Graag ideetjes, tips....

16-12-2018 04:10 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn man is militair en is sinds september 2018 voor een missie naar buitenland. We hebben samen twee kinderen zoon van 6 en dochtertje van bijna 3.
Nu komt hij voor paar weken naar Nederland en gaat weer terug tot eind juli 2019.
Omdat we elkaar al een tijdje niet gezien hebben en weer een lange periode zonder elkaar moeten willen we die paar weken vol genieten. Daarom vraag ik jullie enkele leuke ideetjes, tips, verrassing ideetjes, uitstapjes die we samen kunnen doen.

Alvast bedankt voor julie reacties....
Een lekker weekje Landal? Is niet te duur, veel te doen voor de kinderen en sommige parken hebben een betrouwbare en betaalbare oppasservice voor de kleintjes mochten jullie even lekker samen willen eten of zwemmen? Wij gaan er altijd maar al te graag heen.
Wil je man niet gewoon lekker thuis zijn als hij maanden weg is geweest en weer weg moet voor maanden?
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
Geen ervaring mee, maar ik denk dat je man het zelf het fijnst zal vinden om gewoon lekker thuis te zijn. Als je zolang van huis bent denk ik zelf niet dat je er heel veel behoefte aan hebt om in een landal huisje te zitten, wat toch gewoon wat primitiever is dan thuis. Natuurlijk is zo'n weekje leuk om veel met de kinderen op te trekken, maar dat kan thuis ook.
Ik weet niet wanneer hij komt? Straks in de kerstvakantie? Zo niet, dan moet je oudste kind ook gewoon naar school natuurlijk, dus zal je ook gewoon thuis moeten zijn.
En dan gewoon thuis leuke dingen doen. Het thuis gezellig maken. Keer uit eten. Keer dagje weg met de kinderen. Misschien saai, maar ik denk zelf niet dat je heel veel moet ondernemen. Jullie hebben elkaar zo lang niet gezien, dan is het al heel fijn om gewoon samen als gezin in 1 huis te zijn, samen te eten, te ontbijten. Een wandeling op het strand, in het bos lijkt me dan al voldoende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven