Mode & Beauty alle pijlers

Leren winterjas

16-12-2018 17:08 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek al een tijdje het internet af naar een leuke leren dames winterjas maar het lijkt wel alsof er alleen heren winterjassen bestaan.
Wie kan mij helpen een dames winterjas van leer (of gedeeltelijk van leer) te vinden?

Ik zoek zoiets:

https://www.otrium.nl/product/dax-sheep ... lack-grey/

https://lederclub.nl/dames-leren-jassen ... kraag-867/

Helaas zijn deze jassen dus niet echt geschikt voor de winter, misschien bestaat dat voor dames ook niet in het leer?
Maar stiekem hoop ik op tips of googlewonders die wel iets kunnen vinden wat ik zoek :)
Ik heb er 1 nog nieuw welke maat zoek je. Het is geen biker jack wat langere jas
Ligt eraan hoe hij valt. Ik ben vrij lang, slank/normaal gebouwd. Heb normaal maat 38 voor bovenlijf (maar wel grote borsten), dus denk dat ik voor een lerenjas maat 40 of zelfs 42 nodig heb?
Kan je een foto plaatsen van je jas (of een link van een jas die erop lijkt)?
Ik weet niet of ik een pb kan sturen naar je,
De Goosecraftwinkel in Amsterdam (in De Pijp) heeft ontzettend veel leren jassen voor winter én zomer.
Koffiebona schreef:
16-12-2018 17:21
Ligt eraan hoe hij valt. Ik ben vrij lang, slank/normaal gebouwd. Heb normaal maat 38 voor bovenlijf (maar wel grote borsten), dus denk dat ik voor een lerenjas maat 40 of zelfs 42 nodig heb?
Kan je een foto plaatsen van je jas (of een link van een jas die erop lijkt)?
Ik heb je een pb gestuurd het is een maat 42 maar valt als 40
Monchu69 schreef:
16-12-2018 20:01
De Goosecraftwinkel in Amsterdam (in De Pijp) heeft ontzettend veel leren jassen voor winter én zomer.
Thanks voor de tip!
Lavendel2 schreef:
16-12-2018 20:20
Ik heb je een pb gestuurd het is een maat 42 maar valt als 40
Ik weet niet precies hoe pbs enzo werken, maar in mn inbox zie ik niets staan helaas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven