. Smurfie is een lekker ding. Heeft heerlijk bij zijn moeder geslapen en daarna lief liggen slapen! Super makkelijk kind!

Roos oppas dagje bevalt goed, al moet ik zeggen dat ik nu Tim zijn leeftijd wel leuker vind dan weer zo klein. Maar hij wordt vanzelf weer groot.

Parel, alweer ziekig, zal het aan de januari maand liggen, Tim is ook alweer verkouden, nou ja eigenlijk nog steeds. Merk wel bij hem dat het krijgen van kiezen er erg inhakt!

Lieve, leuk om weer van je te horen. Petje af hoor voor jou met 3 kindjes, werk en dan ook nog een verbouwing!

Zitah, oh oh....(zou Tim zeggen) wordt nu toch wel heel spannend he?! Lijkt toch heel voorzichtig wel een goed teken te zijn....

oepsie verder weet ik het allemaal niet meer zo....

Hier gaat alles verder goed, Tim is wel verkouden maar verder gaat alles lekker. Begint voorzichtig zelf achter een karretje te lopen. Zo leuk! Ik word alleen gek van dat hij overal aanzit, we kunnen niets op tafel laten staan. De dvd is niet veilig en de fotolijstjes op de vensterbank moeten het ook ontgelden.....

EN... ik heb een beker gekocht die hij snapt! Hahaha nadat ik Roos haar posting had gelezen over de beker met het rietje heb ik die ook gekocht, en ja hoor hij kan eindelijk zelf drinken! Super!

Foto's op de site ook van kabouter en Tim. vergelijking met vorig jaar en nu leuk om te zien.

Dinsdag trouwens weer naar cb geweest. Hij is nu 83cm en weegt 10,8 kg....reus!
Zitah, De duimen draaien hier ook hoor! Ik weet niet of jij zenuwachtig bent, maar ik wel in ieder geval! Het kan toch niet anders dan dat het nu een keer raak moet zijn en dat Seppe zich heerlijk innestelt in jouw buik om er vervolgens nog een maand of 8 zeker te blijven zitten.

Roos, het gaat dus goed bij jullie! Mooi zo, fijn ook dat je het naar je zin hebt op je nieuwe stek. Heb je je nu ingekocht of ben je on loondienst gekomen? En die Mupke is dus een echte vluggert! Leuk hoor! Ben benieuwd wanneer ze een broertje of zusje krijgt :-)

AnAn, jullie komen nog steeds niet echt aan slapen toe dus? Balen hoor. Wel fijn dat Kaj nu in ieder geval aan het spelen was en niet aan het huilen. En Fenja dus last van verstopping. Ach arm meisje! Is echt niet leuk. Hopelijk komt met de lente ook een betere tijd voor jullie!

Parel, hoe is het nu met Sem? Hopelijk is hij zaterdag opgeknapt en kunnen jullie toch naar het Zandkasteel.

Lieve, leuk dat je er weer bent! Ik ben ook erg benieuwd naar de foto's van jullie huis!

H5, Al iets gehoord van de potentiele kopers? Ik hoop het, zou toch wel heel lekker zijn! Zijn jullie eigenlijk al verhuisd?

MH, Bieb en Eles, jullie dus lekker aan het genieten van jullie mannetjes! Goed om te horen.

Krissie, hoe is het bij jullie? Al een beetje aan het bijkomen of nog steeds als een dolle heen en weer aan het zorgen?

Jannes, lekker aan het genieten van het mooie weer?

Ik was Rebels al een tijdje kwijt en begon me toch nog zorgen te maken, maar bedacht me net dat ze op vakantie is! Gelukkig maar!

Voor de rest die ik nu vergeet een hele dikke knuffel!

Ik kom er op mijn vrije dag maar steeds niet aan toe om te reageren. Iedere keer als ik al even achter de PC zit, hangt er na 5 minuten een kind van 2 turven hoog aan mijn broek :-) Ook op mijn werk was het toch weer even druk, niet eens met werken maar ik heb de afgelopen week met een heleboel mensen gesproken, want zo langzamerhand horen mensen natuurlijk dat ik ontslagen ben. Iedereen vindt het onwijs zielig voor me en ik ga dan - zonder te zeggen dat het vrijwillig was - vertellen dat ik het vooral als een kans zie en dat ik echt denk dat dit de beste oplossing voor het team is. Uiteraard vertel ik ook meteen dat ik voor mezelf wil gaan beginnen, je weet maar nooit hoe een koe een haas vangt. Maar goed, ik merk ook dat het werk nu wel langzaam minder wordt en mijn opvolgster staat uiteraard te trappelen. De OR moet nog positief gaan adviseren, dus in theorie kan het nog mis gaan, maar daar ga ik niet van uit. We zijn dus ook al stiekem begonnen met de overdracht.

Met de kindjes is ook alles goed. Ik heb gisteren voor het eerst met 2 kindjes gefietst. Elise vond het helemaal geweldig op die fiets. En Gijs - nadat ie oer zijn eerste boosheid heen was dat hij zijn plek voorop moest afstaan - vond het ook wel stoer achterop. Het was ook echt lekker weer, dus we hebben genoten. Liesje is wel een beetje aan het kwakkelen, want ze heeft af en toe opeens koorts en dan is ze ook echt hangerig. Denk dat het tandjes zijn, want die heeft ze nog niet :-0. Gelukkig slaapt ze er niet minder om. Twee weken geleden ben ik gestopt met de laatste papfles 's avonds om 22.00 uur en ze slaapt gewoon door, ik knijp in mijn handjes. Gijs sliep heerlijk door tot hij 11 maanden was en toen begon bijna een jaar van onregelmatig slapen. Hoop niet dat Liesje dat over een maand ook gaat doen.
Sorry, sommige berichtjes zijn een beetje mosterd, maar ik was dit aan het typen en had tussendoor nog een meeting...

Wat ik toruwens wel handig vind is dat het kleurtjes selecteer apparaatje (?) onthoud welke kleur je als laatste had gebruikt.

foutje
Nou dan ga ik ook weer een keer voor een kleurtje... even zoeken of dit een kleur is die nog niemand heeft. Lijkt misschien iets teveel op die van Bieb.

Regina, wat vreemd lijkt me dat ineens dat je 'ontslagen' bent en voor jezelf gaat beginnen. Het is toch allemaal heel erg vlot gegaan naar mijn idee.

En wat leuk dat je met 2 kindertjes gefietst hebt, dat wilde ik ook zo graag, leek me zo leuk maar meis zit bijna nooit meer achterop. Die vlieger gaat voor mij helaas niet op denk ik.

En nee, ik ben niet zenuwachtig. Heb wel de vreselijke neiging om te testen maar dat slaat werkelijk waar nergens op. Het testen is meer om geen hoop te krijgen hoor, al blijft het wat spannender voelen dan anders. De eerste inseminatie is nu een week geleden. Tweede morgen een week geleden.

Bieb, mannen grumpfffffffffff!!! Soms zou je ze wel achter het behang willen plakken. Sterkte met de ziekige Nova.

Tim gelukkig weer opgeknapt alleen nog snotterig. Ik ben ook alweer verkouden terwijl ik dat eigenlijk zelden ben. Nu voor de derde keer de afgelopen maanden, en niet een klein beetje verkouden. M'n hele hoofd zit vol, bonkt, traanogen, niezen, vreselijke keelpijn weer en mijn oren zitten dicht. Gezeik, en ik durf nu ook niks in te nemen aan medicijnen, gebruik alleen neusspray. Kinderneusspray nog wel, andere was op haha. Ik weet dat dat niet mag officieel maar ik mocht het bij meis ook dus vind dat ik nu ook mag

H5, al iets gehoord?

even kijken wat de kleur hier doet...
ah, snap het.
-
Empies kiek'n of ik nu niet teveel op H5 lijk
Huh, Ellen zei jij nou dat hij het kleurtje onthoudt? Bij mij niet, volgens mij heb je gewoon de 'standaard' blauw waar hij altijd op komt als je aangeeft dat je een kleur wil. Of werkt ie van mij niet goed
.
anoniem_14927 wijzigde dit bericht op 19-03-2009 11:42
Reden: was een reactie op 'ikzoekeenwoord'
% gewijzigd
Huh, zou weer alles weg bij 'ik zoek een woord'

Wie bent u???

Ik hou het trouwens toch maar bij zwart, net zo makkelijk
Zitah, ik duim ook voor je. Ik heb niet zo veel tijd om te reageren, maar probeer wel elke keer mee te lezen en hoop elke keer op hoopvolle berichtjes van jou. Het moet deze keer toch gewoon goed gaan. Ik hoop het echt zo. Moet zeggen dat ik de tijd nu al langzaam vind gaan tot jij kan testen, haha. Ik vind het echt heel spannend.

Super dat meis haar verhaal nu kwijt kan bij de konijntjes. Huisdieren zijn wat dat betreft zo goed voor kinderen. Is toch fijn om je verhaal kwijt te kunnen bij iemand die alleen maar luistert en je niet zal veroordelen.

Ellen, haha Inge en Tim zijn gewoon even zwaar. Inge is nog wel langer, maar met gewicht gaan ze nu gelijk op. Ik schat dat ze nu zo`n 87 cm is en gister stond ze na een mega bord pap (300cc melk en dan nog de nodige pap erin) op de weegschaal en was ze 10,9 kilo. Ze is net ziekig geweest en heeft amper gegeten (ja nu sinds 2 dagen eet ze weer) en is wat afgevallen. Maar daarvoor zat ze `s morgens ook op 10,8 kilo. Zal overdag misschien op 11 zitten (nu dus even net niet). Nog even en dan is Tim echt groter. Haar neefje die in juni 2 wordt is ook al heel lang zwaarder en ze zijn ongeveer even lang, haha. Wat goed dat tim nu achter een karretje gaat lopen. leuk he? Wel lastig he dat niets meer veilig is. Gelukkig wordt dat ook weer makkelijker. Al blijft Inge af en toe de fotolijstjes verplaatsen hier in huis. Dan moeten ze van haar een andere plaats hebben Of ze moet even degene op de foto zoenen, hihi.

Parel, beterschap met Sem. Ach arm mannetje al weer ziek (en natuurlijk arme papa en mama). Hopelijk is het snel weer over. Dat merk ik vaak aan Inge, die is dan al veel sneller weer op de been (zelfs met koorts en keelpijn) dan mijn man. Kan het gelukkig niet met mezelf vergelijken, want ben nog niet ziek geweest deze winter (even afkloppen).

Bieb, fijn dat Felix heeft gepoept. maar zo te lezen moet er nog wel wat uit dus. Fijn he zo`n man die niet tegen wienig slaap kan. Wat ben ik dan gezegend met een man die het echt met mij afwisseld als ze weer eens een tijdje wakker wordt ` nachts en daar niet over klaagt. Zielig he die krampjes bij die kleintjes. Inge heeft dat echt heel veel gehad. Ze werd er ook elke keer wakker van.

H5, spannend van jullie huis. Ik hoop echt dat jullie snel een goed bod krijgen en het kunnen verkopen. Hoe is het nu eigenlijk met de verbouwing van jullie nieuwe huis?

AnAn, wat naar dat Fenja nog steeds zo`n last van haar ontlasting heeft. Dat is zo pijnlijk en zo sneu om te zien. Inge kan het dan echt uitkrijzen. Heb je de kindicol druppels al geprobeerd? Hier hielpen ze de vorige keer wel. Alleen heb ik ze toen wel optijd gegeven, toen ik merkte dat ze weer verstopt raakte. Hopelijk heeft Fenja er ook iets aan. Dit vooral als je niet gelijk naar de dokter kunt. Wel goed dat je dat gaat doen, want dit is zo zielig (ook voor jou, want het si zo naar om an te zien). Fijn dat de vlekken bij Kaj weer weg zijn. Ik hoop dat hij snel beter gaat slapen.

ADL, fijn dat het beter gaat met jou en Florian. Ben je nu al naar een internist geweest? Hoe gaat het met je studie? Bij mij gaat de stage wel steeds lekkerder (al blijft het niet mijn ding), maar ik hik nog wel tegen veel opdrachten aan. Ik zit al zo vol in m`n hoofd. Herkenbaar voor jou? Wat naar dat Maaike nog steeds zo rot in haar vel zit. Ik hoop dat de haptonoom haar kan helpen.

Mh, wat fijn dat het zo goed loopt bij jullie thuis. Volgens mij ben jij ook heerlijk nuchter overal in. druk dus met alle dingen die je nog in je verlof wilt doen. Dat gaat je vast wel lukken, volgens mij zorg jij daar sowieso wel voor. Lekke rhoor nog even tijd maken met z`n tweeen. Ik hoop dat jullie nog even lekker een weekendje weg kunnen. Al is uiteten natuurlijk ook erg gezellig.

Lieve, gezellig dat je er weer bent. Ik ben nu erg benieuwd hoe het eruit ziet na de verbouwing. Volgens mij hebben jullie echt een prachtig huis. Nu weer lekker druk dus met de fusie van twee verenigingen. Volgens mij kun jij ook echt niet rustig aan doen of wel? Ik vind het wel knap hoor je alles bolwerkt. Wat een energie heb jij. Twee peuterpubertjes in huis dus. Lijkt me ook erg vermoeiend. Of valt Tijl nog wel mee? Inge valt gelukkig nog wel mee, met negeren komen we nog steeds een heel eind.

Regina, hoe heeft je team gereageerd op het nieuws? Ben je nu erg druk met alle voorbereidingen?

Rebels, hoe is het nu met je? Nog steeds opgelucht door de laatste echo? Nu maar hopen dat dat laatste stukje ook nog wegtrekt.

Jannes, alles goed bij jullie?

Diamond, spannend hoor weer voor een tweede. Hopelijk is het weer snel raak. Lijkt me trouwens wel gek dat je nu al weet dat je de mm in moet. Wel fijn dat je daar nu niet zo lang op hoeft te wcahten, maar gewoon kunt beginnen.

Bloem, hoe is het met jullie? Hoe is het nu met het slapen van je meisje? En hoe is het met je knie? Is Ruben ook aan het peuterpuberen?

Roos, fijn dat je werk leuk is. Kan me wel voorstellen dat het nog erg wennen is en vermoeiend is. Het duurt toch even voordat je er echt helemaal in zit. En wat goed dat Mupke al zo veel woordjes kent zeg. Wat is het toch een pittige tante. Het zal voor jou ook wel even wennen zijn dat ze nu 3 dagen naar het kdv moet en niet alleen voor Mupke. Maar dat komt vast helemaal goed. Voor je het weet wil ze niet meer mee naar huis `s middags. Of op je vrije dag samen met jou naar de kindjes. Dat had Inge vorige week. We liepen langs het kdv en toen was het: "Kom mama, kindjes toe. samen bij de kindjes spelen." Tja, wat wil ze nog meer, mama, haar vriendjes, allemaal leuk speelgoed. Dat is toch ook het summum.

Krissie, je klinkt idd weer een stukje opgewekter. Ben je weer naar de haptonoom geweest? Bram is dus de hele dag aan het rollen. Tja, dan wordt de box te klein he vinden ze. Niet dat ik de box toen weggedaan heb hoor, veel te handig en een leuke afwisseling. Ik hoop dat Bram ook snel minder wil eten `s nachts. Wel fijn dat hij na z`n fles gelijk weer in slaap valt. Hopelijk helpt het om hem overdag wat meer vol te stouwen.

Eles, wat super dat de borstvoeding zo goed gaat en je gene last lijtk te hebben van de cyste. Als het voor jou goed voelt om weer volledige bv te gaan geven gewoon doen. Als het voor jou zo goed voelt met een fles kv tussendoor ook gewoon doen. Volg hierin gewoon je gevoel. Vriendje vind het zo te zien toch allemaal prima. Heerlijk, zo`n lekker bol ventje.

Marielle, hoe is het met jou? En met Jasmijn?

Hier gaat het wel goed. Alleen een beetje druk in m`n hoofd. Stage loopt op zich dus wel goed. Alleen kost het wel veel energie. Daarnaast moet ik toch echt harder gaan trekken aan de studie, anders red ik het nooit om de opdrachten af te krijgen. Het si ook echt heel erg veel, maar ik blijf het te veel voor me uitschuiven. Nou ja, moet mezelf maar weer eens een schop onder m`n kont geven. Komt wel weer goed. Zal aan het einde wel belachelijk hard moeten werken, haha. Maar ja ik heb die druk ook nodig schijnbaar.

Verder is het in de familie even druk. M`n ene schoonzusje is nu 37 weken zwanger en de andere bijna 29 weken, maar die moet nu eigenlijk bedrust nemen (met 2 kinderen).

Met Inge gaat het allemaal prima. Ze is weer een beetje ziekig geweest. Eigenlijk maar 1 dag dat ze ook echt ziek was, voor de rest was ze ondanks het hoeste, de keelpijn en de koorts vrolijk en gezellig. Ze at alleen niet zo veel (kreeg er alleen dunne pap en knijpfruit in). Maar dat is ze nu wel weer aan het inhalen. En thuis wil madam geen tuitbeker meer, ze wil alleen nog maar gewone bekers (en de fles, maar dat wil ik niet, haha) en dan het liefste onze glazen. Ach ja, prima. Alleen bij m`n schoonvader drinkt ze nog wel uit een tuitbeker. Hoop dat ze het daar ook gaat weigeren. Is toch veel beter voor de spraakontwikkeling. Wilde er eigenlijk al lang vanaf (behalve voor onderweg), maar ze dronk nooit zo veel uit een gewone beker en wel uit een tuit en met haar ontlasting vond ik dat toch belangrijker. Maar nu vindt ze het dus zelf tijd om er vanaf te komen.

Verder ben ik weer heerlijk aan het genieten van mijn guppie. Ze wil de hele dag door zingen en haar favoriete dvd is niet Dora of zo, maar (Guus) Meeuwis. (ze laat zelf Guus weg). En een meeuw is ook Meeuwis, haha. Ook si ze helemaal weg van het lied "Uit Artis is een beer ontsnapt." Dat moet ik elke avond voor haar zingen op het moment. Dat doe ik dan met twee van haar knuffels. Eerst deed ik ze allebei, maar nu doe ik degene met de meeste tekst en zij degene met de korte zinnetjes. Het is zo leuk om te zien. En het klinkt zo schattig: "Tjonge wa uh boef", heerlijk. Ook is ze helemaal weg van het gedichtenboekje "Jij bent de liefste" en moet ik die veel voorlezen. Waarbij zij de zinnetjes steeds afmaakt. Ik vind dit echt een geweldige leeftijd.
Dit is denk ik ook wel een leuke kleur....neem jij het blauwe!
Even snel tussendoor een jubelberichtje over Maaike

We hebben een grote doorbraak wb het drinken van Maaike!

(voor degenen die niet meer precies weten wat de oorzaak van het weinige drinken van Maaike was, tenminste waar het mee begon)

Nadat Maaike vroeger een keer een vervelende ervaring had met drinken heeft ze lange tijd niet meer willen drinken uit een fles/tuit/rietje of gewone beker.

Alle vocht die ze kreeg was fruit/yoghurt/soep en water (met een lepeltje).

Water van een lepeltje drinken was voor Maaike al een hele overwinning toendertijd, maar nu eindelijk (sinds vanochtend) wil ze uit haar badbekertje water drinken op de normale manier. Het gaat met veel geknoei gepaard, maar wat geeft dat, ze drinkt!

Woehoe, ADL, SUPER!!! Go Maaike, go Maaike, go Maaike
ADL, wat goed!!!!!!!! Joehoeoeoeoeoeoeoeoeoe!

Jessie, leuk he die interactie met je kind. Ik kan je vertellen dat het zo leuk blijft hoor. Ik ga nu wel eens lunchen met meis, dan voelt ze zich zo groot en stoer. Geweldig om te doen, uiteraard voelt mama zich dan super trots hoor.
Zitah, fijn dat je niet zenuwachtig bent in ieder geval. Hoop dat dat zo blijft. Kan me je hang naar het willen testen wel voorstellen, maar ja het heeft gewoon nog niet zoveel zin natuurlijk. Ben wel erg benieuwd hoor. Nog een weekje geduld!

Het is inderdaad wel heel erg snel gegaan nu op mijn werk. Een maand geleden zat ik nog te twijfelen of ik uberhaupt voor mezelf zou gaan beginnen of niet en nu is het zo goed als definitief dat het ik het ga doen. Maar, het duurt nog even voor het zover is, want ik blijf in ieder geval nog tot 01-11-2009 in dienst bij mijn huidige werkgever. Ga per mei as in outplacement en die periode duurt in principe 6 maanden. Ga mijn werk dus overdragen, maar ga in die 6 maanden in ieder geval ook gewoon werken. Ik word op 2 leuke projecten gezet, dus blijf eigenlijk vooral leuke dingen doen. Verder ga ik natuurlijk met het outplacement bureau aan de slag om te kijken of ik nog wat bijscholing nodig heb, me kan laten certificeren als projectmanager en om me te orienteren bij de KvK etc. Ik heb erg zin in de komende tijd, want allemaal nieuwe uitdagingen. Per november dus echt uit dienst en hopelijk kan ik dan snel aan de slag als ZZP'er (misschien wel bij mijn huidige werkgever :-)) Hopelijk is tegen die tijd de recessie ook over z'n hoogtepunt heen. We'll see.

Jessie, wat leuk zijn die kleintjes he?! Zo te lezen zijn Gijs en Inge ongeveer even groot/even lang. Hij is ook 11 kg en is denk ik 88 cm ofzo. Gijs is ook dol op zingen trouwens. Misschien moeten we ze maar nog eens aan elkaar voorstellen volgens mij passen ze wel bij elkaar :-)

ADL, wat super fijn dat Maaike nu eindelijk weer een beetje wil drinken. Is toch altijd een zorg anders dat ze niet voldoende binnen krijgt! Ben blij voor jullie!

Oh...duty calls..toedeloe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven